mai 05, 2024, 12:47:00 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Pop-out vindu til 57 mod og eldre  (Lest 975 ganger)
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« på: juni 03, 2008, 14:41:02 pm »

Jeg har ett sett pop-out vinduer til Oval men lurer faktisk på hvor gamle de er. Om de kanskje er til Split
De er orginale og er merket oppe i venstre hjørne med VW merket og Securit. I tillegg er låsehempa naglet fast
i kromkanten med gjennomgående nagler...

Hyggelig om noen sitter med info siden jeg ikke gjør det  Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #1 på: juni 03, 2008, 14:46:52 pm »

Pop-out ruter fra 49-53 har låsen naglet i aluminiumsrammen med gjennomgående nagler - og - når du kikker på alu-rammen fra utsiden så er det en bred, flat og slett profil. Ser ut som den er laget av et flattjern - om du skjønner. (ser nesten eksakt lik ut som "standard"-rute til Vovlo PV, men fasongen er "litt" annerledes.)

Pop-out ruter fra 54-64 har låsen naglet i aluminiumsrammen med gjennomgående nagler - og/men - alu-rammen/profilen har et spor i  seg slik at profilen/tverrsnittet mere er en "B" enn et "flattjern" om du skjønner. Veldig tydelig å se forskjell.

Pop-out ruter fra 64-78 har låsen festet i ett stort hull i selve glasset og er .... større totalt sett.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #2 på: juni 03, 2008, 19:31:12 pm »

Takk for svaret Splitman... Da vet jeg at jeg har ruter til rett bil, mine har profilert alu-list
og skal på en -57 mod  Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!