mai 04, 2024, 18:53:08 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31
151  Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / Sika på: desember 15, 2016, 19:37:10 pm
Vurderer å bytte bil.
Ønsker derfor å få tak i Sika som er (omlag) godkjent. Aller helst med skilt.
Årsmodell og farge er utan betydning, så lenge den er luftkjølt.
Småfix er OK, men prosjekter og omfattande rust er ikkje aktuelt, då eg er gått i metning på det for ei stund.
Helst ikkje senk og skamtrimma motor.

Vis kva du har, og kom med forslag til pris.
Om ønskeleg har eg ein -75 Sika med skilt og i dagleg bruk, som mellomlegg Rekker tunge
152  Forum / Snikk-snakk / T1 T2 Forvarming - eksosvarme på: desember 15, 2016, 08:11:24 am
Dei aller fleste bruker vel den originale forvarminga på innsugsmanifoilden?!
Ser det er ganske mange forskjellige variantar ute å går.

Utvendig diameter ser eg varierer, og det eg har funne så langt er:
- 16mm amerikansk 'triminsug'(Bugpack) Her er også den støypte aluminiumsdelen svært kort.
- 18mm Tysk 1300 SP
- 20mm Tysk 1600 SP
- 20mm Brazil 1600 DP
- 24mm Tysk 1600 DP

Det er kanskje enno fleire komboar?

Nokon som har tankar om dette?

Finn vidare på nettet at det er primært to tankegongar med virkemåten til desse røyra også;
- Den eine er den intuitive der ein er påkobla eksosporten på 4'aren, og utløp inn i lavtrykkssona i potta ved 2'aren.
  Ein får då eit gjennomløp av eksos i røyret.
- Den andre er der begge er kobla til eksosportane på 2'aren og 4'aren. Der vil eksosen stå å 'pumpe' frå side til side,
  alt ettersom trykket endrar seg med tenningsrekkefølga. Desse har lettare for å gå tett då dei ikkje har gjennomløp av eksos.

Då eg manglar røyrene på den amerikanske trim-manifoilden, har eg eit sterkt ønske om å bruke 24mm røyret. Dette er noko 'flatklemt' for å ligge tett inntil innsugsrøyret for auka effekt.
Det kan komme til å bli eit byggverk.......

Nokon med erfaringar her? Kom med innspel!
Eg forsøkte å få tak i 12v varmekabel for å supplere, men firmaet som hadde dette responderer ikkje på henvendelsar:-/
153  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 66 Panel - Mørketidsprosjektet... på: desember 15, 2016, 06:08:18 am
Flott tiltak for forumet! *LIKER*

Flott prosjekt også. Dette må me følge med på Glad
Dette må vel vera verdas nordligaste splitt?!?! Nokon som tar utfordringa i å sjekke ut rekorden?
154  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 180mm Sachs clutch på: desember 13, 2016, 23:03:57 pm
Ok Hæ
Takker for info

Eg kjøpte den for ganske nokon år sidan for å ha i ein Early buss eg hadde, men blei aldri montert.
Kjøpt på finn, og då tydeleg vis lurt?!? Har alltid låge i denne kartongen.
Trykkplata og utløysarlager då?
Nokon som kan bruke det til noko?
155  Forum / Problemløseren / Sv: Gummimansjett til opphengskuler på: desember 13, 2016, 19:22:43 pm
Lurer litt på dette. Virker som om produsentane ikkje bryr seg om varene sine lenger.
Kjøpte nye profilstøpte gummislangar til bensinpåfyllinga på Plokkoppen i fjor. No er dei altså omlag eit år gamle, og no er dei fulle av små sprikker, og bensinen skvulper ut i venstresvingane/rundkøyringane om eg har meir enn 1/3 full tank Tvilende

Gummiane på bærekulene rauk i sommar. Då var dei også vel eit år gamle.

Sliter med å synest dette er greit!
Skulle gjerne betalt doble prisen, om eg hadde fått deler av ordentlig kvalitet. Om nokon har gode leverandørar, så foreslår eg at dei blir nemnt her..... Gliser
156  Forum / Problemløseren / Sv: Noen i Bergen som har lyst og ta på seg en jobb? på: desember 13, 2016, 16:38:23 pm
Du har ikkje fylt altfor mykje olja på då?
Då kaster den både ut og opp, og røyken kan bli både kvit og blå........
157  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: desember 13, 2016, 08:50:54 am
Når det gjelder Rat, blir fort marginane små, før det blir Råtten...
[attachment=1]
#snartpåtidemedsveiserøykigjen
158  Bruktbørsen / Deler selges / 180mm Sachs clutch på: desember 13, 2016, 06:09:17 am
Når alt kom til alt, så hadde eg feil clutch i hyllo  Tvilende
Var så sikker på at det var ein 200, men så mangla det litt.
Derfor vil eg gjerne byte/selge denne komplette, ubrukte, men lagra, clutchen i ein like ubrukt 200 lamell.

