mai 03, 2024, 00:00:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvem Faen Er Tistlo?  (Lest 30751 ganger)
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #180 på: oktober 25, 2008, 21:32:34 pm »



Hvem faen er christer?
Det er meg det! Eg går også under navnet Tistlo Blunker
[/quote]

hehe Gliser
Loggført

T1 1966
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #181 på: oktober 25, 2008, 21:58:53 pm »

Sorry Tistlo, eller hvem du nå er?

 Men nå greier jeg rett og slett ikke mer!!!!!! Du trenger ikke å svare på hver jæ.... ting her inne!!!!!
Sikkert artig de første 100 innlegga, men over 3500 innlegg, da begynner det rett og slett og bli DUMT.
Jeg har prøvd å holde meg i lang tid, men nå greier jeg ikke mer  Rekker tunge. Masse usaklig innlegg og masse svar, bare for å svare!

 LA FORUMET FÅ HVILE LITT NÅ!

Ikke ta det personlig, men du kan gjerne ta det som et STORT hint fra meg og flere andre brukere her inne.

Mvh
Bjørn Inge
Også er det noen som må bry seg igjen  Hæ Misunnelse ? Bare bra at ungdommen får intereessen for boble og bra dem er ivrige på alle måter ! Hvis du mener dem legger inn usaklige innlegg osv så får du bare gi faen i å lese dem ! Dette forumet er vel for alle om dem skriver mye eller lite ! Verre med dem her inne som bare skal kritisere alt og alle !!!!!!!!!

må si jeg er 110% enig med deg
Loggført
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #182 på: oktober 25, 2008, 22:01:23 pm »

fortsett du tistlo
mye av innleggene dine synes jeg er fornuftige også
Loggført
Gaute (alutig)
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Florø



Vis profil
« Svar #183 på: oktober 25, 2008, 22:04:53 pm »

Skal bli interessant å se neste års t-skjorte Gliser
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #184 på: oktober 25, 2008, 22:09:42 pm »

Må si meg ening med Elwood Blues her jeg da....

Det jeg trodde skulle bli og så ut til å bli en møteplass for entusiaster med respekt for historikk og et greit nivå har jo blitt et forum med stort sett kunnskapsløse barn.
Jeg skjønner at man må begynne et sted men er det ingen som leser bøker og setter seg inn i ting lengre?

Ikke noe personangrep eller noe sånt dette, men bare min mening...og ja jeg er sikkert en særing.
Så bare fortsett, jeg er nok gammeldags på mange måter.
Finnes flere forum på www...hehe.

God helg Gliser

thomas


Kunnskapsløse barn? nei, men ett sted på oss unge begynne, å her er det mange erfarene folk, som kan gi mye bedre svar enn det står i noen bøker..
Det er jo mange som stiller spørsmål, som noen unge her også har kunnskap nok til å svare på! Så kunnskapsløse barn, er det nok ikke her!
Det er mye vi unge ikke kan, men det er nok mye vi unge kan som ikke alle "voksene" her kan. Og vi vil vel alle hjelpe verandre!
Men er nå med på at det er noen "mengingsløse" innlegg her, har jo noen av de selv også.. But who cares..?

Jeg vil også si meg enig med TAH54  Glad

VW Norge er et nydelig og hyggelig forum, la det fortsatt bli det  Glad Blunker
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #185 på: oktober 25, 2008, 22:56:51 pm »

Dette er og blir et forum, det vil alltid være masse som noen synes er meningsløst...

Synes siste innlegget her ble en fin avslutning for denne tråden som jeg nå har låst da jeg ser ingen poeng i at noen egentig presiserer noe mer.

VWNorge eksisterer kun pga ALLE folka som er her. (<-- punktum)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!