Begge de kammene her har blitt brukt mye i käfercup-boblene både i Tyskland og Sverige.
Den 332-garders kammen vet jeg at ble brukt på en 2,7 liter som ble bremset til 272hk som gikk i en sprek gatebil.
Den 340-graders kammen er vel kanskje mer egnet for drag enn bane. Hvis du ikke har en femtrinns veldig tettsteget kasse så lønner det seg å ha en kam som har litt bredere register enn "værstingene".
En annen ting verdt å merke seg er at Schleicher-kammene er kvalitetsmessig noe av det beste på markedet.
De koster kanskje en høvding mer enn mye av det andre kina/taiwan-greiene, men spare på en av de viktigste delene i motoren er vel ikke så lurt.
Eller kanskje få JPM til å custum-lage en til din motor / bruk.
http://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Nockenwellen-und-Zubehoer/Schleicher-Nockenwellen/-1073.html?XTCsid=1fc23afa6d3142e8114991b95e981bcchttp://www.ahnendorp.com/VW-Typ-4---Porsche-914-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Nockenwellen-und-Zubehoer/Schleicher-Nockenwellen/Schleicher-Nockenwelle-VW-Typ-4-340-Grad.html