mai 15, 2024, 02:17:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 175025 ganger)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #600 på: juni 07, 2009, 18:49:35 pm »

vingen er baaaare såååå stygg.........Blunker


 Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Matti
Seniormedlem
****
Innlegg: 291
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #601 på: juni 07, 2009, 18:59:44 pm »

ja herregud, få den av.
Loggført

(o\ ! /o)

vw-t1
Supermedlem
*****
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand



Vis profil
« Svar #602 på: juni 07, 2009, 19:11:02 pm »

helt enig, få dratt'n av Blunker neida, gå for det du liker
Loggført

Vw Boble 1200 65mod FERDIG.
07 Mercedes benz c-klasse
2013 Sachs Madass 50CC/72cc.
58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #603 på: juni 07, 2009, 19:25:46 pm »

Den "vinga" eller fuglebadet er for å bli som det heiter på fint! Og den skal vera på i heile mitt eige ivertfall, ettersom denne treng noko for å skilla seg ut!

Neste gong eg ska på biltema, so skal eg kjøpa inn litt poleringsutstyr! Så kanskje Show n' shine attituden kjem tilbake!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #604 på: juni 07, 2009, 22:20:23 pm »

hmm....bestæmt kar ha hain verte å Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #605 på: juni 07, 2009, 22:29:40 pm »

Må til det veittu Blunker

Men det er ingen som veit noko om korleis eg skal få motoren til å virka skikkeleg? Den dauer nesten ved brå gass... kan feilen kun ligga i den vinkla dysa ?? Eller er det justering som skal til?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #606 på: juni 08, 2009, 07:57:42 am »

har du sjekka om aksrøret sitter der?? var hos rikard i helja og hans fomla og harka litt ved fult pådrag og der var den aksrøret/dysa borte... fikk ordna det så gikk den som hakka møkk Gliser
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #607 på: juni 08, 2009, 13:37:07 pm »

Haha! Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #608 på: juni 08, 2009, 15:44:25 pm »

Forgassaren er komplett ja! Skifta vakumslanger, og sjekka vakumklokka. Heilt fin... fortsatt så vil den ikkje gå ved brå gassing.. kjem ei voldsom røyksky i takt med att motoren mistar turtal, før det etterkvart kjem tilbake igjen.. Får prøva å ta ei sånn dysa frå ein an forgassar her..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #609 på: juni 08, 2009, 20:26:30 pm »

har du sjekka at sjåken virker?
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #610 på: juni 08, 2009, 20:48:07 pm »

hvilken farge er det på røyken da ?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #611 på: juni 08, 2009, 22:42:52 pm »

Choken er i tipptopp stand! Det er KUN ved varm motor/open choke att motoren "dauer" ved brått gasspådrag.

Røyken er vel ein blanding av grå/kvit/antydning til blå? Sånn vanlig røykfarge!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #612 på: september 01, 2009, 22:44:31 pm »

Også her har det fordufta eindel..

Menmen kort sagt om den siste tida: Bilen vart godkjent, kom seg til SCC, brukte berre litt over 5liter olje på turen og ellers er alt vel! Glad nye stempelringer er bestilt forresten..

og ein ting til; http://www.vwnorge.no/index.php/topic,16747.0.html
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #613 på: oktober 03, 2009, 13:09:20 pm »

Ja det skjer littegranne med impulsen etterkvart og! Også planlegges det større ting!

Når vinteren setter inn skal motoren plukkast ut og overhalast. Det betyr, nye stempelringar, og toppane skal få seg ein enorm behandling som inneberer porting, nye ventilstyringer, fresing av seter, sliping av ventiler etc. Også baller det vel på seg det eine og det andre sikkert! Men eg skal ikkje sprette blokka!

Har brukt bilen eindel, og sjølv om den drikker like mykje olje som bensin så går den godt! Har vert på eitpar andre veterantreff med han og Glad Ingen problemar!

Men når han er kjøyrd eindel, så begynner han å hoste på låge turtal,, det er fordi pluggane er så sota. har ikkje vert vaska sidan før scc!! Så eg skal gjera det snart no! Men på høge turtal går han som eit skåt! (bortsett frå om det er oppover bakke.. då er det rett ned i 60...)

Har også skaffa glaspack potte, så eg skal bytte ut den låge store quietpack potta, som tar nedi overalt.. Meir lyd og meir morro! Den nye fekk behandling med vinkelsliparen og stålbørste, så litt varmebestandig lakk og autosol på krommen! Som ny!


* P1014986.jpg (118.67 KB, 733x550 - vist 210 ganger.)

* P1014987.jpg (104.39 KB, 733x550 - vist 224 ganger.)

* P1015045.jpg (121.23 KB, 733x550 - vist 207 ganger.)

