mai 08, 2024, 01:14:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvem har trua på Petter..? Blir d nytt håp med ny bil eller bare tull..  (Lest 2205 ganger)
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« på: mai 30, 2008, 20:27:52 pm »

Ja jeg vet litt off topic da men...  Rekker tunge

Noen som har tru´a på spydeberg-gutten eller blir d bare brutte løp med den nye vogna oxo?  Øyerulling
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Karmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1057
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« Svar #1 på: mai 30, 2008, 20:44:41 pm »

Sånn som han har kjørt de siste åra virker det som griseflaks at han faktisk vant VM.
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: mai 30, 2008, 21:03:01 pm »

eller blir d bare brutte løp med den nye vogna oxo?  Øyerulling

Blir nok brutte løp ja. Er jo den nye bilens skyld, alltid den nye bilens skyld... Eller feil dekkvalg, og da er det noen på teamets skyld.  Tvilende
Loggført

1969 Militær-buss
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #3 på: mai 30, 2008, 22:03:09 pm »

håpet for petter er vel om alle andre bytter biler. eller, han hadde vel ikke kommet til mållinjen uansett
Loggført

FullGass
Supermedlem
*****
Innlegg: 567
Bosted: Tromsø


No Gas? No Fun...


Vis profil
« Svar #4 på: mai 30, 2008, 22:04:58 pm »

Enda mer off topic men...har lagt merke til en del Subaruer i Spydeberg i full WRC-stil med "Solberg" på bakrutene. Hørt at det er hjemmetjenesten i kommunen som har disse...lurer på om de er like mye plaga med disse...
Loggført

- har ikke bil -
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #5 på: mai 30, 2008, 23:04:24 pm »

Helt ærlig tror jeg ikke det går så mye bedre for Petter, selv med ny bil..

Tror nok han må legge om kjørestilen sin litt, bilen hans ryker jo oftere enn Chris Attkinson sin like Subaru..
kan jo være MYE uflaks!

Men jeg håper det går bedre for han! tvi tvi =)
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Eide
Medlem
***
Innlegg: 247
Bosted: Uskedalen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mai 31, 2008, 10:06:21 am »

Hm.er vel eit vanskeli spørsmål dette.eg har sett på desse programma som gjekk på discovery som følgte med subaruteamet.der såg me at han drog skikkeli av veien på eine ss`en pga at han mangle plutseli litt motorkraft slik at han ikkje fekk dra bilen igjennom svingen.Det er mykje som spelar inn og alt må stemme so eg trur nok at nåke 1 plasseringer blir det nok ikkje med ein gang.Håper Petter ikkje har mista det som skal til for å vinne.Han fortjener det.Men vi har andre gode kandidater som er mads østberg og andreas mikkelsen som eg trur vil klare å hevde seg godt i toppen snart  Gliser Må for all del ikkje glemme Henning heller.Nei som ivri solberg supporter så håper eg det går bra.Men loeb,hirvonnen og latvalla er vanskeli å komme forbi når dei kjem seg i mål
Loggført
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #7 på: mai 31, 2008, 10:59:15 am »

Håper han får det til med den nye bilen, men synes han har ødelagt mye for seg selv og Subaru de siste årene. Han har gått fra å være en positiv type til å fremstå som en sikkelig sutrekopp. Det var som de skrev i Dagens Næringsliv: Redd Subaru fra Petter Solberg.
Loggført
Pål A
Seniormedlem
****
Innlegg: 252
Bosted: Akershus


'74 1303 Germanlooker


Vis profil
« Svar #8 på: mai 31, 2008, 16:10:46 pm »

Når bilen har fungert og dekka ha vært riktig så har Petter alltid ligget blant topp tre sammen med Loeb og tydelig kjørt mye bedre enn røkla. Han er en ekstrem fører og jeg tror det er bare et tidsspørsmål før han er i toppen igjen. Sutrekopp ja, men jeg tror han har hatt grunn til å sutre...

Pål
Loggført

What kind of wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?
Eide
Medlem
***
Innlegg: 247
Bosted: Uskedalen



Vis profil WWW
« Svar #9 på: mai 31, 2008, 17:00:20 pm »

Håper han får det til med den nye bilen, men synes han har ødelagt mye for seg selv og Subaru de siste årene. Han har gått fra å være en positiv type til å fremstå som en sikkelig sutrekopp. Det var som de skrev i Dagens Næringsliv: Redd Subaru fra Petter Solberg.


tenke nok at du og hadde vert sur visst ting aldri virke.Sikkert veldi gøy å gå fra verdensmester og til å havne langt nede på listene,aldri pallplass Flau
Det har nok ikkje vert lett for verken Petter eller Subaru.
Men slik det ser ut akkurat no ser det jo kjempelovende ut for debutten for nyebilen til Petter.2 plass oxo har han tatt inn menge sekunder på loeb,og om ikkje det var nok so er Henning på 3 plass.Håper dette fortsetter  til helga er over  Sjokkert følger med på www.wrc.com i spenning Sjokkert
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #10 på: mai 31, 2008, 17:14:33 pm »

Jeg ble faktisk overasket over brødrene Solberg i dag!
Nye Imprezaen er vel litt kortere, noe jeg tror at kan være en fordel..

Som Eide sier er jo Petter på 2. plass.,  så vidt! fikk med meg at motoren hans stoppen, men han fikk til å rulle inn i mål  Osteaktig flaks Blunker

Men det blir artig å se i morgen =)
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Adax (Buskebil)
Seniormedlem
****
Innlegg: 329
Bosted: Kongsberg


"Aeris tepesco plebis plaustrum"


Vis profil
« Svar #11 på: mai 31, 2008, 18:24:13 pm »

Når bilen har fungert og dekka ha vært riktig så har Petter alltid ligget blant topp tre sammen med Loeb og tydelig kjørt mye bedre enn røkla. Han er en ekstrem fører og jeg tror det er bare et tidsspørsmål før han er i toppen igjen. Sutrekopp ja, men jeg tror han har hatt grunn til å sutre...

Pål

Enig med du der. HEIA PETTER og Henning seff.
Loggført



Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!