mai 15, 2024, 08:41:42 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 175061 ganger)
Vw1302s
Seniormedlem
****
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum



Vis profil
« Svar #570 på: mai 22, 2009, 17:34:34 pm »

Du skal ikke se bort ifra at det lurer seg olje forbi stempelringene dine, hvis disse er slitt. Da vil du se at der ryker , og pluggene dine vil bli sota hvis den driver å brenner olje.

Selvfølgelig er det ikke sikkert, men med røyk og sota tennplugger så skal du ikke se bort ifra at den er en liten oljedranker Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #571 på: mai 22, 2009, 18:09:06 pm »

Då skal vel oljeforbruket øke betraktelig 'og då?? trur eg må kjøyra den litt meir for å finna ut om oljeforbruket øker...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #572 på: mai 22, 2009, 22:41:57 pm »

Det er ivertfall heilt sikkert att han ryk ein fjerdedel av det han gjor igår, så det er noko som skjer...

idag hadde eg fri frå skulen, men det hjelper lite når eg fekk ein sms klokko 8 i dag tidleg, om att me hadde prøveeksamen i tysk på tirsdag.. Trist Sint dafy har da vorte mykje skriving og drit idag, og fint lite av det eg hadde tenkt til... heldigvis fekk er lurt til meg litt tid her istad, så no har eg fått ferdigstilt saloonen! festa batteriet, inn med resten av sete og så var det hattehylla.. måtte leika møbelsnikkar for å få det til.. vart ikkje bra men det heng ivertfall saman.. som er bedre enn att hylla ligger i 45o baki der pga att den detter ned. men no er det bra Glad og møbelsnekkar skal eg aldri verta..

Baksetet er forøvrig godkjent av ein representant frå folkehelseinstituttet!


* P1013032.jpg (119.66 KB, 775x581 - vist 278 ganger.)

* P1013037.jpg (144.87 KB, 775x581 - vist 281 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #573 på: mai 23, 2009, 19:16:46 pm »

No er forgassaren juster! går som ein helt på tomgang!! Glad

Men den vert så ufattelig varm!! lurer på om det er noko lekkasje i eksosanlekket ein eller an plass..?? når eg har kjørt litt så kan eg ikkje ta på bakplata eingong!?! ikkje blokka heller forøvrig, men den skal vel vera varm.. peilepinnen kan eg ivertfall ta i.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #574 på: mai 23, 2009, 22:44:22 pm »

Ikkje skjedd noko spesielt idag heller.......

kun justeringa av gassar etc.. men fekk hivd inn igjen den gamle lurva av ei orginal bagasjeromsmatte.. og det kom seg mykje Glad

Også fekk eg pussa og spylt på litt brunox på bremseslangen akkuratt i den bøygen ved clutchpedalen..

Men den ryker endå eindel.. skal prøva å legga inn ein film i morgo, so får folket som har peil bedømma om det er for mykje, eller om det går fint!

bild1: Vart soo mykkje betttre med hattehylla i rett vinkel bak der!
2: bagasjerom done!
3: Nyttekjøretøy.. bra for å flytte noko frå A til B

Vidare ting som skal gjerast er å sette inn rullebelter! for dei der Greiene som henger inni der er umulige... virker som du sitter godt inni ein tvanstrøye med dei belta på.. også må det skiftast støtdemparar!

Ellers kan eg meddela att den går noko styggjevli etter att gassaren vart justert!! legg han brei i svingen her heima Gliser


* P1013042.jpg (107.73 KB, 733x550 - vist 218 ganger.)

* P1013044.jpg (116.44 KB, 733x550 - vist 239 ganger.)

