mai 02, 2024, 01:56:11 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: bensin trykk  (Lest 1180 ganger)
vwkalle
Medlem
***
Innlegg: 168
Bosted: Ålesund



Vis profil
« på: april 16, 2010, 16:49:32 pm »

Hei

Kan nokken hjelpe me .

Har 2,1 l me 45 dobble weber hva bør trykket vere fra bensinpumpa bør en ha regulator å hvor har de de i tilfellet Gliser TAKK.
Loggført

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: april 16, 2010, 17:31:15 pm »

44 IDF bruker 3 psi. Er det dcoe (liggende) du har?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

vwkalle
Medlem
***
Innlegg: 168
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #2 på: april 16, 2010, 19:33:43 pm »

Hei ja e har   DRLA   Gliser
Loggført

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #3 på: april 16, 2010, 20:16:17 pm »

CARB SET UP

Step 1 Check Your Fuel Pressure
Carburetors are designed to operate with a certain fuel pressure, and if this range is not met, the carbs will flat out not operate properly. Solex and Kadron Carburetors should have 1.5 - 2 PSI fuel pressure. All Dellorto and Weber Carburetors should have 3 - 3 .5 PSI. Your local autoparts store, or Sears sells a combo vacuum pressure gauge for $19.95 which you T-in at the carburetor to measure fuel pressure. If the pressure is excessive based on your carb type, how you bring it down within spec depends on what fuel pump you have. Electric pumps use our Holley or Mallory Fuel Pressure Regulator, while engines with a stock fuel pump simply stack gaskets between the pump and spacer to drop pressure. Do not make the novice mistake of assuming that because you have a stock pump that your pressure "must be okay"! We have seen the stock pump put out over 10 PSI which will flood ANY carburetor that you bolt on your engine.

Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

vwkalle
Medlem
***
Innlegg: 168
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #4 på: april 16, 2010, 20:26:37 pm »



Takk for super hjelp Gliser Gliser
Loggført

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #5 på: april 16, 2010, 20:59:50 pm »

 Blunker Bare hyggelig.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!