mai 15, 2024, 16:55:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 175099 ganger)
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #660 på: januar 17, 2010, 02:12:12 am »

Måtte google Noddy og lærte noe nytt i kveld Glad Smaken er som baken...

Men Tistlo, please ikke kjør på slitte, gamle dekk selv om det bare er til EU-kontroll. Jeg føler meg ganske alene når det gjelder å misjonere om fordelene med ferske dekk, pris og utseende er ofte første pri for mange. Men den gummien er det eneste kontakten bilen din har med Moder jord, og ferske dekk gir deg ikke bare bedre veigrep og sikkerhet, men du får en helt annen kjørekomfort. Sett nå på de sprettnye piggdekkene du fant i kjedlaren med det samme. VW-miljøet har ikke råd til å miste deg Glad
Loggført

1969 Militær-buss
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #661 på: januar 17, 2010, 02:32:42 am »

Har hatt en nær døden opplevelse pga gamle vinterdekk. Aldri mer!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #662 på: januar 17, 2010, 11:10:58 am »

Vel.. eg hadde/har ikkje pengar å avsetta til fira stykk gommi smoltringar! Hadde ikkje nye dekk vore so forbanna dyrt skulle eg heller vurdert da!
Men det skal tas til rådigheit det du seier, Espen. Skal byta ut gislaved dekka med dei nye. Men eg har eit spørsmål: Dei beste dekka, skal dei stå framme eller bak? eg reknar med framme?!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #663 på: januar 17, 2010, 12:19:44 pm »

Framme må du ha di beste Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #664 på: januar 17, 2010, 12:23:16 pm »

Forskerne mener du skal ha de beste bak.
Pga nødmanøver. Alle som har dratt på håndbremsen på glatt føre, vet hva som skjer da.

Kan vel diskuteres opp og ned som masse annet.
Loggført

Mob:92245040
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #665 på: januar 17, 2010, 12:35:31 pm »

Svinge og bremse er ikke nødvendig det da eller Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #666 på: januar 17, 2010, 12:46:22 pm »

Som jeg sa tidligere: Kan vel diskuteres opp og ned som masse annet.
Om det er fremhjulstrekk osv Blunker
Loggført

Mob:92245040
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #667 på: januar 17, 2010, 12:48:25 pm »

På vinterføre er det iallefall rett å ha beste framme...trur og det er det same på sommarføre. (Bremselengde) er stikkordet.
Loggført
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #668 på: januar 17, 2010, 12:54:46 pm »

http://www.dinside.no/825165/de-beste-dekkene-foran-eller-bak
Loggført

Mob:92245040
Keirn
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Malmø


Magister Mundi Sum


Vis profil WWW
« Svar #669 på: januar 17, 2010, 14:05:18 pm »

De beste skal ALTID stå BAK.
Loggført

Om du ikke kan reparere det med en hammer, er det sikkert en elektrisk feil....
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #670 på: januar 17, 2010, 16:02:44 pm »

Delte meiningar ja.. Då får eg enten setta 1 dårlig og ein bra framme og bak, eller kasta terning om kor eg skal setta dei beste...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #671 på: januar 17, 2010, 16:15:08 pm »

tror du kan drite i "hva skal stå hvor",når det gjelder de gamle dekka dine..    kos deg i oppkjørselen og lær deg å sladde og bli kjent med bobla di du.    Blunker er nok mer sikkerhet å hente der...
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #672 på: januar 17, 2010, 16:48:31 pm »

De beste skal ALTID stå BAK.

TULL Gliser
Loggført
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #673 på: januar 17, 2010, 18:09:20 pm »

Måtte google Noddy og lærte noe nytt i kveld Glad Smaken er som baken...

Men Tistlo, please ikke kjør på slitte, gamle dekk selv om det bare er til EU-kontroll. Jeg føler meg ganske alene når det gjelder å misjonere om fordelene med ferske dekk, pris og utseende er ofte første pri for mange. Men den gummien er det eneste kontakten bilen din har med Moder jord, og ferske dekk gir deg ikke bare bedre veigrep og sikkerhet, men du får en helt annen kjørekomfort. Sett nå på de sprettnye piggdekkene du fant i kjedlaren med det samme. VW-miljøet har ikke råd til å miste deg Glad

Holder med EspenX her.. som yrkessjåfør vet jeg å sette pris på gode dekk, og til privatbilen pleier jeg å kjøpe de beste jeg har råd til.
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #674 på: januar 17, 2010, 18:38:51 pm »

