mai 15, 2024, 08:37:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 175061 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #450 på: april 18, 2009, 13:38:38 pm »

Har kjøpt plugger frå NGK. skal sjå kva som står på dei..

Ellers så er deksel og topper reine, så no har eg skrapa stempel og forbrenningskammer reine! Glad men så var det ein an bil som må fiksast idag då... kjem bilder seinare
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #451 på: april 18, 2009, 14:52:32 pm »

Og stempelringer!   Blunker

Henger meg på den her Tistlo, når motoren er demontert såpass som den er nå så er det fort gjort å bytte stempelringer, og det har sikkert motoren bare godt av Blunker
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #452 på: april 18, 2009, 15:55:08 pm »

Men eg kan ikkje det Hæ aldri gjort det før...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #453 på: april 18, 2009, 16:31:23 pm »

Bare å røske av sylindrene, ta av de gamle, sett på nye, og tre på sylindrene igjen (fordel med et stempelring-verktøy) Blunker Dette klarer du garantert Kult
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #454 på: april 18, 2009, 18:03:58 pm »

Skal vurdera det..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #455 på: april 20, 2009, 14:16:25 pm »

Neinei! fant ut att eg ikkje gidder bale med stempelringer no! var jo ikkje meininga eg skulle overhala den, og ein plass må grenso gå! Nå vil eg ha den på vegen fortfort!! Gliser

Skal vippestellmuttrene trekkast til med noko spesielt moment, eller er det berre å stramme?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #456 på: april 20, 2009, 14:21:35 pm »

Alt på motoren skal trekkes til med et korrekt moment.
Derfor det er kjekt å ha en verkstedsmanual Blunker

Loggført
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #457 på: april 20, 2009, 14:35:45 pm »

Jeg har 4 X 1300 sylindre med stempler du kan få neste gang du er i Bydn! de er brukt men har fremdeles et langt liv igjen!

Tips: kjøp deg en dunk med bensin og rengjør (kost & fille) så mye oljesøl fra motoron som mulig når du har den demontert slik som nå, mye "gøyere" å skru på når det er rent og pent!
 Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #458 på: april 20, 2009, 15:37:28 pm »

Tar imot alt med åpne armar eg Osteaktig

Alle deksel og topper er jo vaska i delevaskar, motoren høgtrykkspylt... reint nok for meg!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #459 på: april 20, 2009, 19:54:14 pm »

Då er eg klar til å montere eine toppen ivertfall Glad

Nå har eg kjørt gjennom alle ekoso og innsugsporter med wire på drill, samt skrapa ut drit frå forbrenningskammeret!

Nå leiter eg berre etter momentnykkelen...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #460 på: april 20, 2009, 21:28:27 pm »

Då har eg fått montert toppene med støtstangrør og nye pakninger...............................Nesten... Trist

Toppane etter vask, rens, oppfrisking/lett porting med wire.


Eitpar deksel som er vaska nokonlunde reine/ reine nok for meg


Stempelene er skrapa reine, vaska og klare for topper!




Og her er toppene på........................MEN;.......


....Momentnykkelen gjekk ikkje meir enn til 25nm og eg skal ha 30! så eg fekk berre snørt dei den 1 omgangen, altså til 10nm... så om nokon har tips og anbefalinger til ein Billi momentnykkel som takler 30nm så tar eg imot det HØKT!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #461 på: april 21, 2009, 20:16:25 pm »

Jaujau det begynner å lika motor igjen... Også er det berre 1 månad igjen til den skal på treff Øyerulling Får jaggu håpa den starter...

Litt bileter:

Kjøpte momentnykkel på autoshopen for 299,- Funker, men vanskelig å høyra klikket på lave moment.. går frå 10 til 200Nm


Eine toppen med innhold på


Og den andre..


Nye tennploggar


Ventildeksel permatex og nye pakningar!


Ein såkalla longblock


Under.,lurer på om eg skal ha permatex på pakningen til oljelokket.. nokon som veit?


Men det går seeeint ja... og imorgo er det generaleksamen i matte.. noko som ikkje hjelper på framgangen Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #462 på: april 21, 2009, 20:26:53 pm »

trenger itte noe pakningsement på olje lokket under Glad bare en pakning over sila og en under
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #463 på: april 22, 2009, 14:23:31 pm »

Okå. Men ein ting til eg kom på... det skal vel vera sånne skiver under muttrane på oljelokket... dei har eg vist gløymt...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #464 på: april 22, 2009, 16:27:33 pm »

Skjer sakte men sigande litt meir.. Har nå sjekka gummi på bilen, og eg skal skifte dei lette bolt-on pakningane, men så lurer eg litt på dei mot vinduet.. er det bale å skifta dei?

Bilder:

Masserte ut dei verste bulkene på døra..


