mai 16, 2024, 00:36:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 175144 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #720 på: februar 21, 2010, 21:02:10 pm »

Slapp søndag idag... feirar att da e vinterferie,, dvs tid te å jobba! Skal jobba 7-15 på Gjeraldstveit Mekaniske heila veko Glad Etter den tid skal eg skru på motor litt meir enn timen kvar dag, på jobben te fattern, so heim å skru på ein eller an bil etc..

Men eg fekk no begynt på motorprosjektet!

Her er morroklompen

* P1017073.jpg (132.97 KB. 733x550 - vist 214 ganger.)



* P1017074.jpg (124.27 KB. 733x550 - vist 183 ganger.)


Plokka av diverse dill

* P1017076.jpg (148.67 KB. 733x550 - vist 208 ganger.)


Bakelitten satt seg på bakbeinet med ein gong og nekta å flytta seg... Osteaktig Står att ein stilk nedi blokka sjølvsagt..

* P1017077.jpg (107.65 KB. 733x550 - vist 242 ganger.)


Skal no opp att å plokka av meir laust, samt tømma ut or oljo, so skal eg ha av svinghjulet og montera festet til motorbokken på blokka. So skal alt kastast i bilen så eg kan ta fatt på arbeidet imorgo ettermiddag Glad


« Siste redigering: februar 21, 2010, 21:45:11 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #721 på: februar 22, 2010, 23:33:08 pm »

Skjedd litt, idag, igårkveld..

Kan nevna att endeslarken klokka inn på litt meir enn 1,5mm, som bør ligga på 0,10mm ca.. Spørsmålet er om detta er vanlige tal for ein sleten motor, eller om dette er urovekkande?
Kan ellers nevna att stempela låg i oljebad Osteaktig

Skal få ut noko bilder imorgo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #722 på: februar 23, 2010, 09:30:26 am »

Med disse tallene er det lite igjen av thrusteflatene på thrustelageret. Mye endeslakk betyr at motoren har gått med clutchen inntrykt mye, (eller utrolig langt med normal clutchbruk). Motoren har selvfølgelig gått mye uansett, men resten av motoren slites ikke like mye når cluchen er inntrykt...
Loggført

Speed is no substitute for direction
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #723 på: februar 23, 2010, 09:46:40 am »

Ser du skulle ha endra tid for PKK. Har gjort dette på to av mine Bobler, og det var bare å ta en telefon til tilsynet, så endra de måned med et tastetrykk. Jeg ga beskjed om at bilene ikke ble brukt på vinterstid, og at jeg veldig gjerne skulle hatt PKK'n på sommeren, nix problem. Men det er nok verre når du har hatt bilen inne og har fått mangellapp...
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #724 på: februar 23, 2010, 18:00:40 pm »

Takk for info! Viste ikkje att clutchbruk tæra på motoren,, trur isofall att eg har synda litt... Fått gjort litt meir idag,, begynt på toppane.. Slark og store klaringar samt koks, er stikkordet Glad

Kjem med bilder seinare

Manics: Eg har fiksa det problemet no, fekk bytta over til Mai, utan problem, sjølv om eg har tatt kontroll med mankolapp
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #725 på: februar 23, 2010, 21:19:34 pm »

Sånn på tie med litt bildå itte gammalt!


Tar da kronoligisk,, kvelden før i går fekk eg plokka av svinghjulet, 36pipa+latmansarm+1meter røyr og litt makt so smalt det og bolten løysna Glad

* P1017078.jpg (141.41 KB. 733x550 - vist 191 ganger.)


Eg vart møytt av eit oljete syn... bak svinghjulet såg da ikkje ut,, svinghjulet darimot hadde gjort seg til kunsverk av oljo Glad Kan hengast opp på nermaste vegg, eller selgast for ein kvart milion på auksjon as is... Hola til cluchen var forøvrig fyllt opp med oljegraps..

* P1017079.jpg (157.37 KB. 733x550 - vist 188 ganger.)


Når eg tok av svinghjulet begynte da strax å leka ved simringen..

* P1017080.jpg (131.52 KB. 733x550 - vist 175 ganger.)


Clutchen var veldig oppeten, låg masse clutch i svinghjulet..

* P1017082.jpg (128.65 KB. 733x550 - vist 253 ganger.)


her e oljo tappa av og motoren e klar til å takast med te verkstaden

* P1017083.jpg (129 KB. 733x550 - vist 219 ganger.)


