mai 05, 2024, 21:14:13 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt 1970 Impuls-kjøp!  (Lest 174409 ganger)
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #420 på: april 05, 2009, 22:04:19 pm »

Magneter finner du overalt! I alt fra mobiltelefoner med klapp-lokk, kjøleskapmagneter, headsett, osv.  Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #421 på: april 05, 2009, 22:39:32 pm »

Ja dei gode tipsa dukker opp nå som eg har montert motoren igjen Øyerulling Rekker tunge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #422 på: april 07, 2009, 08:54:38 am »

er je optimist eller har for dårlige briller om je sier je syns je ser kanten på skiva her?Hæ
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #423 på: april 07, 2009, 09:17:25 am »

Tenk om det hadde vert så lett!!

Nei skiva er nok ikkje der.. eg hørte godt att den "trilla" nedover drevet.... var sånn tikkelyd...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #424 på: april 07, 2009, 19:17:26 pm »

Idag kom ivertfall eksospotta... men den var jo av billig kvalitet = dårlig passform! også var det ca 5mm mellom forvarmerrøret på manifolden og flensen på potta + att den på potta var for langt ut... så spørsmålet er om det skal vera ei spesial plate mellom dei to for å bygge opp dei manglande millimeterane? også er det jo ikkje stora holet inni den flensen heller... må nok bora og fresa skal eg verta fornøygd!

Ja,,,


Mesteparten av holet er dekka med sveis...


Her er det knøttsmåe holet som er borrt i gjennom eksosrøyret... nei er ikkje mykje forvarming her..


Samanlikna med orginal pakning..


Her er det 5 mm store holet som liksom skal gje nok forvarming.. NOT!


Dette var planen, men det ser ut til att eg heller går for aluslanger..


Men er det nokon som har ein sånn "Large Flange" Pakning til meg? + sånne mellomleggsplater mellom forvarmingen, vist det finst.. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #425 på: april 11, 2009, 11:34:38 am »

De to hullene som går gjennom til forvarminga, fra eksosen, på høyre og venstre side skal ikke være like store mener jeg. Dette for å øke gjennomstrømningen av varm luft.

Og forvarmingsrøret på innsuget er så tynt at du klarer greit å bøye dette på plass slik at mellomrommet forsvinner og alt passer greit sammen. De siste finjusteringene gjør du med boltene som skal holde flensene sammen.
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #426 på: april 11, 2009, 11:42:46 am »

Men eg bør vel bora større hol vel? nå er det ca 5 mm hol, og det er jo ingenting i forhånd til det det skal vera, for orginalt er vel opningen like stor som resten av røret, altså ca 1,5cm?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #427 på: april 11, 2009, 11:43:53 am »

Og når det gjelder motoren så vert det nok til att eg tar ut heile driten, setter den i bokken, og snur den på håve! då detter vel den skjevo ut får eg håpa!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #428 på: april 14, 2009, 15:13:39 pm »

Jau då er motoren komt ut! Og eg lurer no på om eg kan spyla den med høgrtykkspylar utan att den tar skade av det??

På bokka!


Wannabe monster-bug


Litt om bokken.... Her er foringen som er dreia (ikkje av meg)


Den sveiser eg fast i det orginale motorfestet


Så sveiser eg på litt boltgreier på det orginale holet, og borar eit hol gjennom foringen.


Her er motoren komt ut og på bukk


Her ser dekan att vw-motorfestet no passer perfekt med foringen inni det orginale motorfestet!


Frister å ta ein liten oppshining ja..


Då var motoren oppned, men intet skjeve... eg må få snudd dreva rindt, men det går ikkje fordi...


..att svinghjulet ikkje går rundt... må omøblera litt på stoppskjevene/finna meg ein an bolt...


Grunnen til att eg vil vaska med høgtrykk... 70caben gjekk ikkje gjennom EU pga noko lignande som dette...


Bør eg tette ekosoporter etc før eg spyler?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #429 på: april 14, 2009, 17:14:32 pm »

Kommer vel langt med litt avfetting etc og en skurebørste Glad... Høytrykk alene hjelper ikke stort..



Noen ville vel prøvd å reparere lekkasjen/svettingen også...
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #430 på: april 14, 2009, 17:22:06 pm »

Tett alle hull, pøs på med avfetting og høytrykkspyl etterpå... Blir gulle reint, jeg bruker bio micro. Fåes kjøpt på Europris, synes dette er den beste.... Glad
Loggført

Mvh
Reiel
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #431 på: april 14, 2009, 17:25:39 pm »

Skal jo skurast og avfettast sjølvsagt!! Og ja, eg leser alltid det som står med liten skrift, og eg vurderer å skru av toppane, sånn att eg får skifta pakningar på støtstangrøra no mens motoren står i bokk!! Men då må nokon fortella meg om det er mykje arbeid å skru av/på ein topp, for det er vel ein spesiell rekkefølge på mutrane/boltane Hæ

Og no har eg ENDELIG og HELDIGVIS fått ut skjevo!!!!! Gliser Gliser

Oppskrift: motoren på håve, eitpar kakk med ein gommihammar, rotera reimhjulet, grava nedi motoren, og vips!


