Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31
|
181
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Bay deler
|
på: september 20, 2016, 10:38:19 am
|
Førar- eller passasjersete? Er det førar- er eg interessert, om det er heilt i trekket (litt vanskeleg å sjå på bildet...)
|
|
|
187
|
Forum / Type 2 / Sv: Lengde på vindusvisker armer.
|
på: september 06, 2016, 09:53:50 am
|
Mine er ganske så utslitt, så eg er på jakt ettter nye. Fekk då ubekrefta rykter om at armen bak på T3 er identisk......... Lengden har eg ikkje målt, men skal jo bruke dei heim frå jobb i dag, ser eg, så kan jo sjå om eg hugser det då....
|
|
|
188
|
Forum / Problemløseren / Sv: "Slakk i hjullager" med helt nye lagere?!
|
på: august 23, 2016, 07:35:46 am
|
Hiver meg glatt på denne tråden, då dette har vore eit tema på kvar einaste PKK på Plokkopp'en Fekk ein (polsk) mekanikar, som påstod at han kjente desse bilane svært godt. Påstanden var at ein alltid måtte skifte distansehylas mellom lagra, då denne hadde tendens for å bli for kort, pga det høge momentet på mutteren. Enda med at han fann 2,5m røyr og 46mm pipe, og drog til, for å vise kva moment som skulle brukast. Viste seg at eg hadde brukt større moment (vha min BMI) enn han greidde å framskaffe. Fekk 2'ar, og måtte skifta lager (var kun trilla 8-10.000km). Eg måtte ha med dei gamla lagra, for å visa han at dei var bytt. Blei godkjent under tvil, men med samme slakk....... Idiotisk konstruksjon, men fekk bedra retningsstabiliteten ved å auka spissinga bak. Har sjekka dei nye lagra, og det er rimeleg slarkete affære. Kan ikkje sjå at å auka momentet på mutteren kan ha nokon innverkning på dette. Den har kun innvirkning på slakken mot hub/splines, og bidrar til auka levetide på desse. Så om nokon sitter på eit slikt skriv, så bør jo det publiserast her
|
|
|
190
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Etterlysning av gammel traver - 1966 boble
|
på: august 16, 2016, 21:26:47 pm
|
BT har meir info en autosys. Har ein bil som fortsatt er reg på forrige eigar i autosys, trass i at salsmelding er sendt. Dette pga at den skulle ha vore på EU i 2005 Er no godkjent, og då først blir den overført på sms og autosys. Satser på å få vognkort ila veka....
|
|
|
191
|
Forum / Problemløseren / Sv: Oljelekasje
|
på: august 16, 2016, 05:16:57 am
|
Eg har også irritert meg over oljesøl på varmeboksane, då det lukter stygt til tider. Begynte med å skifte pakningar, utan at det endra seg. Supplerte så med silikon på pakningane for å vera sikker på at dei låg i ro, heilt utan effekt. Hos meg så er lekkasjen frå dei underste stagboltane, har eg funne ut etterpå. Er kun ein som er tilgjengelig utan å løsne vippetøyet. Sjekka denne, og den var så godt som heilt laus. Supplerte med litt moment, og lekkasjen avtok akkurat der..... Blei til at lekkasjen ikkje var så irriterande. Og om det går med litt for mykje olje, så pytt-pytt, har jo betalt miljøavgift uansett
|
|
|
192
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hvor lenge på tomgang ?
