mai 05, 2024, 22:52:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Frank T sin 65.  (Lest 1229 ganger)
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« på: mai 31, 2009, 19:18:33 pm »

Lette fram kamera mitt te eg ska te syden i juni i dag og fant alle de gamle bildena mine fra eg kjøpte bobla, tenkte eg kunne posta de opp her so ein intro og so kjeme eg tilbake me fleire bilde nor bilen er ferdig, heldst før rogaland treffet Gliser
Kommentarer er velkommen Osteaktig

På vei heim fra Sandviken dar eg kjøpte den, par kompisa var me so eg kunne få begge bilane mine me heim att Glad


Fuste bilde fra gårdstunet heima


Tre bilde frå ein av de fuste turane eg ragga den rundt på i sommaren so vå




Av me rutena og på me ein rack å fylla den me da du har i garasjen vå kordan eg kjørte den mesteparten av sommaren, plagde meg litt at den vå so høg men planen vå å kjøra den og ha da jævlig fett om sommaren og ta den fra kvarandre te vinteren og få den lav!


Kabinen


Greit bilde frå tunet heima


So kom vintaren og de tre siste bildena so vå igjen på kamera vå nor eg prøvde meg litt fram me nåke 2x4plankebeta i skuret mitt, før eg srudde karrosen av.. På bildena ligge bobla på ein ligganes 2x4 på forstillinga uten hjul, og bak meine eg å huska eg hadde 5 ligganes 2x4 på da røret so torsjonstavane bak står i Glad Har endo å sjå korleis ting blir nor eg e feridg men de vå jævlig fett å ha den så lav og opne panseret å sjå at du måtte bøya deg skikkelig i knærene for å fylla bensin Gliser




Min vw tattoo i speile på golfen min, har ein soft spot for mk2 golf også Glad Ingen ting spesielt me min no, eg sku bere ha ein billig DD, men har store plana ein dag i framtia nor eg har cash (men på eit 16v/g60chassi) man da e etter eg har gjennomført eit endo større luftkjølt plan Gliser Gliser Gliser


Har eit par bilde frå ting eg har gjort i skuret mitt, kan ta å posta de viss eg finna kabelen te mobilen Glad

2-3veker frå i dag tenke eg at eg ska vera ferdig, håpe vertfall da Rekker tunge

MVH
Frank RT
Loggført
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: juni 01, 2009, 15:14:23 pm »

Vå net innom bugselecta i dag, ser for meg at bilen skal sjå son ca slik ut, lav å smal på 135 og litt høgare og større hjul bak, ikkje sikker på dekk endo..
Loggført
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: juni 01, 2009, 15:31:32 pm »

Har vert litt slapp me a ta bilde av bilen mens eg har holdt på å fiksa den, mer e eit par frå mobilen Glad

Skuret mitt Gliser vå so smalt at eg måtte bygga bokk til bobla so eg kunne trilla den ut å inn av skuret for å få jobba med gulvet..


Her e ein plate eg lagdt te venstre hjulbue, høgre vå heldig vis ganske bra.. Ellers e det bere rust onda batteriet, har kjøpt plate til det, og høgre hjulbue framme, lett rust.




Her e gulvet ette at eg har sandblåst å lakka det.. Da siste bilde har eg og smørt på tectyl på under og opp sida, ville vert finast å bere hatt lakk på for å få reine linje, men da e function > form her..



Ellers bilder fra der eg står no, ein del er montert ette a vert sandblåst og lakka Gliser





Frank RT
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: juni 01, 2009, 15:42:50 pm »

Detta ser veldi bra ut!! Du er jo godt igang! liker stuket på bugselecta bildet 'og! vert den sånn så vert den bra Glad skal du lakka opp igjen karosseriet?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: juni 01, 2009, 15:59:47 pm »

Nei det blir org fargen og rusten Glad og inne blir det forsatt hull i setene.. Syns det er bedre å ta ting for ting istede for litt der og litt der, so ser det bere litt ferdig ut her og der, da e det bedre me at at ser slitt å tøft ut på ut og innsida so tar me de kansje te neste vinter Kult
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!