mai 03, 2024, 21:09:39 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Selge splittbuss til utlandet (england...). Tips til steder å aventere ønskes.  (Lest 2720 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: august 10, 2015, 12:54:45 pm »

En panelvan fra 1958 vurderes solgt. Bilen var kjørbar men ganske rusten, men alikevell langt fra noe skogsvrak.. I senere tid har den blitt senket med "straight axle" bak og med innkortet/justerbar forstilling med flippa spindler foran. Mye rust er tatt, bla det meste i gulvet foran i hytta og langs sidene. fortsatt er det en del jobb igjen inni lasterommet. Bremsene bak er heller ikke helt som de skal men bilen ser tøff ut, kan kjøres og har absolutt potensiale. Bilen er ellers ganske orginal med 30 hester etc. Felgene på denne er som på ekte B.K.A Telemark vis fra Sør Afrika.

Men jeg har jo ingen buss... så hvorfor skriver jeg dette? Jo fordi eier av bilen ønsker å få mest mulig penger (til å legge i sitt nye hus,....) for bilen. Jeg har fått tilbud om 10% av salgssummen for å ta meg av jobben med å selge bilen. Han har så vidt jeg vet bud på ca 100K i norge og derfor forsøker jeg å overtale selger til å tenke ut av landet.... Man ønsker jo som kjent mest mulig igjen for en bil man har lagt ned litt jobb og penger i. Kan man selge den ut av landet og samtidig oppnå en fortjeneste så ser jeg ikke problemet.

Jeg har lyst på utfodringen både fordi jeg har lyst til å prøve noe nytt, men også fordi jeg selv har ei boble som kansje må selges for å finansiere en anne boble.... Jo mer man får jo bedre... som igjen betyr at bilene må ut av landet Blunker



Vet noen hvor man med best resultat kan aventere en slik bil i feks England?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #1 på: august 10, 2015, 17:13:07 pm »

http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewforum.php?f=51
Loggført

Shift Happens !
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!