Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21
|
124
|
Forum / Snikk-snakk / Erfaringer med BS-Teknikk (Syrerens av karosseri)
|
på: januar 31, 2015, 17:39:45 pm
|
Hei,
De sa de hadde tatt en splittbuss tidligere, og det er kanskje en og annen som har prøvd dem. Noen med dårlige erfaringer?
Ser at rengjøring/nøytralisering og hullromsbeskyttelse er alfa omega etter en slik operasjon.
|
|
|
125
|
Forum / Forumexpressen / Oslo - Ålesund ?
|
på: januar 09, 2015, 08:46:00 am
|
Noen som har mulighet for å ta med en splittbuss dør uten ruteramme fra Oslo-området til Ålesund?
|
|
|
134
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Kompressor
|
på: desember 08, 2014, 09:52:48 am
|
God kveld Mange store kompressorer kan koples som enten 400v eller 230v. 230 krever da større sikringen. Effekten/kw på motoren er lik volt ganger ampere. Dvs mere volt mindre ampere. Feks 230v X 10A = 2300w/2,3kw Eller 2300w delt på 230V = 10A 2300w/400V=5,75 A sikring Om noen ble klokere av det Det står gjerne på el motor skiltet eller inne i lokket der ledningene koples om den kan koples 230/400V PS. Det står gjerne 380v på eldre. Men det spiller nok ingen rolle tror jeg. Hilsen Marius K. Når det gjelder 3-fas må du ikke glemme Kvadratroten av tre og cosinius phi. :-)
|
|
|
139
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: X-Militær Splitt Doka som får seg en Makeover
|
på: desember 01, 2014, 08:20:06 am
|
Jeg trengte strengt tatt kun de siste 10 cm ut mot cargo-dørene, men valgte å fjerne begge halvdelene. Og glad jeg er glad for det, jeg har belly pans (tett bunn) på min og jeg trengte jaggu å sandblåse litt i hulrommet der. I mitt hue er (eller var, det var mye jobb å fjerne gulvene også) det bedre å bytte hele gulvet kontra å sveise kant i kant 2-3 meter.
|
|
|
|