mai 16, 2024, 00:56:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: bremser og bensinforbruk  (Lest 4461 ganger)
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« på: desember 29, 2010, 19:48:51 pm »

Har lekasje på bremsesylinderen for kretsen foran på min 1302s, der slangen for påfyling kommer inn. går det å bare skaffe ny pakning ellernoe, eller må jeg ut med penger for ny sylinder, og hva er det da å anbefale. har trommler. har tatt et bilde, men kansje ikke det beste.

Har også et skyhøyt bensinforbruk på motoren. dette er en helt ny byttemotor fra vege, med ny empi 34pict forgasser. har også byttet til et annet luftfilter, og dette hjalp litt, men kommer ikke under 1,46 l/mil. har akkurat bytta bensinfilter, tenninga skal er dead on ifølge tenningslampa, har magnaspark 2 fordeler. har ikke sjekka ventilene, men ville tro at disse er greie, da jeg ikke har kjørt velidg langt, men blir å sjekke dem nå snart.

Hva er å anbefale? vet mange ofte bytter til 1 dobbel eller 2 enkle/dobble forgasser for å få mer krefter og bedre forbruk, men som en fattig student med boble og ninja, så er ikke midlene veldig store, men må det til så må det til.

på forhånd takk for alle svar =)


* NANANA.JPG (98.5 KB, 799x599 - vist 194 ganger.)

* NANANA.JPG (98.5 KB, 799x599 - vist 157 ganger.)
« Siste redigering: desember 29, 2010, 20:00:24 pm av nantene » Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #1 på: desember 29, 2010, 23:26:02 pm »

Småkjøring i vinterkulda drar suppe! Er ikke akkurat moderne greier det her. Langturer -> 0,7 - 0,8 småkjøring = mere enn literen.
Ser ut som det er slangen som lekker. Det skal være spesialslange for bremsevæske. (Blå gummi)
Loggført
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 29, 2010, 23:49:28 pm »

Et lite bilde av motor og motorrom er også greit å vise. Er all forvarming på plass osv?

Den blå slangen får du faktisk kjøpt hos VW (bestilles). Koster et par hundre for en god "stubb".

Jeg kjøpte denne slangen hos Oppegård Bil. Men sikkert grei å skaffe hos Nordlie i Moss også.

På en ellers standard 1600 hadde jeg gått for den orginale fordeleren som gir mest HK og minst bensinforbruk. Vedr justering av tenningen så går nesten alle vwmotorer best når man setter litt foran tenningsmerket...,men dette er jo litt om man kjører med 92 oktan eller 99 oktan osv. For mye fortenning ødelegger også motoren...

På en nybygd maskin burde vel toppene kanskje etterdras og hvertfall bør ventilene justeres etter noen tusen kilometer.



* oppe.jpg (62.28 KB, 640x522 - vist 176 ganger.)
« Siste redigering: desember 29, 2010, 23:59:40 pm av Squareback » Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #3 på: desember 30, 2010, 08:06:13 am »

greit, da skal jeg bestille meg ny slange, og se om det funker.

Nå er det ikke snakk om småkjøring, har kjørt langkjøring for å se hvor langt ned jeg kan få den, men får den som sagt ikke under 1,46, gikk ikke under 1,6 når jeg hadde på originalfilteret.

Skal prøve litt med tenninga, forvarming er ikke på fordi jeg ikke har org filter akkurat nå, men skal rense dette ordentlig å sette det på igjen, og stille ventilene så snart jeg får tid.
skal slenge ut et bilde av motorrommet når jeg får tatt et.
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Einic
Supermedlem
*****
Innlegg: 773
Bosted: Røyken



Vis profil
« Svar #4 på: desember 30, 2010, 08:46:08 am »

Originalt luftfilter er suverent det beste filteret. Spesielt siste type med papirinnsats og vakumstyrt forvarming. På langkjøring skal forbruket under 0.9, hvis ikke bør du prøve en originalforgasser. Når det er veldig kaldt er det ikke så viktig med forvarming, men fra 0 og opp til 10 + kan du få problemer med ising.
Loggført
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #5 på: desember 30, 2010, 09:04:17 am »

har org. filter med olje, skal få rensa det skikkelig nå, men den brukte som sagt mye mer før jeg fikk på det jeg har nå...

tenkte på en ting, vil man faktisk miste trykket i forbremsene fordi slangen inn lekker? er det trykk helt opp til reservoaret i bagasjerommet?
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #6 på: desember 30, 2010, 09:42:15 am »

Er den nye forgasseren riktig satt opp/dyset inn?

