mai 06, 2024, 10:52:21 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tyttebæret - Den Raude Fare  (Lest 95289 ganger)
WestCostBuggy`s
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Haugesund



Vis profil
« Svar #90 på: februar 28, 2009, 15:14:34 pm »

spennende prosjekt. Bra at det finnes de som tar på seg slikt arbeid.

Du får nok bare leite etter noe som ligner en bolt, hehe..

Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #91 på: februar 28, 2009, 15:15:48 pm »

Eg er veeeldig sikker på att alle bolter er av, men nå har eg ikkje ant valg enn å leita Rekker tunge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
WestCostBuggy`s
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Haugesund



Vis profil
« Svar #92 på: februar 28, 2009, 15:20:39 pm »

Kan vel hende at det er rusten som har eira karroseriet fast? At det må makt te..? hmm.. Sint
Loggført
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2090
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #93 på: februar 28, 2009, 15:46:55 pm »

Ta med deg jekken inn i bilen og sett den mellom tunnellen og dash med en god trestokk. Sett forsiktig spenn på og se om noe skjer.........Kanskje flere sveiser, mye sleggefett, noe galt med feilen......hvem vet.....
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #94 på: februar 28, 2009, 16:14:15 pm »

Jeg slo forsiktig inn trekiler hele veien rundt, da løsnet det.
Til meg var det limt med seig kleb og tett. Glad
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #95 på: februar 28, 2009, 16:17:50 pm »

Den hang ikkje fast likavel Gliser

Det er berre det att karosseriet er veeldig tungt for den tofiren eg løfter med, så den held på å gje etter for vekta...

Lenge sidan torsionsfjørene har fått slappa så godt av!


Tar ikkje sjangsen på å løfte høgare med den tofiren! Tenk dekan bilen ein meter over bakken også knekker tofiren....


Men eg har eit ant problem 'og.... eg får ikkje løfta bilen meir enn ca 30cm høgare enn den står no... Fordi talja henger så langt nede, og eg har ikkje kortare stroppe for den! Defor har eg fjerna girspake og setebelter på tunellen, så har eg tenkt å laga ein stor bukk som eg kan plassera under bilen bak.

Så planen vert å laga til den bokken, få to folk til å løfta bilen opp bak, mens ein hjelper til med talja. få bilen høgt(!!) opp bak, sånn att motoren går under bakplata, deretter få trykt bokken innunder den. så løfta opp framme og setta ein bokk der og, så trilla bunnplata ut under alle bokkane
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #96 på: februar 28, 2009, 16:28:27 pm »

Vurderer å ta av fangarar skjermer og dører... men spørst om det hjelper så mykje... Dørene er jo forresten kjekt å ha montert Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #97 på: februar 28, 2009, 17:21:16 pm »

Sett 2x4''n på høykant. Mye sterkere da - enn liggende
Loggført

Shift Happens !
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2090
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #98 på: februar 28, 2009, 17:25:51 pm »

Inviter bort 4 kamerater på vafler og sett de i hvert sitt hjørne og løft av. Selv finner du godstolen og kontrollerer at løftet er uten risiko......
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #99 på: februar 28, 2009, 17:30:58 pm »

Inviter bort 4 kamerater på vafler og sett de i hvert sitt hjørne og løft av. Selv finner du godstolen og kontrollerer at løftet er uten risiko......

Det er som regel den beste løsningen Gliser Funka i alle fall for meg en gang Gliser
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #100 på: februar 28, 2009, 17:55:42 pm »

Efficiency Is The Key To Success.... Har ikkje tid til å invitera all slags pakk på vafler og rymmegraut...

Men eg skal finna ein ny tofir som er litt bedre og sette den på høgkant!

Så var det den bokken då... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #101 på: februar 28, 2009, 18:00:02 pm »

nei det blir ikke noe bil av å være sosial....
Loggført

Mvh

Marius
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2090
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #102 på: februar 28, 2009, 18:05:25 pm »

nei det blir ikke noe bil av å være sosial....
eller pc rytter
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #103 på: februar 28, 2009, 18:06:10 pm »

Du tok det ut av monnen min, Endre!