|
på: august 08, 2016, 14:02:07 pm
|
Største utfordringa, er vel å få driftstemperatur nok til å holde pluggane reine. Når desse blir tilsota nok, vil ein få ujamn gonge til slutt........ Så ein korrekt justert motor er betingelsen Støtter derfor Juba i at tid her kan gå mot uendelig
|
|
|
196
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hvilke vindusviskerblad bruke dåkke? Bay
|
på: juli 26, 2016, 08:56:54 am
|
Har køyrt 5 år med Champion viskarar frå Mekk på Plokkopp'en. Prisgunstige og gode. Passr heilt greitt, men ligger ikkje alltid 100% på passasjersida etter laaange periodar utan bruk (lite problem i Bergen ;-) )
|
|
|
198
|
Bruktbørsen / Deler selges / Tette 5x205 felgar
|
på: juli 08, 2016, 20:00:04 pm
|
Har 4stk tette 4x15 boblefelgar som kan selgast, om prisen er akseptabel. Dei er sandblåste og coata med 2k Jotun sinkepoksy. Er ikkje superfin overflate, men gode emner til å skifte felgringar på;-) Dei er etter det eg kan sjå, utan skadar. Har ikkje hatt dei i benk for å kontrollera for kast etc.
Kom med skapelege bud
[attachment=1]
|
|
|
199
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / *Kjøpt* Armen til hjelpesnekka - 'Steering idler arm' Late Bay
|
på: juli 08, 2016, 08:11:32 am
|
Plokkoppen har fått det for seg at slarkete hjelpesnekke er flotte ting. Der er eg sterkt ueinig, så enno eit skifte av foringar og bolt blei gjennomført. Denne gongen fann eg ikkje slitasjemerker på bolten. For dei så evner å hugse tilbake, så lagde eg nye bronseforingar sist, så kanskje det har bidratt litt likevel?! Det som viser seg, er at armen er ikkje mulig å stramme 100% til bolten i hjelpesnekka sjølv med stor kraft. Så det er slark fortsatt. Er det nokon der ute som kan ha ein slik arm i god stand liggande? Etter det eg finn på nettet, så er dei like på alle LHD Bay 68 -79 Det er den einaste utan nummer på tegningen(lånt frå VWheritage), om nokon lurer [attachment=1]
|
|
|
200
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Fra enkelporta til dobbel..
|
på: juli 06, 2016, 09:29:37 am
|
Industrimotorene ble som regel oppgitt med Hk på det turtallet de normalt gikk på. Grunnen til at dobbelport får litt mer Hk er som de sier at de bl.a får høyere turtall. Men på normalt cruise turtall er det nok ikke merkbart.
I normal cruisefart fungerer en singelport vel så godt som dobbeltport, da den har mer dreimoment på lavere turtall. Etter så me lærte kjem vel momentet på lave turtall pga laaange innsug. Sammenligner ein derfor DP med singel gassar og EP med ditto, så responderar vel DP'en litt raskare, samtidig som ein beholder momentet. Der er vel først når ein dobler gassarane at momentet flytter seg mot høgre....... Basert på dette, har eg ein plan om 1600 DP med ein Bugpack manifold, lignande denne: http://vwparts.aircooled.net/Bugpack-IDF-DRLA-Centermount-Manifold-1-1-2-p/1018-11.htm
|
|
|
201
|
Forum / Problemløseren / Sv: Øvre støtdemperfeste bak, Laye Bay
|
på: mai 19, 2016, 08:53:55 am
|
Ja, bolten er 'laus' Den er komme ut ca halv cm, og eg kan bevege den opp-ned ca 3-4 cm. Greier ikkje å stramme eller slakke, då den går rundt. Blir nok noko kapp og sves der til helga, ja.
......om eg får tid. Har jo vore slik i 3-4 år....
|
|
|
202
|
Forum / Problemløseren / Sv: Øvre støtdemperfeste bak, Laye Bay
|
på: mai 18, 2016, 22:08:55 pm
|
Demparane var skifta for mindre enn 5 år sidan. Foringane der er supre. Det er heile bolten som danser rundt i det øvre tårnet. Finner ingen mutter på baksida, så det er nok eitkvart som skulle ha vore sveist. Det handler meir om å komme til......