Ser ut som fleirtalet meiner framme, så då går eg for det Glad

Skulle nok ha sladda litt i oppkjørslen ja, dersom eg hadde komt meg opp til oppkjørslen Øyerulling

Då prøver eg fylgande:

Av med alle hjul. Montera esso dekka bak, fjerna gislaved dekka, setta på dei nye-ish dekka frå kjedlaren på samme felga som gislaved'ane var på, Deretter få dette avballansert! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #675 på: januar 17, 2010, 18:42:21 pm »

Jeg kjøpte nye piggdekk til min for ca 1.5 år siden. Kjøpte de hos Vianor med litt rabatter og betalte rundt 2500 kr for alle 4.
Mor eller far din skal vel sitte på med deg en god stund fremover nå, og de vil vel også sitte på sikkert?  Blunker
Får høre om litt sikkerhetssponsing  Blunker

Men felga dine ble kule til bilen, bra jobba  Glad
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Raymond
Medlem
***
Innlegg: 149
Bosted: Halden



Vis profil
« Svar #676 på: januar 17, 2010, 19:16:52 pm »

Ang best dekk foran eller bak, av å måtte ta inn en overstyring eller en understyring vet jeg hva JEG ville valgt hvertfall. En sladd skal jeg alltids klare å korrigere, det er verre når du kommer inn i en sving og fronten bare vil rett frem....
Loggført

Den er IKKE søt, den er tøff!!!
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #677 på: januar 17, 2010, 22:39:07 pm »

Ang best dekk foran eller bak, av å måtte ta inn en overstyring eller en understyring vet jeg hva JEG ville valgt hvertfall. En sladd skal jeg alltids klare å korrigere, det er verre når du kommer inn i en sving og fronten bare vil rett frem....
Poenget er vel at om du har de dårligste fremme føler du mye bedre at du har dårlige dekk og derfor vil du ikke kjøre for fort igjennom en sving (noe du gjør om du enten får overstyring eller understyring)
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #678 på: januar 31, 2010, 23:38:47 pm »

Ja det har vert mykje bal med desse dekka.. Fekk på plass dei nye dekka på felg, og satt på bilen... dagen etterpå so var det ikkje luft i eine av dei gamle dekka.. Eg trudde dei lak/punkterte, men det viste seg att eg ikkje hadde snørt ventilnåla tilstrekkeleg Øyerulling

Det viste eg ikkje då, så eg tok av alle hjula, knepte dei laus frå felgen, og smørte godt med beadsealer imellom felg og dekk på alle hjula på begge sider, so stramma eg nåla godt og fyllte opp Glad Alle er tette no!

Så no som bilen kom seg fram i snjo og isføre, so ville eg gjera noko med motoren,, eg hadde problem med å løysa bilen på flat mark med berre 35cm snjo! kvelte han fleire gongar etc.. Prøvde fyrst trikset med åhella på vatn i forgassaren,, virka ikkje so veldig godt, men mulig det hjelpte litt.. Men fant ut att eg måtte ut med ploggane.. og det var lurt!

Plogg nr. 1 og 2 var GODT sota, så dei vart pussa reine og justert til 0,6mm klaring.

MEN plogg nr 3 og 4 derimot! Der var det opptil 1mm slagg/koks over heile ploggane som satt fast som stein! Den måtte skrapast vekk.. Så det er nok på venstresida det lek mest olja! Men eg fekk rensa og justert ploggane og monterte på plass alt...

Fyra opp bilen, starta lettare enn vanlig, gjekk på tomgang, og spant seg ut av garasjen! Glad Detta var andre bollar!!

Før eg rensa ploggane hadde eg ein tur ned til busskuret og oppatt, det gjekk i 20km/t og 1. giret (ein 70cab med 1500 klokka inn 75km/t på samme strekko!!) Men etter att eg hadde rensa tok eg samme turen og HEY her var det stor forskjell! Kjøyrde på 3 giret opp! so ein tur opp på grindabakken og spinna smoltringar, og det er fyrste gong eg har gjort med impulsen..Glad

So no skal eg få han på kontroll og godkjent, so skal motoren plokkast og overhalast og trimmast, so kan eg spinna smoltringar heila året! utan å jevnleg måtta rensa ploggane..

 Glad


* P1016988.jpg (121.96 KB, 733x550 - vist 236 ganger.)

* P1016994.jpg (90.79 KB, 733x550 - vist 214 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #679 på: februar 01, 2010, 15:07:14 pm »

Fysj, der var det litt guffe ja Gliser hehe Bra du fikk orden på det!


