mai 03, 2024, 07:46:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Montere TMI Setetrekk..  (Lest 1118 ganger)
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« på: april 11, 2011, 09:59:51 am »

Kjøpte tmi trekk fra unneberg i høst, på tide å montere de nå.  Hvordan fester dere de på ryggstøtta?  Den til sitteputa har jo en tråd til å knyte på..  Glad
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #1 på: april 11, 2011, 15:51:34 pm »

bruker ''hog ringer''  noen klips som settes på med en spesiel tang, har normalt på lager men............. tomt nå  Flau

kommer inn rett før påske ( håper vi ) er jo helt umulig å hvite hva disse transpotørene finner på når det er noen helligdager midt i uka  Hæ

http://www.unneberg-bil.no/product/8885
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #2 på: april 11, 2011, 20:15:10 pm »

TMI trekka mine hadde en tykk papp påsydd som skulle inn i et spor på stålrøret i bunnen av ramma.
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #3 på: april 11, 2011, 22:09:12 pm »

bruker ''hog ringer''  noen klips som settes på med en spesiel tang, har normalt på lager men............. tomt nå  Flau

kommer inn rett før påske ( håper vi ) er jo helt umulig å hvite hva disse transpotørene finner på når det er noen helligdager midt i uka  Hæ

http://www.unneberg-bil.no/product/8885

Aha, da trenger jeg altså sånne og en beskrivelse etterhvert.  Øyerulling
Loggført
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #4 på: april 11, 2011, 22:10:40 pm »

TMI trekka mine hadde en tykk papp påsydd som skulle inn i et spor på stålrøret i bunnen av ramma.

Er et par plastlister i mine ja.. men da vet jeg hvor jeg kan kikke evt.. hehe
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: april 13, 2011, 07:04:41 am »

Kontroler at ikke plastlistene er for brede i forhold til pappen på de trekka du tok av. De er et H...../ umulig å få tredd inn hvis disse er for brede. Hvis de er det ofrer du bare ei vanlig saks og stusser listene litt på begge sider.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #6 på: april 13, 2011, 21:32:07 pm »

Kontroler at ikke plastlistene er for brede i forhold til pappen på de trekka du tok av. De er et H...../ umulig å få tredd inn hvis disse er for brede. Hvis de er det ofrer du bare ei vanlig saks og stusser listene litt på begge sider.

Aha, takk! Var et øyeblikk i tvil om de skulle utenpå de originale, men da skal vel disse byttes helt ut da.  Øyerulling  Man burde undersøke bedre på forhånd..  Rekker tunge
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!