Sjekk om choke'n henger på.

Og bruk originalt luftfilter med alt av slanger koblet til. Så ut som 1302 er levert med 2 litt forkjellige luftfilter. Og 1303 fikk papirfilter.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #7 på: desember 30, 2010, 10:11:54 am »

er denne forgasseren jeg har: http://www.unneberg-bil.no/mab/webshop_frame_hoved?p=i&id=122699

Er helt lik den org jeg har liggende, bortsett fra at det står empi, som har stått på siden bilen var ny antar jeg, men tenkte overhale den når jeg satte in den nye motoren, men kostet mer for det enn å kjøpe en ny, så da ble det en ny, så skal jeg ta den gamle å fikse opp når jeg får tid... Den nye har jeg stillt inn etter den beskrivelsen som er gitt her inne, har ikke linken her, men er fulgt til punkt å prikke.

choke'n går fint på, men bruker en stund på å gå av, da det tar veldig lang tid med uorg, filter for at den blir varm nok, men tar jeg av den så stopper motoren, og da kommer jeg jo ingensteder, og det er jo ikke noe bedre.

Skal som sagt sette på igjen det org. filteret, men må få renset det først, da dette som sagt brukte mye mer bensin, men antar at det er bedre når det ikke er tett såklart. får se om jeg får tatt dette i helgen, eller i nærmeste framtid.
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #8 på: desember 30, 2010, 11:40:39 am »

Har du de samme dysestørrelser m.m. på den? Står jo at den også er til T2, så ville sjekket opp dysestørrelser o.l. Disse er jo som regel litt forskjellig til forskjellige motorer.
Unneberg burde kanskje vite det?
Eller sjekk mot din gamle forgasser.

Kjenner ikke denne forgasseren, men enkelte nye uoriginale forgassere har hatt litt spon og shit i seg når de var nye, og bør sees over før bruk.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #9 på: desember 30, 2010, 11:44:33 am »

Tror du har noe av forklaringen hvis choken bruker lang tid på å gå av. Etter 5-6 minutters kjøring burde den stå vidåpen.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #10 på: desember 30, 2010, 11:48:21 am »

skal få se om jeg får sjekket dette til helgen, samt tatt et bilde av motorrommet for de som vil se det...

Er ikke sikker på om det er samme dysestørrelsene, hvordan sjekker jeg det evt? skal ta dette også til helgen...

noen som vet om det går å få tak i bremseledningen på biltema ellerno, og evt hvilken dimensjon det er, for da jeg kunne fått tak i dette før helgen, som hadde vært fint =)

hva gjør jeg evt med choken?

kom på en ting jeg har glemt å, det virka som om det gikk mye renere når jeg bytta bensinfilter også, har seff ikke kjørt noe etter dette pga bremsene :p
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #11 på: desember 30, 2010, 11:59:50 am »

Dysestørrelsene står som regel stanset inn på dysene, med liten skrift.
De du har i den gamle, kan være riktig hvis ingen har tuklet med de.

Choken er elektrisk, så den bør virke hvis den får 12V? På de litt eldre er det ihvertfall en ledning fra + på coilen og til choke-elementet.
Er vel en grunninnstilling på denne også.

Elers er nok andre her som kjenner din forgasser bedre enn meg.
 Blunker
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #12 på: desember 30, 2010, 12:06:29 pm »

En kan miste trykket i ene bremsekretsen om hovedsylinderen ikke får væske i seg ja. Luft kan også teoretisk komme inn om den "blå" slangen er dårlig. Fra reservoaret og ned til hovedsylinderen er det ikke annet enn "mating" (det "renner" væske ned fra tanken)

Den blå slangen finnes ikke Biltema.

Choken din er elektrisk og bør virke greit. Kanskje den er feiljustert eller "henger" på en eller annen måte.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #13 på: desember 30, 2010, 12:28:27 pm »

Kan godt hende at choken ligger for stramt på!  Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #14 på: desember 30, 2010, 12:33:16 pm »

strøm får den, for det er ikke som den ikke fungerer, hvis dere leser tråden. hva gjør jeg evt for å løsne den så den ikke sitter for stramt, bilder til en forklaring er fint.

hvor sitter dysene, er ikke så kjent med forgasseren enda..

Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #15 på: desember 30, 2010, 12:43:20 pm »

Choken sitter i 3 skruer på siden av forgasseren, mot dynamoen! Så er det bare å løsne de litt og vri elementet litt! Det er ofte ett merket på selve elementet og huset choken ligger inni! De skal peke mot hverandre Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #16 på: desember 30, 2010, 13:02:50 pm »

Glem hoveddysa foreløpig. Du må sørge for at choke, tenning og ventiler er riktig først.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #17 på: desember 30, 2010, 13:35:56 pm »

greit, da skal jeg sjekke choke'n og ventilene til helgen, samt prøve ut tenninga. hva menes med litt foran, vil det si til høyre eller til venstre for det hakket som er vanligvis? og ca hvor mye?

får varme opp motorn å ta ventilene til helgen iaf.
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #18 på: desember 30, 2010, 13:38:40 pm »

Ventiler skal justeres på kald motor Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #19 på: desember 30, 2010, 13:40:51 pm »

greit, bare jeg som husket feil  Gliser
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #20 på: desember 30, 2010, 14:26:10 pm »

Ikke rør tenningen heller om bilen går godt og starter lett...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #21 på: desember 30, 2010, 18:41:04 pm »

venter med tenninga til seinere, da den drar jevnt og fint, bare vanskelig å starte når den har gått i f.eks. 2 min ellerno, når den er varm eller når den er helt kald starter den på første slag...
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #22 på: januar 02, 2011, 21:16:37 pm »

har stillt ventilene i dag, og tatt noen bilder av forgasseren og motorrommet, som kommer utover kvelden, må bare redigere dem litt så jeg får dem i rett format, all nyttig informasjon utifra de er fint ^^

tok av slangen til bremsesylindren, og den var nokså sliten ja, så er nok der problemet lå, skal bestille dette og litt annet snaks iløpet av morgendagen, så er forhåpentlig bensinforbruket på plass igjen og bil med bremser klart i løpet av uka^^ blir deilig å sleppe å låne en jævla fjat punto!
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #23 på: januar 02, 2011, 22:13:44 pm »

greit, da skal jeg sjekke choke'n og ventilene til helgen, samt prøve ut tenninga. hva menes med litt foran, vil det si til høyre eller til venstre for det hakket som er vanligvis? og ca hvor mye?

Det høres veldig ut som at forbruket ditt skyldes feiljustering av choke. Den justeres slik:

1. Ta av luftfilteret
2. Åpne på de tre skruene som holder choke-huset
3. Vri chokehuset til spjeldet åpner seg, deretter tilbakee til det så vidt er lukket.
4. Stramme låseskruene igjen og start motoren. Gi gass av og til og følg med på at choke-spjeldet åpner seg sakte men sikkert til helt loddrett stilling.

Hvis den ikke beveger seg er det mest sannsynlig at det er en elektrisk feil. Choken er nemlig en bi-metallisk fjær som åpner seg opp når den får strøm.

Justeringen gjøres på kald motor på en "typisk dag" temperaturmessig. Når våren kommer gjentar du justeringen - da skal den stilles til sommertemperatur.
Loggført
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #24 på: januar 02, 2011, 22:20:05 pm »

Har en ny "blåslange" liggende her på Siggerud. Du kan få denne om du skaffer meg en ny. Evt kan jeg legge ut delenr når jeg kommer hjem.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #25 på: januar 02, 2011, 22:21:09 pm »

... og kan bare støtte fullt og helt de som sier at du skal få på original-luftfilter.

På 1302 er det temperatur-regulert (med vakuum) og sørger for at forgasseren får forvarmet luft. Det hjelper til med å hindre forgasserising. Pass på at både varmluftsslangen og vakuumslangene er i orden, ellers fungerer ikke systemet.