Og her er den på plass i verkstaden,, begynte med å peila overnevnte endeslark, som eg gløymte å sjekka før eg tok av svinghjulet.. men det gjekk fint utan

* P1017085.jpg (144.5 KB. 733x550 - vist 220 ganger.)


Den vetle bensinaren vert ikkje store greiene mylomm to store dieslarar..

* P1017086.jpg (115.59 KB. 733x550 - vist 214 ganger.)


So vart alt laust plokka av, og toppen på venstre sida.. Oljekjølte stempel! Gliser

* P1017090.jpg (133.79 KB. 733x550 - vist 227 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #726 på: februar 23, 2010, 21:27:41 pm »


Eg veit ikkje kva det kjem av, men eg har på følelsen av att stempelringane er nokolonde sletne!

* P1017092.jpg (142.43 KB. 733x550 - vist 197 ganger.)


Toppane sågkje verre ut!

* P1017096.jpg (121.95 KB. 733x550 - vist 218 ganger.)


Syl 1+2 var nesten lika grapsne

* P1017101.jpg (143.48 KB. 733x550 - vist 192 ganger.)


MÅ vera for stort blandingsforhold mellom oljo og bensinen!..

* P1017104.jpg (131.12 KB. 733x550 - vist 174 ganger.)


Her er gårskveldns resultat, shortblokk.. Går seint når det er fyrste gongen..... Stempelringane Er dårlege! Veldig og!

* P1017106.jpg (131.97 KB. 733x550 - vist 257 ganger.)


Men ein ting mangla!..

* P1017111.jpg (126.71 KB. 733x550 - vist 190 ganger.)


Nemlig vasking! Go avfetting og steamar gjer underverk!

* P1017115.jpg (75.89 KB. 733x550 - vist 222 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #727 på: februar 23, 2010, 21:38:24 pm »

Og idag fekk eg vaska toppane i delevaskaren, sånn att eg kunne begynna demonteringa.

Plokka av fyrste eksosport.. Guhjelpes her var da mykje drit! koffø full-flow når du kan ha no-flow? Glad Ellers fant eg feil nr 2(eller var det 3-6?) Og det var att det var stor Klaring i ventilstyringen!!! Langt over 1 millimeter!

* P1017118.jpg (116.07 KB. 733x550 - vist 212 ganger.)


MEN innsugsporten på sylindar 1,, DER var det jaggu no flow!! Heile kanalen var tetta att med koks!

* P1017124.jpg (127.83 KB. 733x550 - vist 191 ganger.)


Resultatet er att begge eksosventilane har Veldig slarkete styringar, mens innsugsstyringane ikkje er so galne, men alt ska skiftast!

* P1017125.jpg (136.34 KB. 733x550 - vist 182 ganger.)


Vikti me system i rotet, so ei pappøskja so du kan stikka ventilane fast i og merka, er ein veldig stor fordel.

* P1017127.jpg (102.84 KB. 733x550 - vist 189 ganger.)


So då e eg komt solangt,, får ikkje gjort noko imorgo, men torsdagen skal eg demontera andre toppen og splitta blokka er planen. So skal eg måla litt klaringar på rådane og sjekka lagera i blokka, eg er spent på korleis det ser ut Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #728 på: februar 23, 2010, 22:15:55 pm »

Måle endeslakk uten svinghjul er som å diskutere hvor lang er en cm...

Endeslakken måles mellom lageret og svinghjulet og justeres med shims i mellom.
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #729 på: februar 23, 2010, 22:21:15 pm »

Ser bra ut Tistlo! Eller det kommer til å se bra ut!  Gliser
Regner med du gjør dette like bra som resten av det du gjør, så jeg er sikker på du kommer til å merke litt effektforskjell når denne blir ferdig  Gliser
Bytter su styringer i toppene selv, eller setter det bort? Må ven ha litt spesielt utstyr?


- Bjørn
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #730 på: februar 23, 2010, 22:28:22 pm »

JTWE: Ja altso eg drog veiva heilt bort mot reimenden, satt  bort måleuret, og trykka so veiva mot svinghjulsenden.. 1,51mm klokka det inn på.. Dessutan so treng ein ikkje måleur for å sjå att det var mykje endeslark..