Men hva skjedde med 1600 du skulle sette inn?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #680 på: februar 01, 2010, 15:20:52 pm »

1600 en står i ein krok i garasjen,,, gidd ikkje setta den i impulsen pga so mykje arbeid og bal.. lagar han heller te og sett han i dynamitt harryen....

No går jo 1300en so godt likavel Glad Bestille eu kontroll idag
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #681 på: februar 01, 2010, 15:24:03 pm »

Det må jeg gjøre snart å Rekker tunge
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #682 på: februar 01, 2010, 17:59:05 pm »

Ja da må du!

No har eg bestilt time, og den vert onsdag 10 februar, altso i neste veka Glad

Då gjenstår da berre å fylla loft på spylarvesko, fylla loft i alle dekk, sjekka lys og vindusviskarar og håpa på da besta!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #683 på: februar 01, 2010, 18:01:13 pm »

Burde ikke være no problem, godkjente den sist i februar, har ikke farta så mye siden den tid, bare bytta motor Rekker tunge
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #684 på: februar 04, 2010, 00:31:31 am »

Jadå sålenge du sjølv er bombesikker på att den er feilfri so bør den vera det! Glad Min skal vera feilfri! Fekk ordna opp siste rest idag.. spylarveska var frosen.. So no fylte eg 50:50 med isopropanol og vatn, og litt etanol....

Ja om ikkje denne går igjennom kontrollen so veit ikkje eg!

Det er kun 1 ting som kan hindra meg det forresten,,, og det er att eine hjulet lek luft! Sint Eitt av dei nye!! Forbanna drit altso... men det har jo holdt på lufta i 3dagar ca, så eg fyller det opp før eg kjøyrer ned, so fyller eg igjen når eg har komt ned på hmv, for det er gratis loft på essoen dar. Glad Forhåpentligvis går alt vel og då er eit problem ute av verden..

Ellers har eg fått rapporta omm att biltesynet har sett lyset, og att sjølv den mest tenkelege hissige og sure gamle gjeite har helst på folk når dei kjem inn, og Ikkje hissa seg opp fordi dei gløymte å trekka kølapp før dei gjekk bort i kasso, utan noko kø.. Derfor skal eg snart opp å fiksa litt papriarbeid på diverse bilar no! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #685 på: februar 04, 2010, 08:55:34 am »

stilig bil Glad hvor kom den vingen fra, er det vw produkt?

lykke til på eu.
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #686 på: februar 04, 2010, 12:58:50 pm »

Glad Spoileren er nok heimalaga i glassfiber, men eg reknar med att det er laga etter mal frå ein an sånn spoiler.. Må vel ha vorte produsert nokon glassfiberbaklokk med den formen på 70-80talet... Men det er nok IKKJE noko vw produkt..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #687 på: februar 04, 2010, 13:22:43 pm »

er det du som lager de kanskje?
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #688 på: februar 04, 2010, 13:25:53 pm »

Neinei! Osteaktig

Eg har ALDRI vert borti glassfiber før,, og kjem nok heller ikkje til å gjera det! Om eg skulle laga meg ei spoler so hadde den vert banka ut av stål.. Plast won't do you no good!  Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #689 på: februar 09, 2010, 21:44:56 pm »

Jau då har eg fått kjøyrd ned impulsen, so no står han utanfø HMV og ventar på kontroll imorgo...

Turen ned gjekk litt bedre enn sist.. men sist var i mai.... no var eg nesten over 80 på stamvegen!! Kult Te å begynna med var det veldig rykk og napp kjøyring,, men det kom seg, trur det kan vera ising i gassaren. Fekk tanka opp(kjøyrde på kvart tank, og kan jo ikkje stola på den der målaren, ref scc 09) og eg fekk fyllt i litt ekstra luft i dekka so dei har å gå på imorgo..

Ellers, det var kaldt, det var dårleg sikt, og rutene var belagt av is og snø, utvendig og spesielt innvendig..
Etter turen ned på vel 1 mil var det fortsatt minusgrader i bilen.. Må nok gå over varmesystemet på bilen når motoren skal ut!! Nyttar ikkje detta her..

Men eg har nokon idear til forbetring,,

Kva med å få montert inn varmeelement frå feks ei lite vifta til bil(12v) ? Røska ut varmeelementa og få dei strategisk plassert i ein litt modifisert "kobbling/boks" som befinn seg under baksetet, mellom chassis og kanal. På den måten får lufta ein ekstra oppvarming og det kan hjelpa betrakleg - om det funkar..

?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!