Sjekk også forvarmingsrørene (de to tynne rørene som kommer opp fra eksosen). De skal være merkbart varme etter en kjøretur. Hvis ikke er de tette, og da må de stakes opp. Det er en litt større jobb, for de er i så fall klogget opp med "koks". Forvarmingsrørene hjelper til med å varme opp innsuget for å hindre at bensindampen kondenserer (blir til væskedråper) i innsuget.
Loggført
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #26 på: januar 02, 2011, 23:00:10 pm »

hvis dere til nå ikke klarer å lese hele tråden, så se her! :

slutt maset med org, luftfilter! jeg har sagt at dette skal brukes, men, dette må jeg få tid til å rense ordentlig! da det er så tett at det gir meg et forbruk som er 0,2L mer per mil! ille nok når det ligger på 1,4, om ikke jeg skal på 1,6!!! Dette skal på igjen, filteret som er på nå er bare midlertidig til jeg får renset og fikset det originale!

Har en ny "blåslange" liggende her på Siggerud. Du kan få denne om du skaffer meg en ny. Evt kan jeg legge ut delenr når jeg kommer hjem.

Da kan jeg like godt bestille en selv, og beholde den, må uansett ha litt andre deler uansett, men takk for tilbudet ^^

greit, da skal jeg sjekke choke'n og ventilene til helgen, samt prøve ut tenninga. hva menes med litt foran, vil det si til høyre eller til venstre for det hakket som er vanligvis? og ca hvor mye?

Det høres veldig ut som at forbruket ditt skyldes feiljustering av choke. Den justeres slik:

1. Ta av luftfilteret
2. Åpne på de tre skruene som holder choke-huset
3. Vri chokehuset til spjeldet åpner seg, deretter tilbakee til det så vidt er lukket.
4. Stramme låseskruene igjen og start motoren. Gi gass av og til og følg med på at choke-spjeldet åpner seg sakte men sikkert til helt loddrett stilling.

Hvis den ikke beveger seg er det mest sannsynlig at det er en elektrisk feil. Choken er nemlig en bi-metallisk fjær som åpner seg opp når den får strøm.

Justeringen gjøres på kald motor på en "typisk dag" temperaturmessig. Når våren kommer gjentar du justeringen - da skal den stilles til sommertemperatur.

Skal ta dette når jeg får tid, muligens allerede i morgen kveld. legger ut noen bilder snart, driver å resizer dem så det går å legge dem til her...
Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6117
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #27 på: januar 02, 2011, 23:02:30 pm »

Delenummeret er ialle fall: N 020 350 1

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,7545.0.html

Lykke til videre!

Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #28 på: januar 02, 2011, 23:13:26 pm »

hvis dere til nå ikke klarer å lese hele tråden, så se her! :

slutt maset med org, luftfilter! jeg har sagt at dette skal brukes, men, dette må jeg få tid til å rense ordentlig! da det er så tett at det gir meg et forbruk som er 0,2L mer per mil! ille nok når det ligger på 1,4, om ikke jeg skal på 1,6!!! Dette skal på igjen, filteret som er på nå er bare midlertidig til jeg får renset og fikset det originale!


Jada, jada, jada, skal ikke mase mer  Osteaktig. Hovedpoenget mitt var viktigheten av å sørge for at temperaturreguleringen med vakuum er i orden slik at varmluftslangen gir forvarmet luft til forgasseren din. Lykke til!
Loggført
nantene
Medlem
***
Innlegg: 208
Bosted: hobøl


sweet sideway motion XD


Vis profil
« Svar #29 på: januar 02, 2011, 23:19:21 pm »

ikke noe galt i å få det fram, men det dukker opp støtt og stadig, og det blir for min del et lite irritasjonsmoment når jeg sier at jeg skal bruke det.
det ligger i bløtt akkurat nå, så det skal få løst seg skikkelig godt opp, og så blir det å kjøpe småslangene nye, da disse ikke ser så veldig bra ut. noen som vet dim og evt hvor man får kjøpt? skal bestille noe fra hotshop tenkte jeg, da jeg skal ha verktøyet for å få av reimhjulet på motoren min derfra uansett...

her er noen bilder rundt choken, skal legge ut noen av resten av motorrommet seinere...


* DSC00115.jpg (93.4 KB, 506x286 - vist 157 ganger.)

* DSC00116.jpg (67.22 KB, 507x286 - vist 167 ganger.)

* DSC00117.jpg (85.32 KB, 507x286 - vist 143 ganger.)

* DSC00118.jpg (137.45 KB, 760x428 - vist 145 ganger.)
« Siste redigering: januar 03, 2011, 00:19:29 am av nantene » Loggført

pass på å fore  motoren din godt, ellers kan den bli sulten, for så å bestemme at løsningen er å spise et stempel! ikke bra!
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!