mai 10, 2024, 18:21:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mørk "looker" på SCC 08  (Lest 1817 ganger)
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« på: januar 15, 2009, 09:50:43 am »

Iført orange Guantanamo-uniform under SCC 08 fikk jeg ikke med meg alt som skjedde over alt denne helgen. Men når jeg stod i porten passerte en mørk blå / svart "looker" med gull fargede mag-rocket-crestline-aktige hjul. Tenkte at jeg skulle få sett denne igjen i løpet av helga, men gjorde ikke det. Så også snurten av den samme bilen på SCC DVD'en på utstillingsplassen. Bilen hadde norske skilter så vidt jeg kan huske. Dette er en bil det hadde vært morsomt å se flere bilder av. Noen som vet?? Eller er det jeg som fantaserer midt på vinteren? Eller er det en Night-Rider som bare plutselig dukker opp igjen?
Loggført
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #1 på: januar 15, 2009, 10:21:00 am »

Bjørn Midtkandal (Airborne) fra Elverum i sin svarte, tja er det en 60mod.. Med mine gamle Crestlinehjul og div Empi utstyr.. Har ingen bilder desverre..
Loggført

Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #2 på: januar 15, 2009, 10:44:20 am »

Det var ikke bare luftspeilinger og fantasi altså  Osteaktig Osteaktig
Ut fra hjula som satt på, hadde jeg en mistanke om at "noen" visste...
En eller annen må jo ha fotografert bilen i løpet av helga? Den så veldig RIKTIG ut i mine øyne.
Loggført
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #3 på: januar 15, 2009, 12:07:11 pm »

http://www.sccevent.com/index.php?option=com_expose&Itemid=3  Media-SCC-2008-Bilde 677
 Kult
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #4 på: januar 15, 2009, 13:15:59 pm »

Skulle det være denne du tenkte på?


* Scc 2008 042.jpg (114.06 KB, 742x495 - vist 331 ganger.)
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #5 på: januar 15, 2009, 13:19:59 pm »

Yepp, tusen takk! Herlig stuk på denne bilen  Glad Glad
Fortjener en posting til: (Den som har copyright på bildet får si fra om det skal slettes, klarer ikke å tyde navnet)


* looker.jpg (63.99 KB, 588x391 - vist 351 ganger.)
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #6 på: januar 15, 2009, 15:04:49 pm »

Du var ikke alene om å merke deg denne deilige bilen nei  Sjokkert
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #7 på: januar 16, 2009, 00:41:47 am »

En skikkelig gammel looker som levde sine første år som looker nede i grusen, men som god smak som Bjørn har Blunker så heiste han den ,og når han fikk på de gamle hjula til Rune ble den skikkelig lekker. Langt ifra strøken men guuud så tøff. That car's got attitude!!!
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Elwood
Supermedlem
*****
Innlegg: 721
Bosted: Hamar, Hedmark


Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now


Vis profil
« Svar #8 på: januar 16, 2009, 09:56:19 am »

En skikkelig gammel looker som levde sine første år som looker nede i grusen, men som god smak som Bjørn har Blunker så heiste han den ,og når han fikk på de gamle hjula til Rune ble den skikkelig lekker. Langt ifra strøken men guuud så tøff. That car's got attitude!!!


Sånn er det når en bor midt i skogen. Da nytter det ikke å kjøre senka og lave biler.....da må alt heises opp for å komme seg fram. He, he Gliser  Gliser
Loggført

Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
Airborne
Supermedlem
*****
Innlegg: 738
Bosted:



Vis profil
« Svar #9 på: februar 19, 2009, 22:57:52 pm »

Dette er min bil ja.... så denne tråden nå :-) . Bilen er en 1963mod soltaksbil. Med eldre baklykter. Bilen er bygget rundt 1980 og er så og si uendret siden den ble bygget. Det bærer den også preg av...ikke noen strøken bil, men den er jo morsom da med visse "battle-scars" som den har fått opp gjennom årene. Jeg må si jeg "falt" for den da jeg fant den for et par år siden. Da var den senket bak også og hadde breddede originalfelger.
Felgene er Rune sine gamle Crestlines. Synes gullfelgene passet fint mot den sorte lakken. Men fra sommeren av kommer den nok til å rulle på Ansen Sprints. Ellers så står det et Empi 15"GT ratt i den, deano gearspak + noe annet småtteri uten at det blir for mye av det gode. Bilen kommer til å bli kjørt slik den er...bare småtteri som blir utbedret. Skal bytte soltaks trekk i vinter og overhale bremser og forstilling ++
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!