Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34
|
961
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: NÅ SKAL DEN BYGGES OM
|
på: september 15, 2009, 13:52:43 pm
|
ja man kan det men da må det gå jgennom skifteretten og arvinger..... da er det lettere og fixe litt på jobben..... heheeee hjelp meg å få rammenummer med skilter før 59 så skal det nokk belønnes.... jo eldre jo bedre belønning..... har litt godis på hylla.....og til deg mr.berg så er prisen jeg har lagt det ut for 1700..... eller du kan jo ringe meg.... mulig jeg skal bytte ut det på splitten....
Hei, vet ikke om dette er noe godt forslag for deg...men det er tils. en 55 bunnplate som var registert som en 55modell tidligere. Dermed er det papirer til bilen slik at en får tollkort på den. (har akkurat fått mange bilder fra selgeren i Sv.) tenkte meg at denne kunne blitt brukt til noe slikt, han skulle vel ha ca 4000 sv. for den med karosseriet og. tenkte først jeg kunne importere den og bygge den opp med en delebil jeg har, men har ikke bestemt meg for dette emnnå. Annonsen stod på Blocket.se (bubbla) Noe for deg?
|
|
|
962
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Drømmen som brast.
|
på: september 15, 2009, 13:40:22 pm
|
SØØØØREN TE VIND.. -kondolerer med katastrofen, var skikkeleg trist dette, men håper at du klarer å finna nytt mot til å komme igang igjen med samba,en. Ja, lønner seg å prøva å grovrette bilen med tanke på vurdering av istandsettlsen. Støtter den. (jeg mente også at naturskadefors.. dekker endel av dette??) Lykke til.
|
|
|
967
|
Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / Sv: Delebil kjöpes
|
på: september 14, 2009, 07:18:00 am
|
Da viser det seg at jeg fortsatt er på jakt etter en delebil. Balljiont Noen?? Sjølv om eg har hatt mengder med bobler... veit eg ikkje heilt kva "balljoint" er eg kunne tenkt meg at noken som er god på alle slike framande fagspråkord som er utanom?? kanskje setta opp ei liste med forklaring til dei enkelte "framandorda" F.eks. ISR..kva er det? Kanskje det burde være opptaksprøve for å vere med her på forumet?
|
|
|
971
|
Forum / Problemløseren / Sv: Skiltlys problem!!
|
på: september 12, 2009, 17:47:18 pm
|
Skjønner... men du bør få nokon te å sjå på heile det elektriske systemet ditt for eg ser jo at du har hatt andre kortslutningar ogso. Du bør iallefall leggja opp att rette ledningar i.flg. koblingsskjemaet ditt, og du kan jo ikkje berre ta ut strøm frå ein hvilken som helst annan plass, fordi dette lyset skal komma frå kursen til parklyset og lyskursen din. Trur det er best du fer med deg ein reparatør på dette
|
|
|
972
|
Forum / Problemløseren / Sv: Skiltlys problem!!
|
på: september 12, 2009, 12:18:44 pm
|
Har fått en 1'er feil på Eugodkjenningen pga skiltlys som ikke funker. Ledningen er fullstending smeltet, helt fra brannveggen til lyset.
Er det noen som vet om det er et annet sted i motorrommet jeg kan ta strøm fra? Eller hvordan jeg skal få trukket en ny ledning til skiltet??
