mai 02, 2024, 07:53:59 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1600 til 2000  (Lest 1229 ganger)
westcoastbus
Juniormedlem
**
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland



Vis profil
« på: april 02, 2008, 21:40:21 pm »

Hei...Hvor mye jobb er det å sette inn en to-liter der det nå står en 1600 i en bay??
Noen som har gjort dette å kan dele litt erfaring??......


Mvh Harald....
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #1 på: april 02, 2008, 21:49:01 pm »

Spørs hva slags motor det er snakk om. Motor fra T3 har litt andre kjøleblekk, så det medfører litt jobb. Om svinghjul og clutch passer i 1600 kassa er jeg litt usikker på, men starter må ihvertfall byttes. Motor fra T3 har også ulik festebjelke bak.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
westcoastbus
Juniormedlem
**
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland



Vis profil
« Svar #2 på: april 02, 2008, 22:00:47 pm »

er en orginal to liter som har stått i en annen bay...Glad
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #3 på: april 02, 2008, 22:06:14 pm »

Er forskjellig utveksling på kassene, så det beste hadde da vært å flytte over alt. På denne måten er ihvertfall alt bolt-on.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
westcoastbus
Juniormedlem
**
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland



Vis profil
« Svar #4 på: april 02, 2008, 22:11:58 pm »

Såg litt på denne siden www.ratwell.com at eg mangler en heile del..
Har kun rein motor....Blir fort litt jobb trur eg....
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!