mai 06, 2024, 19:52:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: fler slitne splitpaneler  (Lest 1239 ganger)
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« på: september 03, 2011, 09:37:57 am »

http://veteran.autodb.no/?_cmd=results&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=0&xModel_Multiple=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1367778

http://veteran.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1367778;Modified=1314964137

Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: september 03, 2011, 09:55:13 am »

OG da e for lite splittbuss prosjekttrådar på forumet
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #2 på: september 03, 2011, 16:56:56 pm »

Det er fordi det ikke er verdt og begynne på noe slikt det Christer...
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: september 03, 2011, 18:11:12 pm »

haha. godt ikkje alle tenker verdi=penger=verdi... kva ville du gjort om du skulle hatt deg ein splittbuss?? kor mangen alternativ har du? kva kostar mest? eller er det rett og slett ikkje verdt å ha ein splitbuss fordi det kostar pengar å anskaffa.hmm
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #4 på: september 03, 2011, 18:30:26 pm »

Det er ikke det det er snakk om, men jeg har sett disse live flere ganger, og det er så si bare skall, og ruste bulkete skall til den prisen er etter mitt syn ikke verdt pengene, hadde det vært komplette rustne biler kunne jeg godt tenkt meg en... 6000kr for en bil med traktor drag foran og rundbulka, er det verdt det? Kansje for noen, men har da sett hundre ganger bedre prosjekter stående i skoger rundt omkring, blandt annet noen jeg har på hånda.
I det forrige innlegget mitt snakket jeg om disse to bilene, ikke alt av splitbusser...
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: september 03, 2011, 20:27:17 pm »

6000 og 4000 er temmelig billig ingangspris for splittbuss prosjekt ja. til tross for at du kanskje har noko på hånda til ein pris mellom 0 og 1500kr. når ein sånn splittbuss er ferdig så gjer ikkje innkjøpsprisen utslag på budskjettet likavel.
ein skal vera skikkeleg heldig for å ramla over ein splittbuss i skogen som IKKJE har den vanlige rusta. vanlig rust = ca 15-20tusen i sveisedeler frå usa alt etter kor god kvalitet du vil ha. dei rustar på dei samme plassane enten mykje eller lite, som betyr i praksis at dei samme delane må bytast uansett. gjeld dog ikkje låvebiler eller spesielt utvalgte skogsbilar.

JA da e verdt da! løp å kjøp folkens. splittbuss er vegen å gå
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #6 på: september 03, 2011, 20:35:00 pm »

ser jo at lufta har gått ut av denne ballongen , "gullprisene" er ikke realistiske lengre, for to år siden ble jo slike vrak som disse solgt for både 10 og 15k over en lav sko.. det har heldigvis roet seg, så man kan få tak på delebiler osv til noe mer vettuge priser.
CMI, jeg har behov av en splittpanel som kan være deledonor til et prosjekt her, så om du kunne tenke deg å selge et av de skogsvraka du har på hånda, så send meg en pm davel  Glad
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
cmi
Supermedlem
*****
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud


Vis profil

« Svar #7 på: september 03, 2011, 20:35:39 pm »

Det er den vanlige rusta på de jeg har på hånda også, men de er ikke rundbulka og bare skall sånn som disse, den ene har jo ikke forstilling engang, ingen av de har motorer heller.
Loggført

Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! Glad
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #8 på: september 03, 2011, 22:58:31 pm »

Det er den vanlige rusta på de jeg har på hånda også, men de er ikke rundbulka og bare skall sånn som disse, den ene har jo ikke forstilling engang, ingen av de har motorer heller.

Ikke rundbulka og ikke bare skall er defintive pluss. Men forstilling og motor er bagateller i det store og hele som ikke burde ha den store innvirkningen på prisen på en slik bil..
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #9 på: september 03, 2011, 23:26:28 pm »

jeg er primært på jakt etter karosserideler som ikke er bulka , f.eks tak og bakende  motor gir osv er ikke viktig for meg, da det ligger en grei haug her allerede av sånt  Blunker
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!