Nokon som treng?
Dette er som det framkommer av bilda; lamell, trykkplate og utløysarlager, i originalemballasje

[attachment=1]

Litt usikker på om den også passer til boble. Sikkert nokon som veit?!?
[attachment=2]
159  Forum / Snikk-snakk / Sv: På gjengrodde stier fortsetter..... på: desember 08, 2016, 08:47:34 am
Her kan man virkelig snakke om gjengrodde sti.... eller vent nå litt, veier!

Det ser nærmest ut som om alle i køen bare har forlatt kjøretøyene sine  Gliser

Ideen din får meg til å tenke på Øystein Sundes fantastiske betraktning ifm befolkning av grisgrendte strok;

Mellom Seljestad og Låtefoss
der lå det ei lita bru
som var så smal at ingen
verken kunne møtes eller snu.
Der kom det en dag en danske
med Skoda og campingvogn.
Han punkterte midt i brua og så
var sirkuset i gang.

For midt imot kom en lastebil
fra Frydenlunds bryggeri,
og bakfra kom det en Stabburstrailer
med Stabburspølser i.
Og begge ville hjelpe til,
men goddag ble fort godnatt,
for campingvogna var av polsk fabrikat,
og reservehjulet var flatt..............

........Og sommer'n gikk og de fikk herrefrisører
lysløype, Rottary og varaordfører,
og da det kom et tivoli på flere hundre tonn,
fikk de støtte fra Distriktenes Utbyggingsfond.
Men tilslutt hadde departementet fått nok,
og da statsminister'n snakka på seg snakkebrokk,
da va'kke sjefen for Vegdirektoratet sein
med å legg om veien.

Og siden har ingen sett dem
bortsett fra en og annen fotturist
som kan melde om et lykkelig samfunn
uten en eneste bilist
Og når de trenger forsyninger
sånn som egg og melk og torskerogn
da bare leder de trafikken inn på gamleveien
der det står en danske med campingvogn
160  Forum / Snikk-snakk / Sv: Kvalitets kulelagere på: november 30, 2016, 21:06:12 pm
Tja, kva skal ein sei?!?
Utanpå esko står det jo vitterlig 'Made in Germany'
Inni finn eg;
Innerlager, SKF 6207/C3 Explorer Italy B.
Ytterlager Koyo 308-203 Czech
og støvtetning NAK.

Positivt at det var med både låsering og saksesplint.
Ytterlageret har separat innerring, og kjennes like slarkete ut som det eg kjøpte hos norsk lenerandør sist.

Jaja, kjøpt er kjøpt og spist er spist!
Så no er det berre å gå i gong å skitna seg ut igjen Osteaktig
161  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Kutt bensinpumpe på: november 28, 2016, 12:17:38 pm
......og kva skjer med oss som har original mekanisk pumpe då?
Kor i tanken er det pumpa suger frå når bilen ligger opp ned?
Burde dei ikkje kreva solenoid som stenger for tankluftinga også??

Dette er tull å kreve Sint

Derimot, at pumpa stopper ved motorstans, kan jo vera fornuftig. Der er jo mulig å krasje, og fortsatt stå på hjula.....
162  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hva synes vi om sambabus consept ala 2016? på: november 28, 2016, 11:40:50 am
.....syntes eg ser noko gammalt samarbeide som blusser opp igjen;
[attachment=1]
163  Forum / Problemløseren / Sv: var ryggelys påbudt i 1974? på: november 24, 2016, 08:23:44 am
Når alt dette er sagt, så må det framholdes at ryggelysa på LateBay er noko av dei best fungerande originalmonterte ryggelys gjennom tidene!
På Plokkopp'en var det heller ikkje pæreholdar, men flytta over frå eit sett i skrotekassen. La opp enkel lampettledning til brytar på gearkassen, og henta straum på coilen, som originalt.
Eg ville ikkje bytt desse ryggelysa mot noko!

