mai 12, 2024, 23:50:55 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T-bars og EU-kontroll  (Lest 1796 ganger)
TURBO
Gjest
« på: april 20, 2010, 14:20:48 pm »

Har tenkt å ha Eu-kontroll på Cal-lookeren på mitt lokale Møller-verksted,noen som har erfaring/peiling om T-bars byr på problemer i henhold til lovverket?
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: april 20, 2010, 14:30:31 pm »

En 1970 modell har du lov å vise uten fangere, men T-bars pleier de ikke å like.

Bedre å skru de av før kontrollen og vise den uten.
Loggført

1961 T1 - Custom
TURBO
Gjest
« Svar #2 på: april 20, 2010, 14:50:14 pm »

En 1970 modell har du lov å vise uten fangere, men T-bars pleier de ikke å like.

Bedre å skru de av før kontrollen og vise den uten.
Ja det er jo en smal sak å skru de av. :)Så er man på den sikre siden.
Takk for svar Blunker
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #3 på: april 20, 2010, 15:29:27 pm »

fikk min godkjent med t-bars i november.. skal på eu igjen i juni (lar de stå på) hvis de sier noe så kan du jo bare skru de av der og da?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

TURBO
Gjest
« Svar #4 på: april 20, 2010, 15:30:52 pm »

fikk min godkjent med t-bars i november.. skal på eu igjen i juni (lar de stå på) hvis de sier noe så kan du jo bare skru de av der og da?
Hadde du kontrollen på BT eller på verksted?
Loggført
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #5 på: april 20, 2010, 16:12:00 pm »

min gikk helt fint gjennom eu-kontroll med t-bars... varierer nok fra sted til sted... jeg tok kontrollen på ett bilverksted på gjøvik
Loggført

1971 1302 L
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #6 på: april 20, 2010, 18:22:14 pm »

bilverksted i oslo.. man oppsøker vel ikke trøbbel?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #7 på: april 20, 2010, 19:08:31 pm »

Mener at BT har sluttet med å utføre PKK (EU kontroller)

Litt sidespor kanskje men uansett.....
Loggført

1961 T1 - Custom
TURBO
Gjest
« Svar #8 på: april 20, 2010, 20:00:05 pm »

bilverksted i oslo.. man oppsøker vel ikke trøbbel?
Osteaktig Osteaktig :DNei,du har jo rett idet.Mer firkanta folk skal man lete lenge etter Gliser
Loggført
boble69
Juniormedlem
**
Innlegg: 85
Bosted: skien


Vis profil

« Svar #9 på: april 20, 2010, 20:36:46 pm »

min gjikk i mellom for 2 uker siden med T-bars bak
Loggført

1969mod boble
TURBO
Gjest
« Svar #10 på: april 20, 2010, 20:44:14 pm »

Prøver å beholde de på jeg Gliser
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #11 på: juli 22, 2010, 21:04:12 pm »

Da gikk vogna igjennom EU-kontroll med t-bars på,puma-forstilling og ulik dekk-dim foran og bak.Very nice Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!