mai 11, 2024, 06:52:11 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Draps forsøk ?  (Lest 5224 ganger)
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #30 på: april 12, 2011, 15:36:47 pm »

Er bilen kjøpt fra noen her inne på forumet eller?
Husk nå på at forrige eier ikke nødvendigvis var klar over disse tingene heller, før noen peker finger...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
TURBO
Gjest
« Svar #31 på: april 12, 2011, 15:41:39 pm »

Er bilen kjøpt fra noen her inne på forumet eller?
Husk nå på at forrige eier ikke nødvendigvis var klar over disse tingene heller, før noen peker finger...

Skal ikke peke finger,bare nysgjerrig Blunker
Loggført
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #32 på: april 12, 2011, 16:46:49 pm »

Vedkommande solgte bilen her inne, men tror han har solgt unna alt av vw.
Vet med 100 % sikkerhet hva som er gjort av hvem, så om dette blir lest bryr jeg meg igrunnen ikke om.
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
janbobble
Medlem
***
Innlegg: 224
Bosted: jessheim


Vis profil

« Svar #33 på: april 12, 2011, 20:00:18 pm »

Innlegg moderert: la oss holde oss på et saklig nivå
« Siste redigering: april 12, 2011, 20:10:40 pm av Trond Dahl » Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #34 på: april 12, 2011, 22:52:56 pm »

Skjønner ikke helt problemet her.. Fiks bilen til den standarden ny eier ønsker. Det finnes mange biler, bygninger osv med kjappe løsninger. Noen gode og noen mindre gode. Selv om noe ser jalla ut bør det ikke nødvendigvis være så gæli. Finnes flere ekspempler på det motsatte. Bling bling som bare er søppel.  Gliser

Og sist men ikke minst. Et godt ordtak å leve etter.  "brukt... er noe andre vil bli kvitt"
Loggført

vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #35 på: april 12, 2011, 22:56:23 pm »

Fant ut årsaken til den misshandla tanken, det sto feil vei  Gliser Gliser . Vedkommende har prøvd skikkelig hardt for å unngå rattstammen. Samt armen som går inn på reservekrana var 5 cm for kort. Ved å snu tanken rette vei ble alt så mye bedre. Så nå er det klaring og reservetank funksjonen i drift igjen. Koblet vekk 12-6V motstanden så ble pilene piggere også gitt, for disse var 12V Glad
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #36 på: april 12, 2011, 23:42:45 pm »

Fant ut årsaken til den misshandla tanken, det sto feil vei  Gliser Gliser . Vedkommende har prøvd skikkelig hardt for å unngå rattstammen. Samt armen som går inn på reservekrana var 5 cm for kort. Ved å snu tanken rette vei ble alt så mye bedre. Så nå er det klaring og reservetank funksjonen i drift igjen. Koblet vekk 12-6V motstanden så ble pilene piggere også gitt, for disse var 12V Glad


Haha! Morsomt Gliser
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #37 på: april 13, 2011, 08:35:19 am »

I norge har vi et flott utrykk som lyder som følger:
"Bare det holder i min tid".... Og det gjorde det, selv om det kansje var på håret Sjokkert
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!