Bjørn: Ja er rimlig sikker på att det vert stor effektforskjell! Begynner jo med eit "vrak.." Men utruleg nok gjekk jo motoren som ei klokka, og var opp i heile 86km(ifølge speedo, ikkje reell fart..) Så er spent på kor godt den går etter jobben er gjort:) Skal bytta styringane sjølv ja, har kjøpt nye. Du treng ikkje mykje spesial utstyr, einaste som trengs er ein bor på 10mm evt 9,5 ca, ogso må du ha ein bokk/jigg/dings sånn att du får vinkla styringane rett. Dei står jo offset iforhånd til flatene på toppane. Hugsar ikkje kor mange grader offsett det er nett no. Ellers er det søylebor og ei pressa eller hammar og dor.
« Siste redigering: februar 23, 2010, 22:32:00 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #731 på: februar 23, 2010, 22:31:20 pm »

,
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #732 på: februar 23, 2010, 22:36:36 pm »

JTWE: Ja altso eg drog veiva heilt bort mot reimenden, satt  bort måleuret, og trykka so veiva mot svinghjulsenden.. 1,51mm klokka det inn på.. Dessutan so treng ein ikkje måleur for å sjå att det var mykje endeslark..

Det du har målt da er ikke det VW nevner som endeslakk - veiva skal kunne bevege seg såvidt aksielt, da ting vokser når det varmes opp. Men man begrenser det med å justere med shims for å ta opp produksjonstoleranser.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #733 på: februar 23, 2010, 23:55:29 pm »

Gidder du å sjekke om thruste lageret er løst på denne motoren, og samtidig måle hvor bredt lageret er i forhold til et nytt?
Ble litt nysgjerrig etter å ha lest denne tråden: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,21618.msg218014/boardseen.html#new
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #734 på: februar 24, 2010, 23:54:55 pm »

Har eg ikkje målt endeslarken altså?? Kva er det då eg har målt??
Måler jo aksialklaringa på veiva ja, men er det ikkje det som er er endeslarken, om svinghjulet eller ikkje er det vel det samma?? MEN eg har tatt feil før, både ein og mange gongar..

JHU, Skal sjekka det ja og måla det som målast kan! På møtet ikveld fekk eg jo litt tips av boblesjefen, blandt ant på kamlagera skulle eg bruka to halvdela med thrustekant på, orginalt er det berre eine delen forstod eg.. Ellers litt tips med hovedlagera, montering av dei og diverse triks Glad

Imorgo får eg nok gjort litt meir, får kanskje lånt meg jigg til toppane om "boblesjefen finn dei att.  Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #735 på: februar 25, 2010, 00:07:35 am »

Ende slakken er klaringen mellom shims og svinghjul dvs. med svinghjul montert.
Fikk du høre hvorfor du skal kjøre med dobble thrustelager på kammen? Blunker
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #736 på: februar 25, 2010, 00:14:31 am »

Oja,, so då har eg egentlig ikkje peiling på kva endeslarken er,, Men eg har heller ikkje sett noko av dei shimsa, håpar dei heng på blokka endå.. Men men, trur eg kan slå fast att det sikkert er alt for mykje endeslark..
Gløymte å spørra koffø eg skal bruka doble trustelager på kammen,, skal høyra med han imorgo om han kjem neom, men eg reknar med att det er ein grunn til att han nevnte da.. Har vel litt peiling etter eit nokon tiår med folkevognskruing..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #737 på: februar 25, 2010, 20:05:44 pm »

Oja,, so då har eg egentlig ikkje peiling på kva endeslarken er,, Men eg har heller ikkje sett noko av dei shimsa, håpar dei heng på blokka endå.. Men men, trur eg kan slå fast att det sikkert er alt for mykje endeslark..
Gløymte å spørra koffø eg skal bruka doble trustelager på kammen,, skal høyra med han imorgo om han kjem neom, men eg reknar med att det er ein grunn til att han nevnte da.. Har vel litt peiling etter eit nokon tiår med folkevognskruing..
Hei Christer, -"Mere endeslakk" kommer etter lang tids bruk av motor. -Det er veivakslingen som skal vandre fritt mellom bærelagra. Dette er altså ganske lite når motoren er ny. -For at ikkje motoren skal ligge mot bærelagra (sidevegs) under gange, skal det altså leggest inn shims i prinsippet utanfor blokken, altså "mellom fremre bærelageret og svinghjulet", dette gjer då den vesle klaringen inni motoren som veivakslingen "skal flyte fritt på"
Dersom det har vært en bil som har gått mykje på langkjøring har f.eks. kløtsjen kanskje blitt bukt berre ein fjerdedel av kva ein bil som har gått mykje på småkjøring...(under kløtsjing vil jo veiven verta trykt bakover mot ei eller anna flate, og dermed bidreg kløtsjen til sidevegs slitasje.
Loggført
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #738 på: februar 25, 2010, 20:27:42 pm »

