mai 04, 2024, 04:46:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fronten på bobla  (Lest 654 ganger)
janbobble
Medlem
***
Innlegg: 224
Bosted: jessheim


Vis profil

« på: mai 19, 2012, 20:55:46 pm »

Noen som veit om 55 og 60 modell boble har 100% lik front. har et utkapp av 60 på hånd .
Og har noen erfaring med nye skjermer fremfor gamle i forhold til tilpasinger og kvalitet ?
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #1 på: mai 19, 2012, 21:16:41 pm »

Noen som veit om 55 og 60 modell boble har 100% lik front. har et utkapp av 60 på hånd .
Og har noen erfaring med nye skjermer fremfor gamle i forhold til tilpasinger og kvalitet ?

De er ikke like. Er litt aneledes i pressingene ved bremsevæsketanken. Samt profilene i frontplata. Om jeg ikke tar feil.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #2 på: mai 20, 2012, 08:11:32 am »

Nye (repro)skjermer kan være så mangt. Det er vel ingenting som kan måle seg med passformen og ståltykkelsen på originalskjermer.

Bobla mi har blitt direkte skeiv i trynet fordi det er to forskjellige reproforskjermer på den. Frontlyktene står ikke lenger like høyt. Heldigvis klarer jeg å se humoren i dette og flirer heller litt av det. Har hatt bilen i 9 år nå, så jeg kan historien bak nesten hver eneste skavank som har dukket opp.

Kommer til å trenge to nye bakskjermer på min bil etterhvert, og jeg skal iallfall se om jeg kan finne noen som selger et par bra originalskjermer før jeg kjøper repro.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!