Om nokon har ein heil plastikk til meg... Gaul ut!


Er det mykje arbeid å skifte denne gummien?


Slanger og røyr på plass igjen


Såkalla patina.. trur eg..


Easyfix av dårlege lister..




Har litt planar om polering på gang og.. + noko ant spennande Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #465 på: april 22, 2009, 18:49:58 pm »

lett porting med wire Hæ

forklar ....................
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #466 på: april 22, 2009, 21:35:03 pm »

Fjerning av gammal sot/koks og diverse drit med wire er vel meir rett Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #467 på: april 23, 2009, 20:40:27 pm »

Jeujeu.. motoren er vel snart klar igjen no!

Fått montert isamen det meste av det som er

Nå snakker me!! Orginal vw pakning nix meir jalla repro 0,001mm tjukk blikkplata..


Montert isaman litt diverse


Vasking av viftehus..


Og dynamo


Minner meir om ein motor detta ja!


Meir deksel på plass! og under dei er termostaten justert etter boka!!


Her må da gjerast noko 'og..


Men berre på den sida heldigvis


Også vaieren til varmepotta... denne er mykje kortare...


Enn denne.... WHY??? Begge reagerer likt på spaken inni, men likavel er den eine kortare..


Potta passer som *** i Grete!


Litt massering på forvarmingsrøra og dei passer rett med flensen på potta 'og


Etter att eg fjerna gamle pakningar, så var det berre å trykke inn potta for å opnå perfekt passform (Nirvana)


Ja denne passa etterkvart 'og!


Så det som gjenstår på motor er:

-På med Vergassaren
-Nye pluggledningar (kjem neste fredag ca.)
-Nytt fordelarlåk, stift, kondensator.
-Bora opp forvarmingshola i potto
-Montera motor i bil
-Håpe den startar..
-Justera det som er å justerast

Men no har eg eit lite og godt spørsmål til folket: Korleis skal eg best få på fjøra til motorlokket? eg veit det går fint vist eg tar av lokket, men det er så bale med den justeringa etterpå.. Eg fekk jo den på ein eller an måte av med lokket på, så korleis setter eg den inn igjen med lokket på? tips?

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #468 på: april 24, 2009, 16:41:06 pm »

Jeg har brukt en stor tang til å klemme den sammen og dytte på plass. Det blir litt striper på den på denne måten, så hvis du er nøye så kunne du sikkert hatt noe tape på. Finnes sikkert noen luretriks også uten at jeg vet....
Loggført
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #469 på: april 24, 2009, 16:57:32 pm »

Dette står også i manualen... Mener man hekter fjæra på lokket og så vipper den over kanten på karosseriet mens man holder motorlokket i en litt rar vinkel. Må nesten ha bildet, men den boka har jeg ikke her.

Så skrur man fast lokket (kanskje det bare var ene siden som var løs?)

Tatt fritt etter hukommelsen.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #470 på: april 24, 2009, 19:34:57 pm »

Så lokket må løysast? ...det var vel det eg ville fram til.. men då får eg sjå litt på det og!

Idag fekk eg bort opp hola til forvarmingen i potta til 10mm.. større bor har eg ikkje, men det er sikkert godt nok?

Også har eg sjekka dekka, samtidig snurra eg rundt hjula, og det var jo skuffande........ hjula heng litt på høgre sida.. bak snurra det nesten ikkje. så då justerte eg ut bånda litt, så snurra den lettare! så fekk eg ein an ide: Eg tok på handbrekket, og ned igjen, så snurra eg dekket igjen. Resultat: Hjule gjekk nesten ikkje rundt igjen = Det henger i wire eller den armen. Framme er det vel kun hjulsylindar som kan vera feil?

Ellers så har eg fått interessa for bredda felger! så om nokon har to stykk eller fira som er bredda x-antal tommer så er eg intrisert Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #471 på: april 24, 2009, 20:10:21 pm »

Vidare planar fram mot SCC er å få samla ihop nokon felgar (helst bredda) + ta av lister, så få dette sandblåst og grunna, før eg lakker det med biltema sin 2k "Rød" epoxymaling. Takgrinda får samme behandling minus sandblåsing. Glad


* Zer Plan.jpg (30.16 KB, 797x405 - vist 221 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #472 på: april 25, 2009, 13:26:37 pm »

Då har eg fått skifta drivakselmansjett.. så skifta eg bremsebånd bak, og då gjekk hjulet rundt som fy igjen! så justerte eg håndbrekket, men så lurer eg litt på framhjulet, som 'og henger.. eg har liggande nye bånd og sylindrer til bbak, men vil det passa framme? om eg tar av den armen til håndbrekkwiren?