* P1015051.jpg (128.83 KB, 733x550 - vist 219 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #614 på: desember 11, 2009, 23:53:54 pm »

Longtime no see! Sjokkert

Bilen har so å sei stått på staden kvil etter SCC, men det har vorte eitpar utflukter,, og bilen går lika dårleg og bruker meir og meir olja...

Men her om dagen fekk eg eit sjokk og fant ut att han skal på kontroll innan 20,02,10 Og på denne tida er eg opptatt med 69en, og eg må altså overhala motoren her!

Likavel; Eg har ein plan! Eg tar den 1600maskino som eg skulle hiva inn i bussen, og putter inn i impulsen sånn att eg ivertfall får den kjøyrbar ned på godkjenning og heim att Gliser

Motoren må byggast eingong eg har tid iløpet av året. Korti er det? ALDRI heima! Men, eg har ein periode kvar dag då eg har tid til overs! Skulen slutter klokko 15,00. Bussen går heimatt klokko 17,00.... så eg går derfor ein kilometer bort te jobben te fatteren kvar dag og sitter der og sløvar med eit eller ant mongoprosjekt for å få tida til å gå... så det eg har tenkt er å få motoren opp på traktorverkstaden der i ein krok, så har eg 2 timar kvar dag eg kan jobba i oppvarma lokale med innlagt straum og lys til ein forandring Glad Får håpa eg får lov til å vera dar oppe og skru! For då får eg utnytta tida mi endå bedre!!
Og når det gjelder motoren så skal toppane modifiserast litt med porting, for å få den til å gå bedre enn orginalt! I tilleg har eg lurt på å få høvla ut 2mm av toppen og heva kompen! Men det eksisterar ikkje utstyr til det her i bygda.. cnc fres altso.. Men skal høyra med auto 23 i bergen! Dei har jo ein maskinpark som kan skremma sjølv den stoltaste maskinisten ned i støvlane!

To be continue Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 468
Bosted: Halden



Vis profil
« Svar #615 på: desember 11, 2009, 23:59:21 pm »

Betyr dette at du har en quietpack til overs?
Loggført

Medlem Folkevognklubben Østfold
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #616 på: desember 12, 2009, 01:23:38 am »

Ja i teorien så gjer det det, men den skal eg sikkert bruka på ein an bil her, med mindre du kjem med eit godt bud sjølvsagt Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #617 på: desember 20, 2009, 19:58:51 pm »

Som nevnt så vil eg putta ein 1600motor i bilen, men fyrste problem er jo clutchen! Det er jo nyare typen 200mm clutch med anleis trøstelager etc.. og mens motor og clutch i bilen no er 1300 med 180mm clutch. Så korleis får eg dette omeinan? Det finst vel trykkplate som konverterer dette!? Nokon som har ei sånn (billig)

Ellers så har jo vinteren komt å vell so da! I -18 starta bilen med ein gong, men gassaren var litt forfryst så eg måtte pumpa pedalen for att det skulle gå fram, trykte eg den ned berre så daua bilen.. Men eg må og få tak i piggdekk, for det nyttar ikkje med 60cm snø og sommarsdekk Glad Kjettingane passar jo heller ikkje på desse store hjula..

Har med litt is-bilder,, desse vart tatt før snøen kom.. no er bilen berre ein stor snøhaug..  Glad


* P1016410.jpg (100.29 KB, 733x550 - vist 239 ganger.)

* P1016411.jpg (58.42 KB, 733x550 - vist 226 ganger.)

* P1016415.jpg (105.77 KB, 733x550 - vist 211 ganger.)

* P1016416.jpg (85.29 KB, 733x550 - vist 211 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #618 på: desember 20, 2009, 20:10:45 pm »

Angående klutsjproblemet ditt, så kan du vell bare bytte over svinghjulet? Da løser det seg!
Det skal jeg gjøre på den 1600 jeg skal ha i bilen min nå Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #619 på: desember 20, 2009, 20:24:33 pm »

Ahh! Det hadde eg jo ikkje tenkt på!

Men då får eg sjå om eg ikkje får bytta motor til nyåret då! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #620 på: desember 20, 2009, 23:52:30 pm »

Husk å sjekke endeslakken etter å ha byttet svinghjulet over da, greit at den ikke blir for trang eller alt for løs!
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #621 på: desember 21, 2009, 17:26:03 pm »

Jaudå! Skal handla inn litt ymse til jobben. Digitalt skyveler er vel fint å sjekke endeslark med?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #622 på: desember 22, 2009, 10:27:18 am »

Skyvelær vet jeg ikke om er det beste desverre. Den billige måten er å bruke et slikt verktøy sammen med søkerblad:


http://www.unneberg-bil.no/mab/webshop_frame_hoved?p=i&id=9334

Den dyre måten er å bruke et måleur og en magnetisk fot, men begge måter fungerer nok like greit.