Vil derimot anbefala alle å ettermontera, for din eigen komfort Osteaktig
164  Forum / Problemløseren / Sv: Hva er standard forgasser på en 1300 motor? på: november 22, 2016, 21:06:27 pm
7500 km. Da kan det kanskje snart være på tide da  Blunker
Det er 7500mil.
Dei ser jo uforskamma fine ut, så tenkte dei skulle surre rundt litt til. (plukker sammen ny motor, for å sleppe lekkasjane på EU i februar)
Dette sporte jo litt av, men argumentet med relativt rett justert forgassar er viktigare enn størrelsen.....me veit jo kva som teller Gliser
165  Forum / Problemløseren / Sv: Hva er standard forgasser på en 1300 motor? på: november 22, 2016, 08:29:27 am
Forbruket har vore eit tema til tider.
Eg målte den sist eg var til Voss for å henta eit lass med ved.
Tom bil opp, 13 mil, og ordentlig full bil heimatt 13 mil, ga eit over all snitt på 1,009 l/mil.
Det meiner eg er innanfor  Osteaktig

Hadde ute og såg på pluggane sist veke, sidan eg ikkje har gjort det før, og eg ser ingen grunn til å byte.
No har eg hatt bilen i over fem år/ 75000 km, og ikkje skifta enno.......

[attachment=1]
166  Forum / Snikk-snakk / Sv: Kvalitets kulelagere på: november 22, 2016, 08:23:28 am
SKF har jo eit kjempebra rykte.
Så eg forsøker på eit sett til Plokkoppen:
http://www.autodeler.co.no/skf/1363293

Blir spennande å sjå om det er håndsmidd barnearbeid i Malaysia, eller høgteknologi frå vesteuropa.......
167  Forum / Problemløseren / Sv: Hva er standard forgasser på en 1300 motor? på: november 21, 2016, 13:47:25 pm
Eg surrer rundt med 1300DP og 34 PICT-3. Det går heilt fint Blunker og sotar ikkje pluggane i det heile.
168  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Pressing av Bærekuler t2 på: november 15, 2016, 08:43:33 am
Eg har skifta kuler mange gonger på Plokkopp'en min, og hugser at spesielt eine gongen var det umulig å få dei siste millimeteren inn.
Hadde ingen betydning, anna enn at bilen blir 1mm høgare Osteaktig

Som eit tips;
Det eg har hatt god erfaring med no siste gongen, er at eg bora hol på toppen av kulene, og gjenga inn greasniplar. Bruk grease på bor og tapp for ikkje å få spon ned i kula!
Presser fett i  her i lag med resten av forstillinga, på oljeskift/5000km. Viktig at hjula heng fritt når ein fyller her.
Ved nye kuler gjekk det 10-12 slag på fettpressa, før det begynte å tyte ut rundt kula. Tok av mansjetten for å fylle med på kor mykje det var plass til.
Har brukt ein blå Castrol, som er seig & god Glad

På 5000km går det no typisk to slag fett på kvar nippel.
169  Forum / Snikk-snakk / Sv: spm angående evt salg av prosjektbiler jeg har stående... på: november 14, 2016, 18:10:31 pm
Det er ganske mykje å lesa seg opp på, ift eksport av ting som er over 50 år gamle. Sjekk gjerne Toll.no og kulturradet.no i tillegg til vegvesen.no
Bla står det:Maleri, skulptur og annen billedkunst, kunsthåndverk og prototyper for designprodukt, motorvogner, luftfartøy og skinnegående materiell fra før 1950 må det også søkes om utførsel for.
170  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Omluft røyr til Eberspacher BN 4 på: november 10, 2016, 09:13:26 am
Nokon som har liggande eit slikt røyr på sugesida av BN 4 dei vil kvitta seg med?
171  Forum / Forumexpressen / Bergen - Østfold - Bergen på: oktober 27, 2016, 20:51:26 pm
Har pådratt meg ein tur med tom biltransporthengar austover. Dette kjem til å skje plutseleg, ein dag neste veke......Har greitt med kapasitet austover. Noko meir begrensa vestover Øyerulling

Edit;
Avreise Bergen blir i 6-tida fredag morgon, med retur i kveldinga Øyerulling
172  Forum / Forumexpressen / Sv: Frakt av stort stativ fra Odda til Østlandet på: oktober 27, 2016, 20:49:06 pm
Supermedlem, og 'ikke er her inne så ofte', snedig Osteaktig
Eg skal austover, forbi tigrane, neste veke med tom biltransporthengar, men tenkte å køyre viddo....
173  Forum / Snikk-snakk / Sv: Dette var en raring. Samba panelvan på: oktober 27, 2016, 20:45:16 pm
Så kommer spørsmålet. Om du kjøpte bilen. Ville du da fortsatt til 23 vindu, eller konvertert tilbake med normalt tak?

