mai 08, 2024, 05:51:44 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Har du slitt ingeriør fra en oval liggende?  (Lest 713 ganger)
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« på: april 09, 2014, 20:54:28 pm »

Min Strato Silver oval har grått interiør.
Det er nå slitt hull i siden på førerstolen, og det er noen hull i dørtrekk her og der.

Et grått passasjersette ville vært perfekt
Dørtrekk, sidetrekk og taktrekk og andre stoltrekk er også interesant. Trenger ikke være hele - hullete deler er interessant da jeg kan benytte det for å lappe sammen det jeg har
(Ble litt inspirert av kaptainen :-))
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #1 på: april 10, 2014, 07:56:54 am »

Hyggelig å høre!

Det er godt at originalt interiør blir restaurert og tatt vare på. Kan aldri sammenlignes med nytt.

Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #2 på: mai 22, 2014, 22:53:26 pm »

Jeg har ikke helt gitt opp dette prosjektet enda....
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Der Postmeister
Medlem
***
Innlegg: 144
Bosted: Nesbyen, Hallingdal



Vis profil
« Svar #3 på: mai 23, 2014, 16:12:51 pm »

Jeg har et grått høyresete så vidt jeg så i farta. Litt usikker på om detteer av rett type du er ute etter. Har du noe referansebilde så jeg kan sammenligne? Jeg har ikke setet akkurat her jeg er heller, så jeg må avgårde for å sjekke det mot det du evt får vist meg. Blunker Dette legger i en oval men jeg er usikker på det hører til bilen eller om det tilfeldigvis har havna der.

Du kan sende på SMS hvis du vil. 99454090
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!