mai 09, 2024, 04:14:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tyttebæret - Den Raude Fare  (Lest 95327 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #60 på: februar 25, 2009, 15:34:55 pm »

Kanal bitene til woffe er meget fine
http://www.wolfparts.com
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #61 på: februar 25, 2009, 16:24:09 pm »

Ser det på prisen Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
WannaRetroBug
Nybegynner
*
Innlegg: 26
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #62 på: februar 25, 2009, 18:13:45 pm »

Mye å lese her etter to dager på skytebanen..   Blunker
Kjempefint at du holder meg så oppdatert, Tistlo. Har dessverre ikke tilgang på pc midt ute på Ulvensletta.. Blunker
Men mobildekning er det heldigvis.

Kjekt å se at det er så mange som assisterer med gode råd og vink.
Bekrefter magefølelsen om at bilen er i gode hender.
Loggført

T1 1300 -70 mod
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #63 på: februar 25, 2009, 18:16:46 pm »

Ref. denne tråden: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,12686.0.html så har eg undersøkt kanalane på bilen endå nøygnare! Og konklusjonen er: Bilen trenger IKKJE nye heile kanalar! MEN det den har godt av er nye kanalbunner!! + Att holet som dukka opp skal fiksast med ferskt stål!

Man kan alltid lappe i vei på rusthull, men poenget er jo at det er akkurat det er enkelt å skifte kanalene! Jeg ville ikke vært i tvil om jeg eide bilen - det hullet i siden av kanalen forteller meg det som trengs om tilstanden, bare åpne opp og se inni kanalene. Bilen i deler, tilgang på ivrig og fokusert mekaniker - valget kunne ikke vært enklere ....

Her er hullet som var i min bil, og når alt var renset opp hadde sveisemannen samlet to 10-litersbøtter med blomsterjord:





Ellers må jeg bare gi applaus for arbeidskapasiteten din! Og ikke vær redd for å tenke oljebransje. Jobber der selv, og det er virkelig bruk for dyktige folk med teknisk innsikt. Og 2/4 offshore-rotasjon ville nok passet deg bra!  Blunker

Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #64 på: februar 25, 2009, 18:23:24 pm »

Kanalbunner er bestilt, så det må då gå an å få orden på desse her! Iom att dei har vore opna før, trur eg ikkje det er så altfor mykje blomsterjord inni dei! Men det frister meg å gå opp å snikre til plata som må lappast på kanalen, og då får eg jo eit godt innblikk i den!

Men imorgo skal eg på biltema og snopa verktøy mm. og då skal eg kjøpa meg ei sånn trykkluftskappar med 76mm skiver, så slepper eg å bruka opp eit titals dremelskiver berre på å kappa ut plata... men kven kveit.. har jo ikkje noko ant å gjera på no.. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #65 på: februar 25, 2009, 20:50:04 pm »

spørs på forige restaurerings kvalitet om du har blomsterjord eller lakk inni der Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #66 på: februar 25, 2009, 21:04:55 pm »

Fant no jallamekk jeg også under søle og tectyl.


* 27082008063.jpg (218.96 KB, 768x1024 - vist 434 ganger.)
Loggført

Tlf 92062314
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #67 på: februar 25, 2009, 21:08:43 pm »

Etter tips frå Andersen Racing prøvde eg å fresa vekk den siste bolten... dette hadde gått fint hadde det ikkje vert for att eg har ein totalt jalla ubruklig kompressor som ikkje leverer nok luft til den fresen min... derfor fant eg trøa til ein trøtraktor, knekte den i to, og sveiste så på den beten, for så å hamra laus på han! Tilslutt løsna bolten, men då kunne eg jo ikkje skru den ut, fordi eg hadde sveist fast den metalldingsen... så eg berre hamra som ein idiot på den med ei slegge og plutselig knakk den av og forsvant Glad

Så då henger bilen kun på kanalen, og sveisen der...

Bilds:

Endelig av!




No more bolt Glad


Mykje styr for ein bolt!


Neste problem: Skrua til jordingen er ikkje godt å komma til! Kva gjer eg? Av med forgassaren? eller klypper eg av ledningen og lagar nye gjenger i dynamoen etterpå??