* P1013045.jpg (113.12 KB, 733x550 - vist 227 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #575 på: mai 24, 2009, 22:30:40 pm »

Jadå idag vart det Bug Out!! Glad
Impulsen gjekk perfekt heile vegen utan problemar, og vel framme fekk eg helst på kensfolk og nye folk, og beglodd massse gromme herligheiter i frå vest, sir-west og aust fø udlabue! Mykje nice! Fekk 'og skaffa meg rullebelter av Barndoor-Knut samt nye støtdemparar bak av Erik Aadland Glad

Været holdt seg ganske bra til å vera i Regenstadt, men utpå dagen vart det litt kaldt og det kom ei unormalt lokal snø-bya...

Takk til VWACB for eit meget vellykka treff Glad


* Bug Out!.jpg (181.51 KB, 733x550 - vist 389 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #576 på: mai 24, 2009, 22:30:40 pm »

to like??
« Siste redigering: mai 25, 2009, 14:37:45 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #577 på: mai 25, 2009, 09:25:53 am »

Kjekt å endelig se bilen din på treff!
Loggført
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #578 på: mai 25, 2009, 09:27:57 am »

Kjekt å endelig se bilen din på treff!
hehe,syntes bilen din ser så mye mindre ut en de andre jeg og bare snø rundt bilen din,,hmmm juksa du nå tistlo
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #579 på: mai 25, 2009, 14:39:20 pm »

Nei var berre veeeldig lokalt store snømengder.. Øyerulling











 Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #580 på: mai 26, 2009, 17:37:02 pm »

Har no sånn ca fått satt inn rullebelter! vart automatisk mykje tryggare å sitte på/kjøyra! og mykje bedre enn den gamle driten som hang og slang inni der..

MEN eg klarte sjølvsagt å skru eine bolten til tunellfestet inn skjeivt, så gjengene på bolten forsvant.. håper for guds skyld att gjengene i tunellen fortsatt er heile..


* P1013097.jpg (85.86 KB, 733x550 - vist 218 ganger.)
« Siste redigering: mai 26, 2009, 17:38:45 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #581 på: mai 26, 2009, 20:41:05 pm »

Har no sånn ca fått satt inn rullebelter! vart automatisk mykje tryggare å sitte på/kjøyra! og mykje bedre enn den gamle driten som hang og slang inni der..

MEN eg klarte sjølvsagt å skru eine bolten til tunellfestet inn skjeivt, så gjengene på bolten forsvant.. håper for guds skyld att gjengene i tunellen fortsatt er heile..

Kjøpte du rullebeltene nye ?
Eventuelt hvor hen da ?


Begynner å bli bra denne bilen nå! gøy å ha en VW som er kjørbar mens man restaurerer mange fler  Osteaktig
 Blunker

Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #582 på: mai 26, 2009, 20:48:05 pm »

Nei kjøpte dei brukte for 200spenn komplett! (sjølv om eg sikkert hadde hatt nokon på lageret...)

Ja må jo ha noko som går mens alt anna er nedplukka!! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #583 på: mai 26, 2009, 22:22:22 pm »

Rullesælar ja. Driver å setter i noen gamle fra 75 i min nå je...og det er itte akkurat no rullesælar. men tøft er det Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #584 på: mai 28, 2009, 18:14:37 pm »

Då fekk eg endelig montert ferdig belta. Nå er eg trygg..

Kjørt litt med han idag. går godt, men vist eg lør pedalen rett i bunn, då drukner den.., men tar eg det litt saktare går det heilt fint!
Når eg tar den fort ned søkker turtallet dramatisk, skyter litt i potta, også kjem turtalle tilbake i ein voldsom fart.

Må eg justera forgassaren meir, eller er det noko ant som skulle vore gjort på den? (aks pumpe??!?)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #585 på: mai 29, 2009, 20:01:25 pm »

Yes jippi!!! NO e da endeleg bremsar!!!!! Begynte med å justera alle bremsane, då forsvant ivertfall 5cm vandring på pedalen, så fekk eg skifta støtdemparar, så no letta han litt i røve og meir klaring for potta. så kjørte eg litt, bremsa og han trakk til venstre fortsatt. stramma meir på høgre sida samt justerte staget mellom pedal og pumpe. EUREKA!