Håper på svar
Bug66
Ja, du bør sjekke om dennne strømførende ledningen har hatt noken forbindelse til gods (kortslutning til gods) i området v skiltlyset. Så følger du ledningen bakover så langt denne er smeltet..og gjerne til eit "kontaktpunkt" (der denne kursen er koblet til el. anlegget på bilen). Legg så opp ei ny ledning i samme fargen å sørg for at denne ikke vil gå til gods nokon plass. Det er igjennom skiltpæren det skal gå videre til gods, dersom pæren er heil da.
|
|
|
973
|
Forum / Problemløseren / Sv: Rattstamme spörsmål
|
på: september 12, 2009, 10:32:28 am
|
Bilde eller skisse? Hei Tistlo, Til hvilke årsmodeller er denne skissa? ser for meg dei eldre boblene uten deformerings-rattstmmen som eg meiner det ikkje er denne "gummimoffa" som det spørs etter i starten av denne tråden
|
|
|
979
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hvordan byttet virfterem på 5 sekunder...
|
på: september 09, 2009, 07:57:58 am
|
Ehhh... Jeg får stille det åpenbare spørsmålet jeg da... Hvis du har så slakk reim at du kan tre den over hjulene på den måten, ville det ikke vært omtrent like raskt å gjøre det med motoren avskrudd? Ikke like spektakulært da, men vel... viftereimer slakkar seg på alle biler, meir eller mindre, du kan vel ikkje ha den so slakk som du antyder, men ein ser jo at den reima på videon er slakk, og derfor burde det vert bytta på nokon shims vel?? Kor er det med stramminga te v.reime på bobla di??
|
|
|
980
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Felgbredding
|
på: september 08, 2009, 21:28:18 pm
|
Ja heilt klart, hadde eg hatt ein slik jigg som du har so hadde eg brukt den, den er dessutan fin å ha med dei "shimsa" som du hadde til forskjellige breddingar også. Men sidan eg rotar på for meg sjølv...(altso breddar berre til meg sjølv) so fann eg ut at å skruva felgen på bilen å tørne den rundt medan eg rettar inn banen, so kan eg sjølv bestemma kor nøyaktig felgen vert. Enig med deg i tråden din at desse breddingane vert meir nøyaktige enn mange fæle eksempel eg har sett tidlegare på diverse breie felgar Vel, eg brukte kanskje tre kvarter - ein time på kvar?? stressa ikkje då, men du veit sikkert også at når ein ha drivi med forskjelligt håndarbeide opp igjennom tidene, so brukar ein jo å tenkja ut prosessane på førehand.
|
|
|
981
|
Forum / Prosjektgarasjen / Felgbredding
|
på: september 08, 2009, 20:00:56 pm
|
For tre dagar sidan bredda eg to felgar med 7" baner, og såg idag at Empiboy bredda slike felgar på same måten i fjor, (i han sin tråd om dette emnet). Såg at han hadde litt annan metode til å få ut navdelene og også at han bukte ein gigg til å setta inn att VW navet. Den giggen er ein flott hjelpesak, men sidan eg ikkje hadde sett tråden hans på førehand, so gjorde eg dette på ein litt enklare måte, syntes eg no då. Eg sliper vekk sveisen på baksida i den felgen eg skal bruke, det er fire punkt på kvar ca 6 cm, og passar då på å slipa på kasseringsdelen sin side av sveisen. snur felgen å dreg til innerdelen med slegga eit par gonger so ligg banen att på grusen, klar til å ta imot innerdelen av VW navet. Gjer det samme med den VW felgen men då skjær eg også VWbanen i to deler og sliper ut sveisen på banesida. (dette er fordi lettare kan fjerne banen so eg ikkje skadar VW navet). Eg har på førehand målt kor VW navet skal sitta på den nye banen for å få plass til opptil f.eks. 205 x 15 dekk, og forsikra meg om at då vil hjulet passe best under skjermen og mot fjørplata innafor. På GM banen passar VW navet slik at eg må dunke navet inn med ei gunmmiklubbe dit eg vil ha den, så punktar eg eit lite punkt på navet og banen i eine sida, og skruve so felgen på trommelen til bilen. Der har eg sett ei kasse som eg legg ein tusj på mot ytreringen i felgen, å snur so felgen rundt ei halv gong og rettar opp felgen på navet på to av punkta. Markerer dette og skruvar av felgen og sveiser eit lite punkt på motsatt sida. so sett eg på felgen og rettar navet mot dei to siste punkta, målar felgen mot tusjen på trommelen att, når no trommeln svive jamt rundt er det berre å sveise slik som dei var før, i baksida att.