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #68 på: februar 25, 2009, 21:15:59 pm »

Lapping under B-Stolpen


Retter meg sjølv: Det der var IKKJE noko lapping Glad

Er likt på 69en 'og!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #69 på: februar 25, 2009, 21:22:31 pm »

Etter tips frå Andersen Racing prøvde eg å fresa vekk den siste bolten... dette hadde gått fint hadde det ikkje vert for att eg har ein totalt jalla ubruklig kompressor som ikkje leverer nok luft til den fresen min... derfor fant eg trøa til ein trøtraktor, knekte den i to, og sveiste så på den beten, for så å hamra laus på han! Tilslutt løsna bolten, men då kunne eg jo ikkje skru den ut, fordi eg hadde sveist fast den metalldingsen... så eg berre hamra som ein idiot på den med ei slegge og plutselig knakk den av og forsvant Glad

Så då henger bilen kun på kanalen, og sveisen der...

Bilds:

Endelig av!




No more bolt Glad


Mykje styr for ein bolt!


Neste problem: Skrua til jordingen er ikkje godt å komma til! Kva gjer eg? Av med forgassaren? eller klypper eg av ledningen og lagar nye gjenger i dynamoen etterpå??


  Kan vel bare klippe ledningen og skjøte den etterpå Blunker
Loggført

Tlf 92062314
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #70 på: februar 25, 2009, 21:41:17 pm »

Der ser du!! Det enklaste er ofta det besta! Gliser

Skal kjøpa meg litt loddeutstyr på tema i morgo 'og så då skal da nok gå fint å få den ihopa etterpå 'og Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #71 på: februar 26, 2009, 09:47:59 am »

Pluss i margen for at bilen har IRS! Kanskje er den bygget om til IRS eller har vært Automat... eller er det en USA modell kanskje...?
Loggført

Speed is no substitute for direction
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #72 på: februar 26, 2009, 10:13:20 am »

Pluss i margen for at bilen har IRS! Kanskje er den bygget om til IRS eller har vært Automat... eller er det en USA modell kanskje...?

Eller at irs bildet er fra en helt annen bil...
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Berglund
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Åsgårdstrand



Vis profil
« Svar #73 på: februar 26, 2009, 10:15:31 am »

Dette ser bra ut Tistlo  Gliser

Ser ut som du har litt og finne på her  Blunker
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #74 på: februar 26, 2009, 10:17:07 am »

Pluss i margen for at bilen har IRS! Kanskje er den bygget om til IRS eller har vært Automat... eller er det en USA modell kanskje...?

Eller at irs bildet er fra en helt annen bil...
hehehehehehehe
Loggført

Speed is no substitute for direction
WannaRetroBug
Nybegynner
*
Innlegg: 26
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #75 på: februar 26, 2009, 21:54:32 pm »

Venter i spenning på å høre noe mer..
Men støtter meg til at intet nytt er godt nytt  Blunker
Loggført

T1 1300 -70 mod
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #76 på: februar 26, 2009, 22:09:25 pm »

Har ikkje fått gjort noko endå Flau

Etter ein handledag på biltema som tok litt av, har eg montert på diverse i heile kveld...

Kjøpte for nesten 3000kr Sjokkert

Inkludert ei "kappmaskin" som biltema så fint kaller det! Den skal eg bruka til å kutta ut golvet og kanal-balet på bilen din Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #77 på: februar 27, 2009, 19:11:23 pm »

Jessjess!

Då er eg igang med å få løyst opp dei fastsveiste kanalane!

Ja..


Kappa ut golvet!






Etter litt knoting fekk eg løyst kanalen frå bunnplata!


1 Sida igjen!

Spørsmål: Kor mangen kilo veger eit komplett boble karosseri? Eller: Kor mangen mann må ein vera for å løfte det av? På 69en tok eg å fatteren det, men då var bilen strippa! Her er alt av dører, skjermar vindu, støtfangarar panser osv fortsatt på plass!