Og eg ser 'og kvifor begge hjula på høgre side satt fast... for på venstre side, ser det ut til att alt av bremser er gått over! med nye tromler tilogmed! Men nå gjenstår altså det høgre framhjulet...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #473 på: april 25, 2009, 13:35:25 pm »

Arbeidslista er snart fullført! Kult

-Eksosanlegg, pga hol
-Endepotter, pga knekte, ødelagte og er generelt bås
-To, helst alle 3- friskluftslangane i motorrommet, pga hol
-4 Like luftenippler for bremser, pga variert størrelse, og dårlege gjenger
-Ny reim, pga gammle er Gammal og slakk...
-Ventildekselpakning, pga lekasje
-Oljesumppakning, pga lekasje
-Batteri, pga det som står i no, ikkje passer mellom festedingsene i golvet
-Deksel over batteriet og reima til å feste den, pga mangel..
-Børstar til dynamoen
-Låk over sikringaskapet
-Overhalingsett til forgassar
-Bremser...

Meir er det ikkje som må Skiftast eller Skaffast

Men sjølvsagt er det jo masse som må Sjekkast og Justerast:

-Få hornet til å funka!
-Justera ventilar
-Justera fordelar
-Justera forgassar
-Justera clutch
-Justera lys
-Vaska og smøra opp forstilling
-Vaska og smøra opp bakstilling
-Lufta bremser
-Sjekke/byta olja i motor/girkassa
-Olja alle plassane som treng smøring... henglser, låser osv
-Tectylera bunnplata
-Og sikkert mykje meir...

Nerma seg!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #474 på: april 25, 2009, 18:56:37 pm »

 men så lurer eg litt på framhjulet, som 'og henger.. eg har liggande nye bånd og sylindrer til bbak, men vil det passa framme?
[/quote]

Tror nok det kan lønne seg å bytte bremse slanger også jeg, om de er gamle... Disse får ofte en salgs ventil inni seg som slipper væske
ut men ike tilbake. Dette resulterer i at bremser henger fordi væske ikke slippes tilbake når du slipper bremsen...

Når det gjelder bremseband bak og foran, vil jeg tro de bak er noe bredere enn foran... Dette er det jo bare å mål, er de like
tar du bare av hendel for håndbrems og smeller det på...
Loggført

Mvh
Reiel
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #475 på: april 25, 2009, 20:15:21 pm »

I Bentley manualen er det avbilda med bakre bremsebånd foran så vil tru det går fint!

Også er eg meget sikker på att det er ny bremseslange der framme, for det er ivertfall på dei 3andre!

Bilen vart jo tross alt fiksa opp med 10000kr i deler før den vart satt inn i garasjen for å venta i 15år på meg...

Det er nye tromler og alt på venstre sida, men høgre sida har dei latt stå... ny cluch var det vist 'og..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #476 på: april 25, 2009, 22:53:53 pm »

Om bremseslangene er nye for 15år siden så er de jo ikke nye lengre Osteaktig Selv om bilen ikke har vært i bruk...
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #477 på: april 25, 2009, 23:27:12 pm »

Ikkje nye, men lite brukt Blunker

Her er litt bilder frå idag:

Ikkje lett å skifta drivakselmansjettar med bilen oppi lokte.. måtte jekka opp dekket.


Vaska og klart til ny mansjett


På plass.. men jaggu godt permatex er oppfunnet!! eg kjøpte O.E. Made in West Germany mansjetter, men dei passa like godt som ein made in china empi... Absolutt ikkje.. men trur det er tett no


Så bremsar; Bak trommelen såg det sånn ut, så ikkje rart hjulet ikkje gjekk rundt..


Og trommelen var full av kreftpulver og rust..


Vaska og pussa


Montert nye bånd og diverse.


Fått kappa opp nokon bensinslangar og festa grinda, men den skal vel av og lakkerast snart likavel


Laga til ny plast


Skjert ut gummipakningar frå ei sånn matte som eg fekk for 5kr! Er så gratis att det er godt nok for impulsen!


Det hjelper så utrulig mykje med SVARTE gummipakningar og ikkje blåmalte!


Alle andre små pakninger er skifta og 'ja


Her er dei "nye" slangane


I morgo vert det skyting det meste av dagen + noko ant kjekt som skal hentast.. kanskje får eg tid til å montera skjermlistene! Må få vekk dei intørka og blåmalte som står på..

Og så er vel alt klart for å sette inn motoren! deretter er det bremser på høgre framme, så er det meste klart for eu, men gjenstår 'og å laga til tilhengarfestet.. må vel lagast til litt ledningar etc..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #478 på: april 26, 2009, 10:25:20 am »

Klar til Bergenstur 23. og 24. mai?
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7140
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #479 på: april 26, 2009, 10:59:45 am »

bruker du de 15 år gamle slangene?

I så fall vil jeg råde deg til å investere de få hundrelappene i nye. Gummien foreldes selv om de er ubrukte.
Loggført
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!