|
|
|
204
|
Forum / Problemløseren / Øvre støtdemperfeste bak, Laye Bay
|
på: mai 17, 2016, 19:34:02 pm
|
Omsider fann eg skramlinga. Har skulda på karmlemmar, lasteluka, motorluka og ein slarkete mexicofangar bak, men DER fann eg den. Bolten gjennom støtdemparen er løsna, og heng og dingler. Men kva er den fast i, eigentleg? Finn ingen mutrar eller slikt. Skal det vera noko fastsveist inni tårnet? Bolten går ikkje rundt, men er likevel heilt laus.......greier heller ikkje å vri den rundt. Gode stalltips her?
|
|
|
206
|
Forum / Snikk-snakk / Storservice på Plokkoppen
|
på: mai 05, 2016, 22:07:38 pm
|
Skulle foreta den vanlige oljeskiften på 5000km, og kom opp med at ein storservice ikke er av veien: Tok derfor sjefsavgjerda om å endeleg skifta bensinfilteret, som blei anbefalt å skifta på ein EU for fleire år sidan. Det var for såvidt ganske greit/lurt? å få gjort; [attachment=1] Satser på at dette var tilstrekkeleg for nye 70.000 km. Tenker eg får ta justering av tenning og ventilar på neste storcervice kanskje...... Edit; Forrige eigar som la opp dette filteret, la også opp slange frå tanken, og like bak til pumpa. Med begrensa mengde klammer. med jamne mellomrom har eg fulgt med på slitasjen på slangen der den går gjennom kjøleblekket. I dag var den kommen innafor grensa for kva som er akseptabelt, mtp alle dei VW som årlig tek fyr. Blei satt inn ei 10cm lang røyr gjennom blekket, då eg ikkje hadde 2m slange liggande i kveld. Foreslår at andre som har slange gjennom blekket, å sjekke dette før høgsesongen intreffer. Kanskje me kan spara ein brann i år?!?
|
|
|
207
|
Forum / Problemløseren / Originaleksos T2 - lekkasje
|
på: mai 05, 2016, 21:57:34 pm
|
Alle er så opptatt av å ha eit åpent anlegg. Eg er meir opptatt av å ha eit tett anlegg. Korleis får folket dei forb....a skøytane til å hode tett over tid? Skøyten mellom varmepottene og potta bak er jo originalt med nokon 'asbestkonar', ditto skiver, og klammer. Korleis kan dette i det heile være tiltenkt å holde tett over tid?? Har montert nye deler på nytt anlegg. Har forsøkt å montere med 'monteringspasta', utallige forsøk med alternative kjemikalier i kombinasjon med dei originale ringane, og utan. Same driten alt ihop! Korleis har dei 'geniale' ingeniørane hos VW komme opp med ideen om at denne skøyten passer best av alt å plassere rett over motorfestet? Der det er minst plass av alle, i heile motorrommet?? Det er jo søren tute ikkje mulig å køyre meir enn 15-20.000 km/eitt år, før driten lekker som ein skakkjørt trombone Er det ingenting som holder lenger?? Må snart bytte potta, og då vurderer eg å få svidd ut ordentlige flensar med boltar, og sveise dette på både varmepotter og potta bak. Nokon andre som har gått lei, og komme opp med noko bedre??
|
|
|
208
|
Forum / Problemløseren / Sv: Kobling av oljelampe
|
på: april 25, 2016, 05:54:06 am
|
Pæra har + frå tenningslåsen. Den eine kabelen du finn, er -. Den går bak til sensor, som er NC, normalmy closed, og pæra lyser. Når du får tilstrekkelig oljetrykk, opner kontakten og bryter kretsen. Pæra slukker.
|
|
|
209
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Tilhengervekt i vognkort sika 75, 1600
|
på: april 22, 2016, 21:54:43 pm
|
Plokkopp'en min, som også er sumatragrøn -75 Sika, har dette i vognkortet: Maksvekt tilhenger m/brems 800 kg Maksvekt tilhenger u/brems 590 kg På typegodkjenningsskiltet som er montert på festet meiner eg det står 1250 kg På ein annan bil, har eg nett fått godkjent uorginale dekkdimensjonar, basert på referanse til identisk køyretøy
|
|
|
|