Er det sånn att eg må hente talja?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #78 på: februar 27, 2009, 19:16:02 pm »

Ville nok satsa på talja, og ett kontrollert løft. Fort gjort å få 3-4 ryggpasienter på Voss ved ett karosserirykk. Hender seg at det er ett eller anna rask som henger igjen mellom plata og karosseri.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #79 på: februar 27, 2009, 19:21:01 pm »

Korleis er det med å ta ei stroppe gjennom dørvinduene?(Opne vindu ja) Vil det ødelegge noko på dørene? Eller bør dørene vera opne sånn den løfter via taket, og ikkje dørene?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #80 på: februar 27, 2009, 19:27:54 pm »

Spørs litt på hvor brede løftestropper du har egentlig. Har løfta gjennom vindushullet med bred stropp som oftest jeg. Med vanlig tau kan du fort skade lister.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #81 på: februar 27, 2009, 19:30:17 pm »

Dei er vel 5cm breide trur eg! Kva med å legga stroppa under ein tofir(2x4") går det bra då?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #82 på: februar 27, 2009, 19:59:37 pm »

Funker fint med 2x4, men legg noe papp eller lignende imellom.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #83 på: februar 27, 2009, 20:02:49 pm »

Herlig! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
MLH
Medlem
***
Innlegg: 172
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #84 på: februar 27, 2009, 21:29:28 pm »

Når det gjelder å løsne golvplatene fra fra "ramma"råder jeg deg til å borre ut punktsveisene der det går..Med et punktborr. gjerne med bra kvalitet (Da holder den alle punkt.) men dette hadde du kanskje tenkt... Kult Dermed er det lettere å sette på nytt gulv. punkt da gjerne dette på ved å borre hull sånn ca hver andre cm eller noe.. for så å sveise i hullet.....Inne ved tunnelen altså.. Du forsto sikkert hva jeg mente Hæ. se gjerne på slik det er gjort org. Kom akkurat på at du har sveiset gulv før.....Men gir deg litt råd alikevel ....Lykke til.
« Siste redigering: februar 27, 2009, 21:48:35 pm av MLH » Loggført

1200 Jeans 1974,kræsjet...
1200 T 1 1955 "Dragon Wagon" gitt bort til kjerringa
1600 Variant 1971, grønn.
1600 Variant 1970 "panel" Rusten!!!
1500 T 1 1969 Muggen
1600 TL  1971 (solgt)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #85 på: februar 27, 2009, 22:43:45 pm »

Gjort det før ja! Men forrige gong heilsveiste eg, og det skal eg ikkje gjera no! Skal heller ikkje bruka sånn stygg sveisegrunning mellom platene, for det ender opp med att sveisen ikkje heng!

Så det vert punkting ja Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #86 på: februar 27, 2009, 23:25:06 pm »

Fekk etterkvart kappa laus den andre sida 'og!

Nokon burde hatt eit kurs i pinnesveising før dei setter igang å klatta på bilen! Kan ikkje sei det hang så godt fast akkuratt....


Kutta laust!


Så bilen(karosseriet) skal etter all formodning vera laus frå bunnplata! Men det virker ikkje sånn!

Eg og fatteren tok eit krafttak bak, og me løfta jo berre på heile bilen! Det samme framme! Men framme såg eg ivertfall att torpedoveggen løfta seg litt opp frå napoleonshatten!

Men det er mulig att den er så tung att me faktisk ikkje klarar å løfte denn opp av bunnplata!

I Morgo skal eg hekta opp taljo og sjå om ikkje den løsnar då! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2090
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #87 på: februar 28, 2009, 10:25:30 am »

Alltid smart å kontrollere 2 ganger at alle bolter er løsnet. Men etter x antall år og tidligere mekk kan det jo være at den henger godt i pakning....
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #88 på: februar 28, 2009, 10:32:15 am »

Alle bolter Skal vera lause Glad

Men det er sikkert rett att den henger i pakningen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #89 på: februar 28, 2009, 15:02:56 pm »

....Eller kanskje ikkje Tvilende

Hekta opp taljo og begynte å løfta... Ingenting letta, og tauet på talja røyk... Den henger ein plass... Men Kor?Hæ??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!