På tide å få gjort noko!! Trur eg slår av daten eg Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #104 på: februar 28, 2009, 20:26:11 pm »

Ja eg fekk vridd tofiren og då løfta eg den endå høgare opp!!! SÅ oppdaga eg koffø den ikkje ville opp!

Den henger jo fast....!??!?Hæ?

Ja den hang fast i akkuratt det hjørnet der den bolten som eg kappa håve av befinner seg!... Så eg undersøkte nermare, og det kunne Ikkje vera att den var sveist fast vaffal! Så fekk eg fatteren til å løfta opp bilen framma(inkludert den medfølgande bunnplata) Mens eg sto å dengte på ein tofir ned mot rammehovudet i eit forsøk på å slå ned bunnplata frå karosseriet... Etter mykje banking gav eg opp... så såg eg under bolten, og det var tydeleg att den hadde bevega seg oppover, som betyr att bunnplata var på veg nedover!! Då fant eg kubeinet trykte det i mellom rammehovudet og napoleonshatten, og begynnte å denga vilt på det med ei slegga!

Plutseleg smalt det! Og bolten var laus!! Kult

Så var det det neste problemet med å få bilen høgt nok opp då....

Fatteren foreslo att eg skulle bruka ei strammestroppa frå ein bjelke i taket, og ned på ei fjøl mellom støtfangarbrakketane.. Det går vel kanskje det! Men det vert nok ikkje lett å få bilen opp så høgta bak att motoren går under bakplata.... må jo opp nesten 80cm då! Og då er jo bilen i taket og vel så det!

Problemet etter der igjen vert å få plass til både bil og bunnplata... noko seier meg att eg må hiva ut eipar stablar med fjøler, samt noko ant rask må flyttast!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #105 på: februar 28, 2009, 20:46:59 pm »

kan du ikke trille bilen ut og løfte av karosseriet? da har du ikke må mye tak å tenke på..
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #106 på: februar 28, 2009, 20:54:38 pm »

Heller ikkje noko tak å heise frå...

Men kanskje du har rett!! Nå skulle jo bilen vera mykje lettare, når me slepp å løfta med bunnplata og Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #107 på: februar 28, 2009, 20:55:23 pm »

Den hang ikkje fast likavel Gliser

Det er berre det att karosseriet er veeldig tungt for den tofiren eg løfter med, så den held på å gje etter for vekta...

Lenge sidan torsionsfjørene har fått slappa så godt av!


Tar ikkje sjangsen på å løfte høgare med den tofiren! Tenk dekan bilen ein meter over bakken også knekker tofiren....


Men eg har eit ant problem 'og.... eg får ikkje løfta bilen meir enn ca 30cm høgare enn den står no... Fordi talja henger så langt nede, og eg har ikkje kortare stroppe for den! Defor har eg fjerna girspake og setebelter på tunellen, så har eg tenkt å laga ein stor bukk som eg kan plassera under bilen bak.

Så planen vert å laga til den bokken, få to folk til å løfta bilen opp bak, mens ein hjelper til med talja. få bilen høgt(!!) opp bak, sånn att motoren går under bakplata, deretter få trykt bokken innunder den. så løfta opp framme og setta ein bokk der og, så trilla bunnplata ut under alle bokkane

Du er ikke så forsiktig med lakken syns jeg men Sjokkert he he
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #108 på: mars 01, 2009, 15:56:31 pm »

Trur ikkje det er så farleg!! Er verre ting enn lakken å tenka på... Ikkje det att den har tatt skade av kjettingen vist det var det du frykta..!

Men ja, det gjenstår å dela bilen og det SKAL SKJE IDAG!! <-- Nå har eg sagt det så no skal da jaggu skje!!!!!

Har rydda eit hjørna i garasjen og rakna ut att bunnplata går AKkuratt mellom ein matrialstabel og 69en!!

Så planen er som følger:

-Flytta bilen over på andre sida i garasjen(der er det ikkje port, så då får eg løfta opp + trilla bunnplata ut)

-Løfta bilen HØKT opp bak, og festa den med ei strammestroppa.