Ta gjerne bilder med forklaringer på hvordan du bytter ventilstyringer. Ser for meg at man må være veldig nøyaktig der.
Lykke til videre!!!
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #739 på: februar 25, 2010, 20:59:51 pm »

Takk Mikkel for forklaring! :)er på sporet igjen no, var berre eg som ikkje hadde fylgt med i timen.. fant sjølvsagt att shimsa bak simringen Øyerulling

Hans; Jaudå alt ska dokumenterast! Er spent på dei styringane sjølv nemlig.. har høyrd du må ha litt teknikk for å få da til, men eg skal nok klara da, med bildedokumentasjon!

Ellers har det skjedd litt småttri idag,, plokka ned topp nr  2(syl 3-4) Den var litt bedre enn hin, men likavel elendig tilstand på både eksos og innsugsportar.. So vaska eg toppane i delevaskaren att, og begynte å skrapa ut koks frå versting toppen.. Det var MYKJE drit i portane!!! Ogso fekk eg for fyrste gong sett nermare på orginale vw toppar og portar,, det er tydeleg att desse må opnast opp! Og det burde vert gjort frå fabrikk...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #740 på: februar 26, 2010, 11:05:07 am »

Ogso fekk eg for fyrste gong sett nermare på orginale vw toppar og portar,, det er tydeleg att desse må opnast opp! Og det burde vert gjort frå fabrikk...

Kjøp deg How To Hotrod VW engines... og glem alt annet du har sett.

PS. Gunnen til doble thrustelager for kammen er at de skråskjærte kamdrevene gjør at kammen vil jobbe seg sidelengs i før den begynner å komprimere fjærene ute i toppene. Ved rettskårne drev flytter kammen seg ikke sidelengs.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #741 på: februar 26, 2010, 17:49:09 pm »

Jau har den boka, så her skal toppane portast "etter boka"

Så det er derfor det er lurt med dobbel thrustlager på kammen ja,, kanskje eg heller ska vurdera rettskårne drev Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #742 på: februar 26, 2010, 23:25:54 pm »

Fekk jo gjort noko idag og, og ein aldrig so liten milepel.. Eg har opna mi fyrste blokk! joho!.....var overaskande enkelt Glad

Men eg får ta med det som vart gjort hin dagen her,,  Fekk demontert den andre toppen og konstatert att styringane er bås, og att det er oljegrus overalt..
So tok eg fram topp nr 1,(syl1+2) og begynte å banka ut koksen,, den sitt som stein, men eg fekk ut mesteparten tilslutt. brukte eit flatt skrujern og hammar. Etterpå vaska eg kammert og portane i delevaskaren, men eg må nok sandblåsa skal det verta reint! gjerne glassblåsa og!

Demontert og sortert

* P1017128.jpg (138.51 KB. 733x550 - vist 173 ganger.)


Tilstand bak ventilane

* P1017132.jpg (137.61 KB. 733x550 - vist 165 ganger.)


Relativt liten flow her!

* P1017137.jpg (129.65 KB. 733x550 - vist 177 ganger.)



* P1017140.jpg (87.21 KB. 733x550 - vist 158 ganger.)


Vasking,, grapse til høgre kom ut av eine porten!

* P1017141.jpg (152.98 KB. 733x550 - vist 190 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #743 på: februar 26, 2010, 23:37:49 pm »

So tilbake til idag,,

Oljepompo satt fast i blokka,, eg hadde sosa på godt med permatex då eg opna opp her sist vinter under stoppskjeva-nedi-blokke-helvetet... Men ein sånn fancy gullbelagt innredning gjer det enkelt å ta ut pompo!

* P1017158.jpg (104.7 KB. 733x550 - vist 186 ganger.)


So var det berre å løysa opp alle skruer rundt blokka og dei store ved sylindarane,, men heil bak på blokka er det to muttrar som gjøymer seg.. på bildet ser du dei på oppsido og nedsio av pokkelen mitt på bilde,, den nede pleier å forsvinna i drit, så kan vera vansklig å oppdaga.. gløymte deg sjølv idag, men fant ut av det fort..

