Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21
|
92
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / T4 med T1 topper???
|
på: april 02, 2013, 21:46:32 pm
|
Har kjøpt en underlig motor (1800 AP) Det ser ut som vanlige topper fra boble. Normalt er det crossflow på T4..? Noen som vet hva dette er uten og pelle det i stykker..?
|
|
|
94
|
Bruktbørsen / Deler selges / (Solgt)Vurderer og selge 1915 med dobble Dellorto 40
|
på: mars 30, 2013, 15:43:12 pm
|
Som sagt "vurderes"solgt for 12000kr Denne motoren har eg ikke startet en gang, men er sjekket av en annen her på forumet. Det er montert inn kam merket "G" Forgassere med lave innsug. Kjøleblekk, viftehus og dynamo følger med. Det er ikke oljekjøler på montert men det er uttak for ekstern. Eksos Potter er ikke med. Lurer du på noe.. Ikke ring Frakt er kjøpers problem
|
|
|
98
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket"
|
på: mars 23, 2013, 13:13:01 pm
|
Venter på salt frie veier.. Så da er det laget "hattehylle" seng og litt om møbelering av høytsprechere.. Hva brukes det "verktøyet"som er på bilde når 3 til??? Ka då..? trur du det er til utlån eller.. "VW Spesialverktøy No# 3535-10"
|
|
|
102
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket"
|
på: februar 02, 2013, 02:00:29 am
|
Da er det liv i motor.. Har også muligens funnet feil på hvorfor wbx innsprøyting har vært veldig sær og få start på.. Motor drukner i bensin, pumpa som er i bilen leverer ca. 6 bar og er vel i overkant av hva dysene takler.. Noen som vet hva trykket ligger på originalt på 2.1wbx ?? Så det blir regulator og nye dyser..
|
|
|
103
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket"
|
på: januar 31, 2013, 00:54:20 am
|
Satser på att gjengetape gjør susen og holder olje inne i blokka.. Fleksi rør måtte til for å få sving på sakene.. Litt flere fester og eksostape så er det klart..
|
|
|
104
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket"
|
på: januar 28, 2013, 23:56:43 pm
|
He he..ingen turbo Da blir det fra kjøle temp til olje temp for denne føleren. Håper wbx styringa tar hintet.. Ellers er det komma feil i utmåling av eksos.. Dette må rettes med sovesveis..
|
|
|
113
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: G-kam...?
|
på: oktober 14, 2012, 23:03:11 pm
|
t-1 eller t-4?? g kam til t-4 er 284`
Fikk svar med en på forumet: Type 1 G Camshaft 287 Duration X .430 Lift
|
|
|
117
|
Forum / Snikk-snakk / G-kam...?
|
på: oktober 14, 2012, 02:37:39 am
|
Holder på med en T1 motor der kam er merket "G" Hva betyr det? Har søkt på nett og finner ingen ting..
|
|
|
120
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket"
|
på: september 29, 2012, 20:36:48 pm
|
bygget mange slike motorer til bilcross "dreid toliter" Så dette er effektivt på bane, men tull på landeveien? Eller er det like bra til begge deler..
|
|
|
|