Ta en titt på side 127 i denne e-boken, så står det hvordan du måler endeslakk med forskjellig verktøy:
http://books.google.no/books?id=bdG4s_di9bAC&printsec=frontcover&source=gbs_v2_summary_r&cad=0#v=onepage&q=&f=false
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #623 på: desember 22, 2009, 13:25:33 pm »

Takk for tips! Då må eg handla meg ein sånn!
Du skrur berre den dingsen fast i motoren, strammer inn skrua og trykker inn svinghjulet og måler klaringa? er det rett?

e-booka har ikkje alle sidene, men skal sjekka i den ekte boka Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #624 på: desember 22, 2009, 14:43:50 pm »

Det er bare å bestille seg billig måleur og magnet fot med en gang... du trenger det til mer enn måle endeslakk. Spesielt om du har tenkt å montere en annen kam noengang...
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #625 på: desember 22, 2009, 14:52:34 pm »

Måleur med magnetfor står på ønskelisto til hjul, ilag med innvendige micrometer, vanlige micrometer, digitalt skyveler og litt anna ymse måleutstyr! På tide å begynna med motor ja!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
torino 76
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R



Vis profil
« Svar #626 på: desember 22, 2009, 20:43:52 pm »

kjøpte måleur med magnet fot på jula jeg Glad rimelig Glad sjekk jula.no eller avela.no der handler jeg masse Glad gode priser og grei kvalitet Glad
Loggført

vw 1300 1969

Vw t2 1957 panel
Vw beach buggy
Vw 1303
Ford kuga 2009
tlf 40623660
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #627 på: desember 22, 2009, 22:48:45 pm »

Har "hyggelige" prisar hjå både luna og würth Blunker men ingenting er bedre enn å få ting til hjul, som ein ellers må kjøpa seinare..

Også ser eg att eg ikkje klarar å skriva hjul utan h! Det går berre ikkje! Hmm Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #628 på: desember 22, 2009, 23:01:53 pm »

Har "hyggelige" prisar hjå både luna og würth Blunker men ingenting er bedre enn å få ting til hjul, som ein ellers må kjøpa seinare..

Også ser eg att eg ikkje klarar å skriva hjul utan h! Det går berre ikkje! Hmm Øyerulling
God Hjul Osteaktig Osteaktig
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #629 på: januar 02, 2010, 01:13:30 am »

Gode hjul og gått nyttår, ja!
Det begynnar å skje littegrann impuls-relatert igjen... Eg hadde jo tenkt å herja litt uti snjoen, men bilen har jo sommarsdekk... og kjettingane passar ikkje dekka, og piggdekka er strødd rundt på diverse andre bilar for å få dei trillbare.. Så då er det på veg nokon brukte piggdekk frå Skrotnissen i Ålesund Glad Dei skal eg ha når bilen no etterkvart skal godkjennast.. Men eg kan jo ikkje berre klaska på nokon dekk! Så dermed fant eg fram 4 stykk felgar.. Og dei var ikkje so flotte.. Så her er litt bilder:

Desse felgane hadde for 2 år sidan nokon gamle råtne dekk på seg.. sidan dekkspake ikkje var tilgjengeleg når dekka skulle av, så vart det brukt vinkelslipar til å ta av dekka....... Så det vart jo dermed nokon hakk i felgane. So fyrst sveiste eg igjen hakka og slipte ned.. Deretter begynte eg den balne prosessen med å renska felgane.. Roterande stålbørste på vinkelsliparen. tok omtrent 25min pr felg å få rein alt saman!

* P1016677.jpg (119 KB. 733x550 - vist 185 ganger.)


Etter pussing så rigga eg meg te på langbordet i ståvo.. Varmt lokale er viktig for att lakken nokon gong skal torka..

* P1016683.jpg (110.23 KB. 733x550 - vist 207 ganger.)


Sånn såg dei ut før,, all laus rust og drit er vekkpusst, men dei ser ikkje ut likavel.. Men bengalakken iblande ein desj ovatrol gjer jobben!

* P1016686.jpg (111.76 KB. 733x550 - vist 184 ganger.)


Etter ei stund ser dei plutseleg sånn ut!! Veldig nais! Og so må eg få sagt att bengalakken er 25gongar bedre enn den hammarlakken eg brukte på karosserivogga... Benga for the win!

* P1016688.jpg (120.22 KB. 733x550 - vist 248 ganger.)



Imorgo skal eit nytt strøk svart på plass på bana og baksida.. Så skal dei snuast og lakkast i litt "custom" lakk på framsida GladGlad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!