TURBO
Gjest
|
|
« på: april 20, 2010, 14:20:48 pm » |
|
Har tenkt å ha Eu-kontroll på Cal-lookeren på mitt lokale Møller-verksted,noen som har erfaring/peiling om T-bars byr på problemer i henhold til lovverket?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
|
« Svar #1 på: april 20, 2010, 14:30:31 pm » |
|
En 1970 modell har du lov å vise uten fangere, men T-bars pleier de ikke å like.
Bedre å skru de av før kontrollen og vise den uten.
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #2 på: april 20, 2010, 14:50:14 pm » |
|
En 1970 modell har du lov å vise uten fangere, men T-bars pleier de ikke å like.
Bedre å skru de av før kontrollen og vise den uten.
Ja det er jo en smal sak å skru de av. :)Så er man på den sikre siden. Takk for svar
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #3 på: april 20, 2010, 15:29:27 pm » |
|
fikk min godkjent med t-bars i november.. skal på eu igjen i juni (lar de stå på) hvis de sier noe så kan du jo bare skru de av der og da?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #4 på: april 20, 2010, 15:30:52 pm » |
|
fikk min godkjent med t-bars i november.. skal på eu igjen i juni (lar de stå på) hvis de sier noe så kan du jo bare skru de av der og da?
Hadde du kontrollen på BT eller på verksted?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik
|
|
« Svar #5 på: april 20, 2010, 16:12:00 pm » |
|
min gikk helt fint gjennom eu-kontroll med t-bars... varierer nok fra sted til sted... jeg tok kontrollen på ett bilverksted på gjøvik
|
|
|
Loggført
|
1971 1302 L
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
|
« Svar #6 på: april 20, 2010, 18:22:14 pm » |
|
bilverksted i oslo.. man oppsøker vel ikke trøbbel?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger
|
|
« Svar #7 på: april 20, 2010, 19:08:31 pm » |
|
Mener at BT har sluttet med å utføre PKK (EU kontroller)
Litt sidespor kanskje men uansett.....
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #8 på: april 20, 2010, 20:00:05 pm » |
|
bilverksted i oslo.. man oppsøker vel ikke trøbbel?
:DNei,du har jo rett idet.Mer firkanta folk skal man lete lenge etter
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
boble69
Juniormedlem
Innlegg: 85
Bosted: skien
|
|
« Svar #9 på: april 20, 2010, 20:36:46 pm » |
|
min gjikk i mellom for 2 uker siden med T-bars bak
|
|
|
Loggført
|
1969mod boble
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #10 på: april 20, 2010, 20:44:14 pm » |
|
Prøver å beholde de på jeg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
|
« Svar #11 på: juli 22, 2010, 21:04:12 pm » |
|
Da gikk vogna igjennom EU-kontroll med t-bars på,puma-forstilling og ulik dekk-dim foran og bak.Very nice
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|