* P1017160.jpg (112.07 KB. 733x550 - vist 191 ganger.)


Tada!! Glad

* P1017161.jpg (137.84 KB. 733x550 - vist 214 ganger.)


Sånn ser da ut her inne,, skal snart få seg ein fela vask, begge halvdelane.

* P1017162.jpg (138.67 KB. 733x550 - vist 180 ganger.)


Tilstand på midtre lager, trur ikkje dette er so gale, koparfargen er berre eit beleg som forsvinn ved litt gneking.

* P1017163.jpg (105.91 KB. 733x550 - vist 184 ganger.)


Her er klaringane mellom råde og veiv målt og notert. Har endå ikkje sjekka opp i boka om dette er bra eller dårleg...

* P1017166.jpg (74.63 KB. 733x550 - vist 194 ganger.)


Fremsta lageret var litt meir slitt enn det på midten! Er jo oljespor inni det, og på kanten av det sporet var det ei kraftig ripa, og eindel mindre riper, ellers vanleg slitasje.

* P1017168.jpg (77.5 KB. 733x550 - vist 169 ganger.)



* P1017169.jpg (67.07 KB. 733x550 - vist 206 ganger.)



Sånn det var litt basic, iløpet av helga vert det kanskje ein ny runde, og då skal veiva demonterast, og alle lager skal sjekkast. So skal eg utføra massse målingar i henhold til "etter boka" oppskrifta.

Men det som er heilt klinkande klart er att denne må linjeborast! Kvass kant, som eg kjente tydleg med negla, på samtlige lagerbukkar, og spesielt midtre..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #744 på: februar 27, 2010, 18:53:16 pm »

Råde/veivskinke klaringane var innom toleransane! Glad Opp til 0,40mm var bra, og 0,70 var maxgrensa.. eg hadde ca 0,20 så det er bra.

Ellers har eg forska litt på korleis og korhen eg skal dreia ned svinghjulet for å letta da. Og då har eg komt fram til att eg må dreia av kanten, ned til tannhjula og innover til cluchskruehola, sånn att det er ca 1,5mm inn til skrueholet. Høyres detta bra ut? evt kor mange kilo lettare vert det då?

Svinghjulet veger nesten 10kilo orginalt!

* P1017173.jpg (87.33 KB. 733x550 - vist 195 ganger.)


Her er kor eg vil dreia vekk. Kanskje det er andre plassar og?

* P1017174.jpg (72.54 KB. 733x550 - vist 195 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #745 på: februar 28, 2010, 01:39:47 am »

Her har du et mobilbilde av svinghulet mitt som har hvert igjenom en standar letting.
Kanskje det hjelper deg litt, ser ut som det er gjort så og si det samme som du tenker å gjøre. Glad


* DSC00940.JPG (20.31 KB, 448x336 - vist 190 ganger.)

* DSC00941.JPG (19.3 KB, 448x336 - vist 167 ganger.)
« Siste redigering: februar 28, 2010, 01:41:52 am av JLH » Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #746 på: februar 28, 2010, 11:28:55 am »

Sjå der ja! Akkuratt sånn eg hadde tenkt og!:) Kor mykje veger ditt svinghjul no?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #747 på: februar 28, 2010, 15:00:11 pm »

Her har du et mobilbilde av svinghulet mitt som har hvert igjenom en standar letting.
Kanskje det hjelper deg litt, ser ut som det er gjort så og si det samme som du tenker å gjøre. Glad

Ikke dumt dette.. Men hvordan var det å spenne det opp i benken, ble det stabilt med å spenne det opp gjennom midten?
Klarte du deg med en "manuell" benk?
Loggført

JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #748 på: februar 28, 2010, 15:12:32 pm »

Her har du et mobilbilde av svinghulet mitt som har hvert igjenom en standar letting.
Kanskje det hjelper deg litt, ser ut som det er gjort så og si det samme som du tenker å gjøre. Glad

Ikke dumt dette.. Men hvordan var det å spenne det opp i benken, ble det stabilt med å spenne det opp gjennom midten?
Klarte du deg med en "manuell" benk?
Nå er det desverre ikke jeg som dreide av dette svinghjulet, så her kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Glad
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #749 på: februar 28, 2010, 15:14:11 pm »

Sjå der ja! Akkuratt sånn eg hadde tenkt og!:) Kor mykje veger ditt svinghjul no?
Veide det på baderomsvekta, og da veide svinghjulet ca 6 Kilo.
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!