mai 15, 2024, 23:22:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: jævla drit bila  (Lest 5326 ganger)
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #30 på: november 27, 2009, 00:20:48 am »

Fikk ikke med bildet..


* pict34.jpg (39.63 KB, 500x403 - vist 140 ganger.)

* pict34.jpg (39.63 KB, 500x403 - vist 149 ganger.)
Loggført

Tlf 92062314
sem
Supermedlem
*****
Innlegg: 546
Bosted: Sarpsborg



Vis profil WWW
« Svar #31 på: november 27, 2009, 11:33:59 am »

Har du sjekket at tennpluggene har riktig åpning?
Loggført
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #32 på: november 27, 2009, 12:57:28 pm »

Det finnes en bensinkuttdyse på siden av disse forgasserene. Sjekk at denne åpner når tenningen settes på. (Du skal høre et skarpt klikk)
Stillskruen på chokearmen skal nesten berøre den delen med trapper på når choken er helt av. Hastigheten justeres med den store skruen. (Mengde) Blandingen med den lille.
VW T1 motorer er helt avhengige av å få forvarmet luft og forvarmet manifold når temperaturen synker under 10+, særlig i gråvær.
Sjekk vakumslanger og klaff i luftfilteret. Ellers iser forgasser og innsug ned, med det resultat at den ryker svart og soter ned.
Loggført
hay
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted:


Vis profil

« Svar #33 på: november 27, 2009, 15:52:32 pm »

tror jeg fant feilen,belgen mellom innsug og gasser tror lekker,turtallet øker når jeg sprayer me startgass.fikk den til å gå på tomgang,men måtte skru blandingsskruven nesten ut.tror det er det som er feilen,,kan det stemme.?
Loggført
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #34 på: november 27, 2009, 15:57:10 pm »

tror jeg fant feilen,belgen mellom innsug og gasser tror lekker,turtallet øker når jeg sprayer me startgass.fikk den til å gå på tomgang,men måtte skru blandingsskruven nesten ut.tror det er det som er feilen,,kan det stemme.?

Jepp... Disse blir ofte glemt men de sprekker i bunn av "skrukken" om du skjønner hva jeg mener Gliser

Skift ut disse så er du i mål så lenge alt annet er i orden...
Loggført

Mvh
Reiel
hay
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted:


Vis profil

« Svar #35 på: november 27, 2009, 16:03:43 pm »

takk for all hjelp :)mente ikke å erte på meg noen me litt negativitet,men det hjalp litt :)kommer sikkert innom igjen om jeg kjenner disse bilene rett? Gliser.ses
Loggført
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #36 på: november 27, 2009, 22:57:24 pm »

hehe joa men tenk på det bilen har gått og om du skulle gått det samma...greier du itte det skal man itte klaga for da ern itte noe bædre sjøl Gliser bra det ordna sei til slutt for dei Glad
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!