No bremsar han kjempebra, veeldig lite vandring, OG han trekk ikkje til sides!!! Gliser

Nye dekk på felg er på veg frå Molde, så då begynner eg å lukte godkjenning her snart!


* P1013121.jpg (174.76 KB, 733x550 - vist 252 ganger.)

* P1013122.jpg (133.04 KB, 733x550 - vist 198 ganger.)

* P1013126.jpg (169.71 KB, 733x550 - vist 272 ganger.)

* P1013128.jpg (177.92 KB, 733x550 - vist 216 ganger.)

* P1013129.jpg (173.98 KB, 733x550 - vist 263 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #586 på: mai 29, 2009, 21:29:54 pm »

Se her ja, dette kan vell bare være lovende Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
OP
Medlem
***
Innlegg: 129
Bosted: Tistedal/Halden


Vis profil

« Svar #587 på: mai 29, 2009, 21:31:59 pm »

Då fekk eg endelig montert ferdig belta. Nå er eg trygg..

Kjørt litt med han idag. går godt, men vist eg lør pedalen rett i bunn, då drukner den.., men tar eg det litt saktare går det heilt fint!
Når eg tar den fort ned søkker turtallet dramatisk, skyter litt i potta, også kjem turtalle tilbake i ein voldsom fart.

Må eg justera forgassaren meir, eller er det noko ant som skulle vore gjort på den? (aks pumpe??!?)

Sjekk om vacumklokka på fordeleren fungerer som den skal. (Hvis det er det på denne da)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #588 på: mai 29, 2009, 22:35:38 pm »

Då den gjordinga rauk i orginal fordelaren, plukka eg den jo ned + ein an lik, og satt saman ein fordelar av dei beste delane frå dei to, og då sjekka eg klokka ved å suge på den, og staget flytta seg fint!

Men betyr dette at fordelaren kan ha noko med dette å gjera? uansett så tar eg sikte på å justera gassaren ein gong til! Men eg hugser frå sist at det var vanskelig å høyra korti motoren gjekk "best/høgast" måtte skru heilt ut så inn att mangen gongar, før eg fant det høgaste punktet.. var ganske likt heile tida synst eg..

Men eg håper ivertfall eg får justert den skikkeleg! Nå er det berre den + snekka som må justerast, så skal alt vera klart til kamp mot norges lover. forhåpentilgvis heimaseier!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #589 på: juni 05, 2009, 23:27:34 pm »

Då har då vorte ein liten makeover på an idag!! Kult

TAKK TIL SVEINØ for att han solgte meg desse gode hjula!! Dette passte perfekt!!

Dekka har masse masse liv igjen så nå nermar det seg eu ja! Men potensielle feil er: Røyken og slark i snekka. gjenstår fortsatt å stramma snekka.. også den røyken då...?

Felgane passar på "looken" til bilen ivertfall!! Men vist ikkje, så kan eg jo lakka som eg hadde tenkt med orginalfelgane: Krom listene på sidene, takgrinda og felgane i samme mørke raude farge! Men kjøyrer whitespoke intil vidare Glad

Dekka er forresten 195/60 R15 og dei sitt som eit skot! Det er ingen subbing nokonplassar! og desse er vel akkuratt lovlige! ifølge CSP boka så ville 195/55 krevd kalibrering av speedoen.. men de slepp eg!


* P1013347.jpg (166.33 KB, 733x550 - vist 239 ganger.)

* P1013349.jpg (185.41 KB, 733x550 - vist 204 ganger.)

* P1013352.jpg (125.26 KB, 733x550 - vist 265 ganger.)

* P1013353.jpg (124.98 KB, 733x550 - vist 187 ganger.)