-Løfta bilen høkt opp framme og festa den med ei strammestroppa.

-Trilla bunnplata ut.

-Setta karosseriet ned på bokkar.

-Ta ein pause.

-Opp att med karosseriet.

-Flytta bokkar over på andre sida, så flytta karosseriet bort der.

-Trilla bunnplata inn att og ta av forstilling, motor og girkassa

-Plassera bunnplata der den gjekk AKkuratt imellom.

Får håpa alt går etter planen då! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #109 på: mars 01, 2009, 19:37:09 pm »

Fekk etterkvart kappa laus den andre sida 'og!

Nokon burde hatt eit kurs i pinnesveising før dei setter igang å klatta på bilen! Kan ikkje sei det hang så godt fast akkuratt....


Kutta laust!


Så bilen(karosseriet) skal etter all formodning vera laus frå bunnplata! Men det virker ikkje sånn!

Eg og fatteren tok eit krafttak bak, og me løfta jo berre på heile bilen! Det samme framme! Men framme såg eg ivertfall att torpedoveggen løfta seg litt opp frå napoleonshatten!

Men det er mulig att den er så tung att me faktisk ikkje klarar å løfte denn opp av bunnplata!

I Morgo skal eg hekta opp taljo og sjå om ikkje den løsnar då! Glad

Je aleine løfta 65 bobla je hadde før bak i enden da karossen var løs så det skal nok gå greit for deg og far din å løfte kun karossen bak Blunker(om den er løs da Blunker)
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #110 på: mars 01, 2009, 20:36:35 pm »

Men var den komplett? Blunker

Løfter jo lett 69en åleina men den er jo nedplukka!

Har forresten funnet ut att eg har gløymt speedokabelen!

Trur det nermar seg løft no! Må berre få rekognisert mannskapet her! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #111 på: mars 01, 2009, 21:59:30 pm »

Dette drøyer jo lengre enn antallet avstemninger i Melodi Grand Prix...
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #112 på: mars 01, 2009, 22:02:25 pm »

Sånn går det når løftefolka skal sjå på tvprogramm om Hessdalen Sint

22.30 derimot!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #113 på: mars 01, 2009, 22:02:59 pm »

Men var den komplett? Blunker

Løfter jo lett 69en åleina men den er jo nedplukka!

Har forresten funnet ut att eg har gløymt speedokabelen!

Trur det nermar seg løft no! Må berre få rekognisert mannskapet her! Glad

motorn var ute ,så vidt je husser og baksetet Blunker du må nok eta mer rømmegraut og vafler Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #114 på: mars 01, 2009, 22:05:39 pm »

Elller løfta meir bilar Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #115 på: mars 01, 2009, 22:06:27 pm »

Sånn går det når løftefolka skal sjå på tvprogramm om Hessdalen Sint

22.30 derimot!!

Med litt innspirasjon og overtro fra det programmet så får dere nok delt den skal du se..
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #116 på: mars 01, 2009, 23:32:49 pm »

Fekk delt han ja!

Men det var ikkje alt som gjekk heilt etter planen føler eg!

For det fyrsta så er det fyrste og siste gongen eg jekker op ein bil med strammestropper.. er nemlig ikkje den mest kontrolerte metoden...

For det andre så klarte eg å gløyme skruene på rattstamma, så den var skjeiv... (og eg må kjøpa ny)

Men det som var bra var att det utrulig nok gjekk bra!

Her er litt små skrekkslagne bilder:



























Neste gong skal bilar demonterast heilt før dei vert lyfta opp (når ein er to mann)

Og etterpå fekk eg kjeft for å ha påtatt meg for mykje arbeid &Oslash;yerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #117 på: mars 01, 2009, 23:36:24 pm »

Var det mye dritt som ble avdekket?
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #118 på: mars 01, 2009, 23:40:50 pm »

Fekk ikkje sett på den endå.... vart seint...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #119 på: mars 01, 2009, 23:43:45 pm »

Bra vinglete den løftinga der vel  Rekker tunge
Bra det gikk bra!
Loggført

T1 1966
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!