mai 12, 2024, 16:35:18 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sorte alu. hjulmuttere  (Lest 2369 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: mai 07, 2013, 17:59:33 pm »

Jeg har 20 stk. slike som jeg ikke lengere trenger. Selges for 600,- pluss frakt (fast pris = ingen bud). Mutterene fremstår som strøkne og er kun prøvemontert på bil. Aner ikke fabrikat men de ble i sin tid kjøpt via www.jonsdekkogfelg.no i Porsgrunn. Selges for å frigjøre plass og for å delfinansiere nye hjul til bobla mi Gliser

Eventuelle kjøpere bes IKKE ta kontakt via PM, kun her i tråden. Førstemann til mølla



Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #1 på: mai 07, 2013, 18:10:10 pm »

Rund eller rett kon?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #2 på: mai 07, 2013, 20:30:20 pm »

Rund til Porsche felger
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
VWdriver
Seniormedlem
****
Innlegg: 350
Bosted: Asker


VW 1303 Cab-78, VW 1302 Roadster-T4 2,0, P-911S-72


Vis profil
« Svar #3 på: mai 07, 2013, 21:52:07 pm »

God Kveld

Jeg tar de om de passer på 911 med Fuchs.

Marius K.

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7137
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4 på: mai 07, 2013, 22:24:01 pm »

Hvis ikke VWdriver vil ha de tar jeg de
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: mai 07, 2013, 22:44:43 pm »

God Kveld

Jeg tar de om de passer på 911 med Fuchs.

Marius K.



Jeg garanter ingen ting (fordi jeg ikke kan noe om fuchs felger eller 911 generelt) men de er laget for å brukes på Porsche felger og passet perfekt til orginale Porsche cup 1 felger. Men jeg kan ikke garantere noe i forhold til din bil men jeg jeg tror de passer. Hvis du sier du vil ha de så er de dine siden du var førstemann.
« Siste redigering: mai 07, 2013, 22:48:17 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #6 på: mai 08, 2013, 06:21:12 am »

God Kveld

Jeg tar de om de passer på 911 med Fuchs.

Marius K.



Jeg garanter ingen ting (fordi jeg ikke kan noe om fuchs felger eller 911 generelt) men de er laget for å brukes på Porsche felger og passet perfekt til orginale Porsche cup 1 felger. Men jeg kan ikke garantere noe i forhold til din bil men jeg jeg tror de passer. Hvis du sier du vil ha de så er de dine siden du var førstemann.

Sannsynligheten er vel stor for at dem er kugel kon med R14 - altså for Porsche. Husk 8-9kg/80-90nm moment maks og pipe i alu for å ikke skrape dem opp.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #7 på: mai 08, 2013, 07:06:19 am »

Her har du låsemuttere vis du vil sikre felgene også:) Disse er i samme utførelse.
http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=222437&prod=796513
Loggført

Mvh

Marius
VWdriver
Seniormedlem
****
Innlegg: 350
Bosted: Asker


VW 1303 Cab-78, VW 1302 Roadster-T4 2,0, P-911S-72


Vis profil
« Svar #8 på: mai 08, 2013, 09:00:10 am »

God morgen

Jeg ringte jons dekk og felg i morges å sjekket.

De er mine Blunker

Takk for all respons. Jeg har låsemuttere, men de gamle mutterne er litt rufsete.

Ps. pass opp for Beckmeister. Det har vært mye rusk med de/han. Mange tapte mye penger på store bestillinger i Porsche Klubben for en tid tilbake. Gjør et lite søk på Beckmeister, så dukker det opp litt av hvert.

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=188522

Marius
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #9 på: mai 08, 2013, 16:14:55 pm »

Solgt Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!