Lakk-Hjelp

<< < (11/12) > >>

Tistlo:
Sidan eg ikkje har so mykkje å gjera på i kveld. Har min fantastiske hjerne kokt opp ein primitiv sprøyte-øvelse, som eg ikkje veit om er så smart... VATN! Er det lurt å bruke vatn i ei sprøyta som er beregna for kjemikalier? og spraye på papp osv. Ps: Sprøyta har aldri vore brukt før..

HaraldL:
For å lære deg å sprøyte, se disse videoene:
http://www.sata.com/Media/index.jsp

Hvis du har vann i sprøyta, hvordan skal du se resultatet? Hva med å blande i litt god gammeldags solbærsaft?  :P Nei ikke ha vann i sprøyta du. Hva med å f.eks. ta noen rester husmaling og tynne det med white spirit, til det får cirka samme konsistens som det du øver deg opp til å lakke.

Tistlo:
Resta-maling er i vert fall ikkje noko problem å oppdriva her i gården :D

Tistlo:
Såg dei Sata Filmane. Sjøl om eg har tysk på skulen er han ikkje so veldig god, men eg fekk med meg noko. Men filmane får da jo til å virka so enkelt, men det er det vel ikkje? Og det var jammen meg ei kraftig reingjering etter bruk, må eg sei.

Ser jo og STOORE forskjella på utstyret. Dei bruker høgteknologiske og digitale malasprøyter, mens eg har ei u-teknisk sugemata billig-sprøyta.

Eit spml: Kva er forskjellen på HVLP Og RR

Bj?rn:
Det ser drit enkelt ut å lakkere når du ser proffer gjør det, men jeg prøvde, og det var vanskeligere enn man skulle tro!

Det er den kombinasjonen med å ikke legge på for lite, og ikke legge på for mye.

Også er det en del forskjell å lakkere oppå org lakk og grunning.. prøvde på et ekstra motorlokk (pussa, men ikke grunna), og den fløt mye mere ut, enn bilen som var grunna!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side