Eg har lenge lurt på kvifor ikkje dei har komme opp med Sika med overlysvindu, så kanskje ein real omskjæring hadde vore på sin plass?!?  Øyerulling
174  Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay på: oktober 18, 2016, 09:14:48 am
I fjor sommar når eg skifta sist, kjøpte eg komplette sett frå ein anerkjent norsk leverandør til miljøet.
Etter montering, så kunne eg måle 3,5-4,0 mm slakk frå skjermbuen, og inn til felgkanten.
JA, eg har sjekka aksling og hub, og lagerbanane glir trongt på begge, så slitasje her tviler eg på.....

Må sjå om eg rekk å riva ned venstre sida i morgon, då eg føler hjulet er på veg av Tvilende
175  Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay på: oktober 17, 2016, 11:38:52 am
Som P-Stop skriv, så passer desse:
Inderste
inside Ø [mm]  35
outside Ø [mm]  72 
width [mm]  17 

Ytterste
inside Ø [mm]  35
outside Ø [mm]  62 
width [mm]  19 

Då eg har skifta to sett på like mange år, og fortsatt fått pes på EU pga slakk, tenkte eg å gå til lokal SKF forhandlar å kjøpa alternativa.

Det inderste er rein standard 35x72x17, og kostar typisk rundt tohundrelappen
Det ytterste derimot, finnes ikkje i den bredden (19mm), kun i 14mm; 35x62x14
Prisen på dette er rett rundt 900-lappen Tvilende

Slik det såg ut sist eg skifta, mtp slakk, så er det det ytterste som har mest radiell slakk.

Ser for meg at eg må lage meg ein 5mm distansering for å få dette til!?!
Nokon som har prøvd dette før Hæ

Håpte at gevinsten skulle vera mindre slakk, og lengre levetid......
176  Forum / Problemløseren / Sv: Hjullager bak Late Bay på: oktober 13, 2016, 20:29:39 pm
Takk for svar.
Alltid like fasinerande kor flott forumet verker :-)

Ein liten hake her er ein divergens mellom måla;
62x35x18 kontra 62x35x19........
No er det det inderste lageret eg har minst tiltru til, og ift svar #2 så burde det vera 72x35x17.....
177  Forum / Problemløseren / Hjullager bak Late Bay på: oktober 13, 2016, 18:29:30 pm
Meiner at nokon ein gong la ut måla på hjullagra bak på LateBay.
Har no søkt å googla å greier, utan treff.
Nokon som veit med sikkerhet?
178  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Forstilling Late Bay - trengs ikkje likevel på: oktober 11, 2016, 15:49:44 pm
Vurderer å gå til anskaffelse av ei anna forstilling til Plokkopp'en.

I så fall kunne eg tenkt meg ei (gjerne komplett) forstilling utan innsveiste senkarar, men med full bredde og bump stops.
Mao original. Kan sjølvsagt vera komplett med armar, ledd og hubs etc.

No har eg jo nye kuler, hjullager, bremsar etc på den eg har, så om den er 'i nettoen' så kan også dette vera av interesse.

Kom med forslag og prisbilde, så får eg sjå om tiltakslysta blir trigga Blunker


Edit; Den manglande tiltakslysta blei erstatta av kjøpetrong, så eg byter bil i staden for forstilling.
Takk for alle gode tilbud karar!  Glad
179  Forum / Forumexpressen / Bergen - Skien - Bergen på laurdag på: september 28, 2016, 17:09:12 pm
Køyrer med Caravelle og tom båthengar til Bamble ein tur, på laurdag.
Send meg ein pm om du har noko som skulle ha vore over fjellet.
180  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: H. Bremsekaliper Late Bay, i god stand på: september 23, 2016, 07:11:47 am
Gode forslag og innspel her.
Eg har hatt av begge caliparane i sommar ifm hjullagerskifte.
Alt er eigentleg reint og fin, stempela går lett og pakningane ser fine ut. Den høgre har hol i mansjetten, utan at det var spesielt støvete inni av den grunn.
Smurte opp med bremsefett, slipte lett over stripene i skivene, men likevel dreg den til venstre = lite effekt på høgre sida.

Den er (fortsatt) i daglig (mis-)bruk, så den står seg i alle fall ikkje ihel.
Her frå gårsdagens opplasting:
[attachment=1]

Som de seier, så er det viktig at bremsane er i stand Gliser
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!