mai 07, 2024, 22:55:50 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 450 hk notchback på Karmøy i Rogaland  (Lest 2665 ganger)
1303S73
Supermedlem
*****
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK


1303LS Org. Cab. & Gullhuset


Vis profil
« på: september 12, 2011, 21:50:59 pm »

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1365129&SimilarAdItemId=1365129

Hilsen Geir.
« Siste redigering: september 12, 2011, 21:59:19 pm av 1303S73 » Loggført

1973 1303LS Org. Cab
1966 VW panel Gullhuset
1985 VW transporter syncro
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1 på: september 13, 2011, 05:50:52 am »

Dette er den tidligere omtalte tvillingbilen til Tekken notchen. Begge bilene bygd av to brødre i Sverige for noen år siden.

Kul bil!
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #2 på: september 13, 2011, 06:42:35 am »

Det er en bil jeg godt kunne hatt. Glad Praktisk nei, men du å artig.
Loggført
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 13, 2011, 08:39:44 am »

Du heiteste! Den var feit!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #4 på: september 13, 2011, 08:45:42 am »

Og med 450hk umappet så burde deg gå riktig fort unna når den er mappet ferdig  Blunker
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Tomaso
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Harstad/Fjelldal


61 L380 T1


Vis profil
« Svar #5 på: september 13, 2011, 10:14:06 am »

Dette er den tidligere omtalte tvillingbilen til Tekken notchen. Begge bilene bygd av to brødre i Sverige for noen år siden.

Kul bil!

Rå bil ja  Sjokkert
Ser det er skilter på den. Hvordan i h...... har dem klart å få den registrert i gnore? Er det fordi den var registrert slik i Sverige? Uansett bra at noen får det til.

Lurer på hvorfor det da skal være så vanskelig å få godkjent litt senk og forskjellig dekkdim for andre?
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #6 på: september 13, 2011, 14:41:42 pm »

Ville fått den til å sett helt orginal ut, for så å grisebanka et par bimmere Gliser
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
LOBOPAPPA
Supermedlem
*****
Innlegg: 798
Bosted: Bolsøya, Møre og Romsdal


Senkepøbelens far.


Vis profil
« Svar #7 på: september 14, 2011, 20:13:54 pm »

Ville fått den til å sett helt orginal ut, for så å grisebanka et par bimmere Gliser

Pass deg nå lillegutt Blunker
Loggført

Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #8 på: september 14, 2011, 20:19:00 pm »

Ville fått den til å sett helt orginal ut, for så å grisebanka et par bimmere Gliser

Pass deg nå lillegutt Blunker

Hehe
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #9 på: september 14, 2011, 20:33:16 pm »

Dette er den tidligere omtalte tvillingbilen til Tekken notchen. Begge bilene bygd av to brødre i Sverige for noen år siden.

Kul bil!

Rå bil ja  Sjokkert
Ser det er skilter på den. Hvordan i h...... har dem klart å få den registrert i gnore? Er det fordi den var registrert slik i Sverige? Uansett bra at noen får det til.

Lurer på hvorfor det da skal være så vanskelig å få godkjent litt senk og forskjellig dekkdim for andre?


tvillingbilen var godkjent med  95-100hk.
jeg tror ikke denne er godkjent med hverken motor, forstilling, flippfront, avtagbar rumpe, mc person ,bremser etc.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #10 på: september 14, 2011, 20:41:03 pm »

Skiltene kommer nok fra en norsk bil;-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #11 på: september 14, 2011, 20:41:17 pm »

Who cares Gliser En som kjøper noe sånt klarer å lure seg unna uansett. Hvor har jeg gjemt de 150.000 jeg trenger til denne? Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #12 på: september 14, 2011, 21:05:57 pm »

bevare meg vel , ja bilen er rå!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
vwfreak
Supermedlem
*****
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder



Vis profil
« Svar #13 på: september 17, 2011, 23:29:29 pm »

Var de lei av å hullborre etter den andre??? Virker som om denne har færre hull :-) En bil med mye potensiale.
Loggført

Proud member of AGDERVWKLUBB
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!