mai 13, 2024, 01:56:27 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: En privat skrot  (Lest 5117 ganger)
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #30 på: mars 21, 2010, 22:01:20 pm »

Flotte bilder BRM. Jeg har vært der mange ganger, og det er temmelig medtatte biler som ligger der. Splittbobla ligger delvis under en stor kampestein, men skiltnesa har jeg i kjelleren. Eier er ikke så glad i at folk går der nede, både med tanke på evt. krav om opprydding og for at folk kan skade seg. Det er ikke meningen å være gledesdreper, men det er mye, mye værre enn det ser ut til. Som vanlig. De bilene som ble hentet ut med mobilkran ble hentet ut for ca. 15 år siden og var et aldri så lite vågestykke med mobilkran.

Tistlo: dobbeltkabiner finner du deg, lettere tilgjengelig enn dette. Den til Morten som er/var tilsalgs her på forumet ser du i all fall hvordan er, og den var/er ikke dyr.

Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #31 på: mars 21, 2010, 22:09:17 pm »

jeg kunne tenkt meg å være med ut etter påske for å titte litt. Mest for å Kanskje få tatt noen spennende bilder.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
brm
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted:


Vis profil

« Svar #32 på: mars 21, 2010, 22:44:08 pm »

Sitat
Flotte bilder BRM. Jeg har vært der mange ganger, og det er temmelig medtatte biler som ligger der. Splittbobla ligger delvis under en stor kampestein, men skiltnesa har jeg i kjelleren. Eier er ikke så glad i at folk går der nede, både med tanke på evt. krav om opprydding og for at folk kan skade seg. Det er ikke meningen å være gledesdreper, men det er mye, mye værre enn det ser ut til. Som vanlig. De bilene som ble hentet ut med mobilkran ble hentet ut for ca. 15 år siden og var et aldri så lite vågestykke med mobilkran.

Tistlo: dobbeltkabiner finner du deg, lettere tilgjengelig enn dette. Den til Morten som er/var tilsalgs her på forumet ser du i all fall hvordan er, og den var/er ikke dyr.

Bildene ble tatt for 1 år siden,og splitbobla er omgitt av gammalt høy(husker ikke steinen når jeg lå på knea og skar ut dashen?), guttungen min var 4 år når vi var der føste gangen(22 nå), og det var ikke mobilkran, men moelvenkran og ja det er en skrot(slik at bilene er dårlige)
Som jeg har poengtert over vil ikke bonden ha blest om plassen, men vil være behjelpelig dersom biler skal tas ut. Det bør fortrinnsvis være en som bonden stoler på som forestår uttak. Krana som ble benyttet for 15 år siden var jo ikke direkte ny den gangen heller da.
Det må uansett være bedre att entusiaster som eks Tistlo kan få fatt i noen deler til fraktpris enn at de blir til jord?
Har i alle fall en holdning om at når jeg ikke trenger det sjøl kan andre få det.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #33 på: mars 21, 2010, 23:05:03 pm »

Eg ser meg nødt til å takka VARMT imot tilbudet om bil!!! Sjokkert
Og da e bedre å redda ein dobbeltkabinar som kjem frå uti skogen/snart vekkrusta enn ein som står på låven/enklare og raskare prosjekt
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!