|
|
|
983
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Noen folk skulle hatt pryl
|
på: september 08, 2009, 08:58:44 am
|
sier bare en ting. "En liker paprika mens den andre liker potet" så la folk ha sin smak. greit at man kommenterer på bilene, men man trenger ikke å være stygg for det. Dette handler mer om folkeskikk. [/quote Bra...Ovejohan.
|
|
|
984
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Intercooler som oljekjøler.....selvfølgelig :)
|
på: september 08, 2009, 07:07:43 am
|
Ja du er flink EBB, står over dei fleste her, -stå på- spennandes å sjå at nokon virkelig klarer å få til så bra greier av enkle ting...og som virker, og det er flott att me fer inn på forumet slike tusenkunstnarar Noken av dei som har drikki litt for mykje kveryl... får me andre oss berre ein god latter av.
|
|
|
985
|
Forum / Type 2 / Sv: TRESPILER TIL PLAN
|
på: september 06, 2009, 07:16:35 am
|
Lurer på om det var ask som ble benyttet orginalt...
På bildet ser det ut som de er Oregon Pine (amerikansk)... men stort sett så er slike spiler laget i Eik her i europa til de fleste bilmerker, så også med VW sine biler. Eik er sterkt hvis det er lakkert, lett å få fatt i, og lett å både maskinerest å høvlest i maskin. -Disse blir frest tenker jeg. Godt tiltak at noen produserer slike til lastevogner
|
|
|
986
|
Forum / Type 2 / Sv: TRESPILER TIL PLAN
|
på: september 06, 2009, 07:06:23 am
|
ER DET NOEN SOM KAN FORTELLE MEG DIMMENSJONENE PÅ SLIKE SPILER. GRUNNEN TIL JEG SPØR ER AT JEG JOBBER PÅ ETT HØVLERI, OG HADDE LYST TIL Å SE OM DET VAR NOE JEG KUNNE LAGE. OG SÅ NESTE SPØRSMÅL ER DET NOEN INTERESSE FOR DETTE PRODUKTET HVA DE VIL KOSTE KAN JEG IKKE SI NÅ, OG DE VIL ENTEN BLI PRODUSERT I GRAN ELLER FURU.
De bør absolutt lagest i eik og lakkerest...har en bit av gamle slike, trolig orginale, i eik,og kan se noe mere på disse og kanskje sende deg et nytt svar..
|
|
|
988
|
Forum / Problemløseren / Sv: Skifte bremser 68 T1
|
på: august 31, 2009, 20:32:58 pm
|
Ja, ein stor avdrager, slå på ein "tærs" av mjukt metall (f.eks. aluminiumstykkje) på kanten bak.. og etter at du har spylt inn rustløser i alle hol, og banka rundt på trommelen utan å slå han sundt. samtidigt skal du skruva inn att hjulboltane ein cm, og tre inn på langs eit spett og få nokon til å prøva å snu på trommelen medan du slår rundt på sida. -Tolmodigt på desse metodane så får du nok av tromlane.
|
|
|
990
|
Forum / Problemløseren / Sv: risting ved clutching
|
på: august 30, 2009, 07:25:22 am
|
Hei Tips "hvis" det er olje på lamellen. ta i gang på 4gir, slur det du klarer med mye gass = Olja på lamellen blir brent bort og ristingen er nesten borte . Dette er en nødløsning Husk olja kommer antagelig fra en dårlig simmring som må byttes. Mvh Svein. Ja eg har oljelekkasje frå simringen bak clutsjen, og min bil oppfører seg slik...jækla risting når eg "tek-laus" dette er på 1600 AD motoren, og den skal no ut for sjekk og rens, og utskifting av nødvendige deler.
|
|
|
|