* P1013355.jpg (129.26 KB, 733x550 - vist 253 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #590 på: juni 06, 2009, 00:06:08 am »

Det der ble tøft! Kult
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #591 på: juni 07, 2009, 12:00:26 pm »

Nå som vindus-spylaren er på stell, skal eg bestilla time på eu på mandag! Glad Så får me sjå...

Mutteren tok seg ein tur me Impulsen i går og meinte han var veldig dårlig å kjøyra i forhånd til då ho hadde 69en.. girspaken var veldig grautasleiv-aktig, og det stemmer nok.. så kva kan smørast for å få girspaken til å gå glatt og fint igjennom alle gir? eg skal uansett ha på sånn 40% girforkortar så snart eg får tak i rette boltar. Satsar på att det hjelper litt! Men det er eindel slark i styringa ja Tvilende

Skal justera det idag, samt sjekke den forgassaren! Mistenker att dette er feilen: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,16020.0.html
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #592 på: juni 07, 2009, 12:59:18 pm »

Sjekka gassaren no... såg nedi choken når eg gav brått gass, kom fint lite ut av den dysa, samtidig som motoren nesten daua. Derfor tok eg av toppen på gassaren, og tok av dysa. Såg med ein gong att det var masse bensin nedi den kanalen under dysa, så ting tyder på at dysa er tett!?!?

Fekk kjørt trykkluft gjennom dysa, og satt den på.. testa, men neidå.. Litt bedre, men fortsatt så dauer den ved bra gassing. og vist eg gjer brått gass mykje/fleire gonger så skyter den ut av forgassaren..

La forresten merke til når motoren gjekk utan filter, all den driten som kom ut ifrå åndinga på motoren ved oljepåfyllinga! Det var majones overalt! Slangen opp til filteret var nesten tett av majones aktig drit..

Men er det vanlig at det kjem mykje røyklignande damp ut ifrå åndinga til motoren? kjentes fuktig ut..

Trur eg bør skaffa meg ei ny sånn dysa til forgassaren egentlig.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #593 på: juni 07, 2009, 16:13:35 pm »

Vist nokon har ei dyse nr. 9 på dette bildet: http://www.vw-classic.net/pcat1200/display.pl?17-10 Som de veit IKKJE er tett, sei ifrå, for den vil eg ha!!!

Ellers så kan det nevnast att brukslookeren har fått jobb som motorisert trillebåra hjå Dalane Drivhus, Industri og Anlegg Kult


PS: Breide dekk gjer susen!!


* P1013402.jpg (197.5 KB, 733x550 - vist 253 ganger.)

* P1013403.jpg (164.74 KB, 733x550 - vist 229 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #594 på: juni 07, 2009, 17:44:35 pm »

Detta blir bra!
Mangler bare å få av Vinga på motorlokket nå! Øyerulling
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #595 på: juni 07, 2009, 17:50:26 pm »

Nei den kan ikke tas av vettu. Blir dårlig aerodynamikk da Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #596 på: juni 07, 2009, 17:51:18 pm »

Haha! Veit jeg bevegde meg litt utpå glattisen nå!, hehe
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #597 på: juni 07, 2009, 17:51:34 pm »

Detta blir bra!
Mangler bare å få av Vinga på motorlokket nå! Øyerulling

 Sjokkert Hæ

Vinga må jo være der!
Denne bilen ser jo kul ut! Og det på grunn av vinga och gula och sorta stripes  Gliser
Må ha noe særpreg på bila sine, kjett om alle er like  Gliser
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #598 på: juni 07, 2009, 17:57:27 pm »

Ja! jeg er enig med deg der!, Men det er bare min enkle mening om at sånn porsche greier ikke har noe på Folkevogn å gjøre! Men det kan alle få gjøre som de vil med!
Denna bilen har jo stort særpreg i stripene på siden, og den rød takgrinda... Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #599 på: juni 07, 2009, 18:20:57 pm »

vingen er baaaare såååå stygg.........Blunker
Loggført
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!