mai 04, 2024, 19:54:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Har lys til å kjøpe ny boble, noen tips på veien?  (Lest 4852 ganger)
bumblebee
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #30 på: juni 22, 2010, 08:49:17 am »

Å! Så man kan kjøpe trekk i riktig farge og alt? Så bra! Glad Lærer så lenge man lever..  Osteaktig
Der får man også sikkerhetsbelter ja. Det må man ha. Det måtte jeg kjøpe til forrige bobla. Men husker ikke hvor jeg kjøpte det den gangen..

Er de dyre de trekkene da? Fant ikke noe pris jeg.. BLir det fortolling også på varer man bestiller der?
Loggført

1965 T1 1300 113 Deluxe
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #31 på: juni 22, 2010, 09:11:32 am »

Du får absolutt ALT du måtte ønske deg, innenfor hva banken din aksepterer, riktignok... Blunker Det er laget utallige kombinasjoner av setetrekk originalt gjennom årene, så det er ikke sikkert du får det helt nøyaktig (de du viser på bilder er ikke enklest å få tak i). Men du vil få det veldig pent, og det er ikke hokuspokus å ta dem på heller. Sørg for å få med "padding", klips og den hendige lille tangen til klemmene.
Ang. bestilling:
Du plukker sammen de varene du vil ha i "handlekurven", får en sum og betaler. Frakten kommer i tillegg, ofte er det en betydelig pris, spesielt om det er tyngre ting.
Varene ankommer Steinrøysa, der posten, DHL, etc får varen inn på tollageret. Om du er heldig slipper den å sjekkes av tollvesenet, og du får den levert/videresendt til din adresse. Det du må beregne utover prisen som trekkes fra ditt kort er mva. og evt. fraktgebyr, men bildeler er fritatt fra toll.

Loggført
bumblebee
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #32 på: juni 22, 2010, 09:44:09 am »

Du får absolutt ALT du måtte ønske deg, innenfor hva banken din aksepterer, riktignok... Blunker Det er laget utallige kombinasjoner av setetrekk originalt gjennom årene, så det er ikke sikkert du får det helt nøyaktig (de du viser på bilder er ikke enklest å få tak i). Men du vil få det veldig pent, og det er ikke hokuspokus å ta dem på heller. Sørg for å få med "padding", klips og den hendige lille tangen til klemmene.
Ang. bestilling:
Du plukker sammen de varene du vil ha i "handlekurven", får en sum og betaler. Frakten kommer i tillegg, ofte er det en betydelig pris, spesielt om det er tyngre ting.
Varene ankommer Steinrøysa, der posten, DHL, etc får varen inn på tollageret. Om du er heldig slipper den å sjekkes av tollvesenet, og du får den levert/videresendt til din adresse. Det du må beregne utover prisen som trekkes fra ditt kort er mva. og evt. fraktgebyr, men bildeler er fritatt fra toll.



Litt hensyn til økonomien må man nok ta ja!  Blunker Men det er mye man kan få lyst på ser jeg ja!! Men FØRST må jeg ha meg ei boble igjen!  Gliser Men denne gangen må jeg prøve å få ei som er i litt bedre stand enn den forrige! At det er litt småtterier som må gjøres etter hvert er helt ok, men ikke ei boble som stopper etter et par km og har rustet hull i gulvet... *man lærer av sine feil*
Loggført

1965 T1 1300 113 Deluxe
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2425
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #33 på: juni 22, 2010, 10:19:29 am »

Hei.
Her kunne du hoppet på hurtigruta i Ålesund og hoppet av i Brønnøysund.
Videre hoppet inn i en boble og kjørt ned igjen. Bare en tanke. Eller hopp på et fly på Vigra til Brønnøysund.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22961797

Mvh Svein
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
bumblebee
Juniormedlem
**
Innlegg: 54
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #34 på: juni 22, 2010, 10:37:36 am »

Hei.
Her kunne du hoppet på hurtigruta i Ålesund og hoppet av i Brønnøysund.
Videre hoppet inn i en boble og kjørt ned igjen. Bare en tanke. Eller hopp på et fly på Vigra til Brønnøysund.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22961797

Mvh Svein

Tanken er der!  Gliser Mailet til selgeren, men forsto det nesten sånn at der var folk som var interessert i bobla allerede. Så jeg får se om den er solgt.

Sanne hvite bobler, er de kritthvite i fargen, eller litt mer "dus"?
Egentlig helst lyst på en sånn lys beige boble...  Øyerulling Med brunt interiør.. Hehe.. Men akkurat det med farge på seter og dørtrekk ser jo ut til at man kan skifte etter hvert hvis ønskelig ut ifra tidligere innlegg med link til nettside her  Glad
Loggført

1965 T1 1300 113 Deluxe
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2425
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #35 på: juni 22, 2010, 11:20:23 am »

Hei igjen
Denne er hvit m/ brunt interiør. http://www.autodb.no   kode: 1107777
http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1107777;Modified=1275081011
Lykke til.

Mvh Svein
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #36 på: juni 22, 2010, 14:20:44 pm »


mini-OT fra sidelinjen her: finnes disse samt "seat pads" hos norsk forhandler? Ser for meg fraktkostnadene for et komplett sett .. http://wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=171881375B
Loggført
Elliot
Supermedlem
*****
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND


Tlf 91160684


Vis profil
« Svar #37 på: juni 22, 2010, 17:09:42 pm »

Du får absolutt ALT du måtte ønske deg, innenfor hva banken din aksepterer, riktignok... Blunker Det er laget utallige kombinasjoner av setetrekk originalt gjennom årene, så det er ikke sikkert du får det helt nøyaktig (de du viser på bilder er ikke enklest å få tak i). Men du vil få det veldig pent, og det er ikke hokuspokus å ta dem på heller. Sørg for å få med "padding", klips og den hendige lille tangen til klemmene.
Ang. bestilling:
Du plukker sammen de varene du vil ha i "handlekurven", får en sum og betaler. Frakten kommer i tillegg, ofte er det en betydelig pris, spesielt om det er tyngre ting.
Varene ankommer Steinrøysa, der posten, DHL, etc får varen inn på tollageret. Om du er heldig slipper den å sjekkes av tollvesenet, og du får den levert/videresendt til din adresse. Det du må beregne utover prisen som trekkes fra ditt kort er mva. og evt. fraktgebyr, men bildeler er fritatt fra toll.



Litt hensyn til økonomien må man nok ta ja!  Blunker Men det er mye man kan få lyst på ser jeg ja!! Men FØRST må jeg ha meg ei boble igjen!  Gliser Men denne gangen må jeg prøve å få ei som er i litt bedre stand enn den forrige! At det er litt småtterier som må gjøres etter hvert er helt ok, men ikke ei boble som stopper etter et par km og har rustet hull i gulvet... *man lærer av sine feil*

Hvilken boble var det du hadde da? Ikke en metallic blå en som havnet med Sydow vel?
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #38 på: juni 23, 2010, 06:57:15 am »


mini-OT fra sidelinjen her: finnes disse samt "seat pads" hos norsk forhandler? Ser for meg fraktkostnadene for et komplett sett .. http://wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=171881375B

Det kan jeg ikke svare på, ville hørt med Unneberg osv.
Fraktkostnadene må jo uansett innkalkuleres, men om du tar det med f.eks. JetCarrier og har god tid så blir det vel uansett ikke ille. Eller om du deler på frakten med fellesbestilling med noen andre.
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!