mai 04, 2024, 01:19:40 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nokon her som bur i nerheiten av 3275 Svarstad ???  (Lest 846 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: mars 15, 2011, 22:15:39 pm »

E da nokon her som bur i nerheiten av 3275 Svarstad? Da ligg vel ein plass sørvest for oslo i nerheiten av tønsberg,holmestrand etc.

Isofall so treng eg litt hjelp Glad Da e ein kar på finn som selger rimlege presenningar der i svarstad, og eg skulle hatt ein 5stk, men han har mangen og vil ikkje senda. skal han senda so er det minimum 10stk og dobbel pris... Eg skal bygga meg eit mini sveiseskur type low budget og desse pressenningane er mitt i blinken.

Så e da då nokon i området som kan reisa å kjøpa 5stk presenningar og ta dei med heim å putta dei i ein bossekk eller noko og senda avgårde med posten?? eg betalar presenningprisen + fraktomkostningar etc.

Her er link til annonso med rett adressa og sånt: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27024513
Kanskje andre som er intrisert i rimlege presenningar og? desse er nok slitesterke med tanke på att dei er ute i ver å vind heile året.

Mvh Tistlo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #1 på: mars 15, 2011, 22:34:13 pm »

Du har selvfølgelig tenkt på at disse cheapass presenningene brenner bedre enn stearinlys, og derfor ikke egner seg spesielt godt som tak og vegger i ei sveisebu Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: mars 15, 2011, 22:41:32 pm »

ifjord sommar brukte eg parti teltet frå biltema til 300kr. da var plagsomt pga vatn som samla seg i endane, for kort, lealaust, for med vinden eitpar gongar etc men ingen brann. dei få sveiseperlene som spruta bort dei smelta berre rett igjennom allikavel så da e nada problem

Da e snakk om ein erstattning for da trasiga partiteltet altso, ikkje noko isolert verkstad som kan gå opp i røyk Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #3 på: mars 15, 2011, 23:09:04 pm »

Jeg bor 20 min unna Svarstad og har en kollega som bor på Svarstad, to kollegaer når jeg tenker meg om Blunker

Fiks detta du, så skal jeg få henta teltet  Glad
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7132
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4 på: mars 15, 2011, 23:13:57 pm »

de bor i Svarstad, ikke på Blunker
Loggført
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #5 på: mars 15, 2011, 23:15:20 pm »

de bor i Svarstad, ikke på Blunker

Himmel... Osteaktig

Har to kollegaer som bor i Svarstad og jeg kan evt kjøre og hente dissa telta jeg i verste fall..  Kult

Bedre? Blunker
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: mars 15, 2011, 23:45:20 pm »

Det er ikkje telt, det er snakk om 5stk presenningar på 3.6x10meter kvar uansett om dei befinn seg i eller på svarstad

cheron om du tar på deg å få henta dei og sendt dei so SUPERT! Sende deg ein pm snart Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!