Desse betane skal eg faen meg ramma inn!!!!!


Reiel: Takk for tipset!! Eg har snart tomt for den black arrow avfettingen, så då stikk eg bort på jallapris og kjøper bio micro i morgo Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #432 på: april 14, 2009, 17:36:37 pm »

Gratulerer Osteaktig

Bio Micro er super! Glad

Toppene er vel greie å skru av, men tror ikke jeg hadde brydd meg om å gjøre så mye om det kun var denne svettingene du vil ha vekk.  Glad
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #433 på: april 14, 2009, 17:40:49 pm »

Har bestilt ELRING pakningsett frå unneberg, så kaster eg brasilpakningane på gjelet... Så då må det vel verta bra om eg får skifta pakningane på støtstangrøra! Glad

Men er det nokon som har det bildet som viser kva bolter som skal fyrst og sist når toppen skal av og på? og kor mange nm skal det snørast med?!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #434 på: april 14, 2009, 18:36:09 pm »

Har itte du restaurerings bok på bobla?? eller en motor bok?
Skal stå der trur je  Glad
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #435 på: april 14, 2009, 18:42:26 pm »

http://vdub2you.com/index.php?option=com_content&task=view&id=50&Itemid=37
Loggført

T1 1966
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #436 på: april 14, 2009, 20:37:33 pm »

Se der ja!! Glad

Like greitt att eg ikkje bladde opp i noko bok, for å ha det på Nårsk er jo best!

Men det er ein ting eg lurer på... og det er dette:

Sitat fra: Vdub2you.com
Kjør rundt en 50 - 100 mil og trekk deretter toppene med 30 Nm i samme rekkefølge som angitt i figur 2.

Om eg så skal trekke toppane med 30Nm, så trenger eg vel ikkje ta ned motoren og trekka dei med 30Nm ein gong til?? eller er det fordi att dei løsner? (locktite?)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #437 på: april 14, 2009, 20:46:25 pm »

åssen skarn si detta....kan vel si toppene "går seg til" med varme utvikling og nedkjølning og vibrasjoner.. er vel itte så farlig på en std 1300 motor...men er vel itte være enn å vippe av lokket å ta av ventillvippestellet å trekke til en gang til, sette på ventilvippesettet og justere ventiler å vippe på plass lokket Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #438 på: april 14, 2009, 20:46:47 pm »

Du skal vel egentlig ettertrekke dem 30nm pga at boltene strekker seg litt når de blir varme..

jeg har dog ikke gjort dette... Øyerulling Glad
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #439 på: april 14, 2009, 20:52:31 pm »

Men kjem vel ikkje til dei fira øverste boltane med motoren i bilen? Øyerulling

Skal invistera i ein Jekk no snart så tenker eg att ta-ut-motor fobien forsvinner... men dette var faktisk fyrste gong eg gjor det med karosseriet på Sjokkert og det tok meg ein halv dag... (balte med att bolten ved startaren forsvant frammover, sånn att halvmånen datt ut av hakket, som betydde att den berre gjekk rundt.....)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #440 på: april 16, 2009, 15:03:16 pm »

I går fekk eg spylt over motoren med avfetting (fant ikkje bio micro så det vart noko turtle greier) og høgtrykk, så no er han i vertfall litt reinare! Men skulle hatt steamer... likavell så vart den reinare vertfall Glad

Og idag kom det litt deler frå unneberg blandt anna ELRING pakninger, så det vert nok til att eg skrur av toppane og skifter pakningane på støtstangrøra. men det eg lurar litt på er:

Eg trenger vel ikkje ta av heile toppen? kun dra den litt ut?!?!?!?!?!?! Og kan varmepotta henge på?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #441 på: april 16, 2009, 16:52:52 pm »

Neida, toppen må bare litt ut slik at det er plass til å ta ut støtstangrørene. Varmepottene kan nok henge på, men de er ganske tunge, så jeg ville nok tatt de av. Det skulle jo ikke være så vanskelig når motoren er ute av bilen, så lenge de ikke er rustet fast da...
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #442 på: april 16, 2009, 18:25:58 pm »

Men kjem vel ikkje til dei fira øverste boltane med motoren i bilen? Øyerulling

Skal invistera i ein Jekk no snart så tenker eg att ta-ut-motor fobien forsvinner... men dette var faktisk fyrste gong eg gjor det med karosseriet på Sjokkert og det tok meg ein halv dag... (balte med att bolten ved startaren forsvant frammover, sånn att halvmånen datt ut av hakket, som betydde att den berre gjekk rundt.....)


