JTWE
Supermedlem
Innlegg: 2198
Bosted:
|
|
« Svar #60 på: januar 14, 2010, 18:21:37 pm » |
|
Jeg tror at med body lift kit, omvent puma på maks, maks høyde på IRS bak og så store hjul som det er plass til gir en fin kombinasjonshøyde. Kan ikke forstå at BT skal kunne si noe på lift kit, endrer ingenting på bilens bærekonstruksjon.
Du flytter jo tyngdepunkt - noe som BT godt kan finne på å reagere på.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bjørnar
|
|
« Svar #61 på: januar 14, 2010, 20:52:06 pm » |
|
JHU/Syncronaut: ok, da lærte jeg litt om boble i dag også:) Da er det bare ut å måle på 03'n og se hvor mye som kan fjernes. Redd det er for lite, men et alternativ i tillegg til å fjerne midten av røret kan være å flytte de fremre festene på kassa.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #62 på: januar 15, 2010, 00:42:07 am » |
|
Pluss, at man kan flytte den ytre innfestingen i fjærplaten lengre ut...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
|
« Svar #63 på: januar 15, 2010, 08:49:29 am » |
|
Og jeg som trodde orginale bobler var forgjengeren til dagens SUV'er
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #64 på: januar 15, 2010, 11:41:32 am » |
|
Det er de ikke... før i tiden gikk barn til skolen...
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
|
« Svar #65 på: januar 15, 2010, 12:27:52 pm » |
|
Det er de ikke... før i tiden gikk barn til skolen...
Aha.....
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Bjørnar
|
|
« Svar #66 på: januar 15, 2010, 17:43:46 pm » |
|
Pluss, at man kan flytte den ytre innfestingen i fjærplaten lengre ut...
og beholde den originale plasseringen til fjærplata?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JTWE
Supermedlem
Innlegg: 2198
Bosted:
|
|
« Svar #67 på: januar 15, 2010, 19:40:09 pm » |
|
Pluss, at man kan flytte den ytre innfestingen i fjærplaten lengre ut...
og beholde den originale plasseringen til fjærplata? JHU mener vel å flytte rørbiten av fjærplata lenger ut / skjøte den for å beholde indre opplagringen og flytte ut ytre festet mot fjærstaven. Dvs dele dem og sveise dem.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #68 på: januar 15, 2010, 20:20:19 pm » |
|
Correctamundo
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Bjørnar
|
|
« Svar #69 på: januar 15, 2010, 20:37:04 pm » |
|
Pluss, at man kan flytte den ytre innfestingen i fjærplaten lengre ut...
og beholde den originale plasseringen til fjærplata? JHU mener vel å flytte rørbiten av fjærplata lenger ut / skjøte den for å beholde indre opplagringen og flytte ut ytre festet mot fjærstaven. Dvs dele dem og sveise dem. OK det var det jeg trodde. Må vel måle litt da, og se hvor mye man kan hente.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø
The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
|
« Svar #70 på: januar 24, 2010, 02:50:25 am » |
|
Baja, med slik "Race" type flippfront som tidligere nevnt. Skjønner at det ikke er akkurat dette Berger tenkte på, men en tøff BAJA er det uansett
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
per
Medlem
Innlegg: 248
Bosted: Telemark
|
|
« Svar #71 på: januar 24, 2010, 20:03:00 pm » |
|
Per.
|
|
« Siste redigering: januar 24, 2010, 20:20:31 pm av per »
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #72 på: januar 27, 2010, 00:14:30 am » |
|
Fant et par bilder jeg tok i Belgia i 08
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 979
Bosted: Verdal
|
|
« Svar #73 på: februar 01, 2010, 10:44:29 am » |
|
Fant en søt Baja med 31'' foran og 35 '' bak
Og en bus(h)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
|
« Svar #74 på: februar 01, 2010, 16:29:09 pm » |
|
Vakker buss!!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Bøggymæn
Seniormedlem
Innlegg: 294
Bosted: Heddal
Heitradal Bublelaug
|
|
« Svar #76 på: februar 07, 2010, 20:44:45 pm » |
|
vurderer slike bakskjermer, de er ganske heftige. er vel ikke allverdens pris på de heller
|
|
|
Loggført
|
Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og.. - 1969 Baja Bug - 65-66 T1 Bastard - 1959 Karmann Ghia Lowlight - Fiberfab Aztec gt
|
|
|
vwracer - Ola Linnerud
Seniormedlem
Innlegg: 252
Bosted: Lillestrøm
|
|
« Svar #77 på: februar 22, 2010, 22:22:45 pm » |
|
til inspirasjon i vinterkulda
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jalle
Supermedlem
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog
Klubbløs #006
|
|
« Svar #78 på: februar 22, 2010, 22:34:13 pm » |
|
tøffere
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
EspenX
Supermedlem
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo
Praise the raised
|
|
« Svar #79 på: februar 22, 2010, 23:13:31 pm » |
|
...tøffest
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss
|
|
|
RødeBaron
|
|
« Svar #80 på: februar 28, 2010, 12:11:32 pm » |
|
kul tråd denne er fet
|
original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
dennik
Nybegynner
Innlegg: 44
Bosted: Sandnes, Rogaland
|
|
« Svar #81 på: mars 06, 2010, 13:43:57 pm » |
|
Den var perfekt Men hvor lenge hadde skiltene vart i Norge? hehe
|
|
|
Loggført
|
1964 Vw 1500L Notchback 1971 Opel Manta A 1980 Vespa Piaggio Bravo 1989 Mazda RX7 Turbo2
|
|
|
Jalle
Supermedlem
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog
Klubbløs #006
|
|
« Svar #82 på: mars 06, 2010, 22:36:05 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
Furnesning
Nybegynner
Innlegg: 21
Bosted: Furnes
|
|
« Svar #83 på: mars 28, 2010, 22:03:31 pm » |
|
Klar til scc
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
|
« Svar #84 på: april 02, 2010, 11:17:19 am » |
|
Heftig!!
|
|
|
Loggført
|
This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Vibrambuggy
Juniormedlem
Innlegg: 80
Bosted: Kristiansand
|
|
« Svar #85 på: august 25, 2010, 09:49:24 am » |
|
Da er vi et langt steg videre på modifiseringen av bærearmene for å få ny girkasse og reduksjonsbokser på plass :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
|
|
« Svar #86 på: september 04, 2010, 19:56:49 pm » |
|
Klar til scc noen som har sånne hjul til meg?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
nord
Medlem
Innlegg: 124
Bosted: Finnsnes
|
|
« Svar #87 på: september 04, 2010, 20:32:31 pm » |
|
Tro hvilken dim det er på de dekkene der..? Ser Eiker har veterandekk til millitækjøretøy med noe lignende utseende. http://www.eiker.no/default.asp?ItemID=1233
|
|
|
Loggført
|
1200 spareboble Porsche 928 S4 1958 Plymouth Harley Sportster "Ironhead" Moto Guzzi V7R
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
|
« Svar #88 på: september 04, 2010, 20:44:39 pm » |
|
Da er vi et langt steg videre på modifiseringen av bærearmene for å få ny girkasse og reduksjonsbokser på plass :-)
Hadde sikkert vært lurt med en vegg inne i firkantrøret.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
|
|