mai 15, 2024, 18:53:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: bredding 66 modell  (Lest 836 ganger)
mdyrseth
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: trondheim


Vis profil

« på: juli 28, 2014, 20:14:46 pm »

Hei,

Jeg har båbegynnt bredding av en 66 modell jeg har, siden jeg ikke har gjort mine undersøkelser før jeg begynnte, oppdaget jeg at det ikke er lett å skaffe bredda fremsjermer til disse. Noen som vet om det finnes og evt hvor jeg får kjøpt dette, eller må jeg lage det i gra bunn? Hadde egentlig tenkt å få bilen lakkert om to uker også har jeg ferie i en uke som jeg tenkte å bruke på å gjøre de tekniske installasjonene. Dersom jeg må bygge fra scrath er dette et kjeme smell i tidssjema da jeg vil bruke minst 20-40 timer totalt på å først sveise sjermene breiere, så spakle dem, støpe form også få ut sjermer. Dette har jeg egentlig ikke tid til, så blir glad dersom noen kan hjelpe. Jeg er dog så heldig at jeg jobber med å bygge båt så glassfiber er ikke veldig fremmed.

Dersom jeg går den veien er det noen som ønsker å kjøpe noen slike sjermer, helst formene (synes egentlig ikke støping i glassfiberform er veldig spennende).
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: juli 29, 2014, 16:32:55 pm »

veit da går an å få taki glassfiberskjermar i super kvalitet, frå day moulding i england. vwheritage.com fører dei, og unneberg bil skaffar trulig og. men desse er vel orginal bredde på då.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
mdyrseth
Medlem
***
Innlegg: 147
Bosted: trondheim


Vis profil

« Svar #2 på: juli 29, 2014, 21:33:27 pm »

Takk for tips skal sende de en epost. Mulig de har noen bredd former liggende og lager på bestilling,vet aldri  Glad

Noen som vet om noen andre? Jeg fant noen i USA http://chircoestore.com/vw-bug-body-trim-parts-c48/custom-body-parts-c49/fiberglass-fenders-c546/front-fenders-fiberglass-2-inch-wider-1966-and-earlier-pair.html men er usikker på kvalitet, de vil koste 5-6 tusen inn hit og føler at det kanskje ikke er vert det.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #3 på: juli 30, 2014, 06:58:52 am »

Hvilke felger/dekk er det du skal bruke?
Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!