For å kalle deg skikkelig Vw mekaniker så bør du vel klare å skru ut motor, bytte clutch og sette den inn igjen på under en time Gliser
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #443 på: april 16, 2009, 19:11:02 pm »

Siden eg ikkje liker å gjera halvjobber så endte det med att eg tok av begge toppene, varmepottene og dei fleste deksel... så sender eg alt saman med fatteren i morgo, og reiser bort te han itte skulen, so vasker eg da i delevaskaren. Glad

Spørsmål1: Er alle støtstangrøra og støtstengene like?
Spørsmål2: Bør eg ha på koparpasta på eksospinneboltane ved montering igjen?
Spørsmål3: Bør eg prøva å få vaska vekk sot/koks og drit inni eksosportane på toppane?
Spørsmål4: På varmepottene; På den pikken som skal mot eksospotto, skal den berre vera eit rør eller skal det vera nokon pakninger der? for nå står det på ein pakning og ein sånn metallring, men eg veit ikkje om dei skal henga på, eller om eg skal få dei av?
Spørsmål5: Kan eg skrapa av koks/sot og drit oppå stempelena med noko? utan att det går ut over stempelene?

Super: Går sikkert det når alt verktøyet ligger på plass Blunker (og om eg får tak i ein sånn skralle-fastnøkkel frå -tema på 17mm)

Kjem bilde snart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #444 på: april 16, 2009, 20:47:40 pm »

Men kjem vel ikkje til dei fira øverste boltane med motoren i bilen? Øyerulling

Skal invistera i ein Jekk no snart så tenker eg att ta-ut-motor fobien forsvinner... men dette var faktisk fyrste gong eg gjor det med karosseriet på Sjokkert og det tok meg ein halv dag... (balte med att bolten ved startaren forsvant frammover, sånn att halvmånen datt ut av hakket, som betydde att den berre gjekk rundt.....)


For å kalle deg skikkelig Vw mekaniker så bør du vel klare å skru ut motor, bytte clutch og sette den inn igjen på under en time Gliser

skar godt gjøras om alt skar på plass igjen...slik som gummilista i motorrom og bak vifte huset  Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #445 på: april 16, 2009, 21:13:39 pm »

Her er litt bilder:

Her er etter att den er vaska


Vart jo litt reinare, men ikkje noko show and shine... no går det ivertfall an å skru på han


Men under litt deksel er det mykje skit..


Og der var den toppen av!


Ligg eindel drit på stempelet men det skal skrapast av!


Andre toppen av..


Og her er alle delene...


Lite igjen av motoren.. heldigvis er det 1 måne til treffet omtrent!


Og pr telefon frå Stein H. så fekk eg svar på det meste eg lurte på og litt til! Glad Lerte f.eks att støtstangrøra skal strekkast ut litt for att dei skal pressa pakningen skikkelig ved montering!!

Så enten i morgo eller laurdag vert delene vaska reine! Det tok meg ein halvtime å skru av alt saman og det var ivertfall verdt det! nå veit eg att den ikkje kjem til å lekka på ei stund! Men eg lurer på om eg skal kjøpa 4 nye tennplugger.. det er tre av typen bosch super/pluss og ein an.. gjer det noko? og korleis kan eg rensa dei? berre kosta dei med stålbørste?

Lika greitt att eg mysta nedi den skjevo kanskje... motoren vert jo bedre av det ser det ut til Rekker tunge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #446 på: april 16, 2009, 21:18:38 pm »

kjøp deg nye plugger du Glad og nye plugg ledninger...
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #447 på: april 16, 2009, 21:24:42 pm »

Og stempelringer!   Blunker
Loggført

T1 1966
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #448 på: april 16, 2009, 21:48:07 pm »

Det var ikkje meininga att eg skulle overhala motoren heller då Blunker Det får eg ta seinare!

Men eg kjøper nye plugger! nokon som veit kve kode/dimensjon eg bør bruke når det gjelder NGK ?? (dei har berre NGK hjå fatteren)

Kjøper sånn gydd quiality bosch pluggledninger så snart unneberg får det på lager (restordre no) Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #449 på: april 18, 2009, 12:32:12 pm »

Står masse på The Samba her: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=350872&highlight=type+plugs+ngk
Loggført
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!