mai 03, 2024, 01:41:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 393042 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1320 på: november 02, 2009, 23:36:38 pm »

Jeg synes bare rammen er litt spinkel, jeg hadde satt et kryss i hver døråpning også, eller i hvertfall en 45 grader i hver dør.

Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1321 på: november 02, 2009, 23:38:13 pm »

Er så bale å gå inn og ut av bilen då Rekker tunge

Men då setter eg inn ein 45graders bete i kvar åpning ivertfall!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #1322 på: november 03, 2009, 00:08:18 am »

blir enda mer "bale" å gå ut og inn av dørene når bilen er ferdig pg dørene ikke passer Blunker
Loggført
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #1323 på: november 03, 2009, 10:01:10 am »

Avstivinga er vel grei nok den, men du må nok inn med døra og sjekke før du sveiser!
Loggført

T1 1966
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1324 på: november 03, 2009, 16:28:46 pm »

Ja og eit tips til er at dørlåsfestet i bakkant står i ein nøytralposisjon når du prøve døra (ikkje heilt "øverst eller nederst") slik at døra kan justerast litt opp eller ned etter sveisingen. -Masse å ta hensyn til Tistlo.. men du veit nok og det mesta sjølv og.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1325 på: november 03, 2009, 17:22:15 pm »

Hmm ja det er Massevis å ta hensyn til.. Avstivinga kjem ivegen for dør.. så er det bedre å drita i avstiving og satsa på døra, eller er det avstiving i øst og vest som er tingen?

Skal sjekka posisjonen av dørlåsen.

Fleire tips?? Utsetter nok utkappinga til eg veit att alt er på stell....
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
52split
Seniormedlem
****
Innlegg: 394
Bosted: KRISTIANSUND


Strandbil


Vis profil
« Svar #1326 på: november 03, 2009, 17:27:14 pm »

Fin den avstivinga di , men du skulle hatt plass til døra!
Loggført

T1 1966
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1327 på: november 03, 2009, 18:07:37 pm »

Då vert det endring av planane!

Eg fjerner bjelken mellom a stolpane, og sveiser den på innvendig så den ikkje kjem i konflikt med døra. Så sveiser eg avstivar imellom dørstolpane på tvers, som er så langt inne att døra ikkje kjem borti!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1328 på: november 03, 2009, 18:13:28 pm »

Hmm ja det er Massevis å ta hensyn til.. Avstivinga kjem ivegen for dør.. så er det bedre å drita i avstiving og satsa på døra, eller er det avstiving i øst og vest som er tingen?

Skal sjekka posisjonen av dørlåsen.

Fleire tips?? Utsetter nok utkappinga til eg veit att alt er på stell....
Ja me andre lærer også med deg Tistlo, Det han JHU meinte kanskje var opp å ned sig i anten bakdelen eller framdelen, fordi slik eg ser so hadde du god nok avstiving horisontalt då. Så ei røyr i 45grader eller eit kryss, ville nok vore lurt ja.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1329 på: november 04, 2009, 15:09:43 pm »

Hmm ja det er Massevis å ta hensyn til.. Avstivinga kjem ivegen for dør.. så er det bedre å drita i avstiving og satsa på døra, eller er det avstiving i øst og vest som er tingen?

Skal sjekka posisjonen av dørlåsen.

Fleire tips?? Utsetter nok utkappinga til eg veit att alt er på stell....
Ja me andre lærer også med deg Tistlo, Det han JHU meinte kanskje var opp å ned sig i anten bakdelen eller framdelen, fordi slik eg ser so hadde du god nok avstiving horisontalt då. Så ei røyr i 45grader eller eit kryss, ville nok vore lurt ja.

Jepp det stemmer, det er ikke bare bredden den skal holde orden på, men også frontens forhold til bakenden.
Av stivning som gjør at du kan montere dørene er nok det beste. Helst skal dette sveises inn når bilen står på plata... med rust i kanalene kan nok skallet vri seg litt når det henger på bukker. Husk at du kan justere/vri dørhullene med å stramme på bakre karosserifeste.  Det er derfor de sitter på gummi.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1330 på: november 04, 2009, 17:34:48 pm »

Betyr det at eg må finne bunnplata og montere bilen på den igjen før eg kan sveisa inn meir avstiving, modda den eg har?

Skal nå få på den avstivinga som bilen er no. Isteden for å kappe ut den som skal flyttast, og så sveise den, så skal eg sveise på ei ny på rett plass, så fjerne den gamle. Då burde ikkje noko flytta seg?

Ang, kryss avstivinga; Er det bra nok som på bildet? Den er ca 20-30cm opp frå kanalen ved b-stolpen.



* P1015600.jpg (100.36 KB, 733x550 - vist 404 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1331 på: november 04, 2009, 21:15:55 pm »

Betyr det at eg må finne bunnplata og montere bilen på den igjen før eg kan sveisa inn meir avstiving, modda den eg har?

Skal nå få på den avstivinga som bilen er no. Isteden for å kappe ut den som skal flyttast, og så sveise den, så skal eg sveise på ei ny på rett plass, så fjerne den gamle. Då burde ikkje noko flytta seg?

Ang, kryss avstivinga; Er det bra nok som på bildet? Den er ca 20-30cm opp frå kanalen ved b-stolpen.


Ja det hjelper med den, du har vel ein på andre sida og? (den hjelper mot "nedsig på framenden)... men med eit kryss å ville det bli heilt stødigt v\både framdel og bakdel. --Du vurderar nok dette best sjølv.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1332 på: november 04, 2009, 21:22:30 pm »

Den er berre hengt opp som ilustrasjon.. Men då skal den på! og på motsatt sida sjølvsagt Glad

Vist eg har nok stål så skal eg sveisa på to betar og danna eit kryss! Trur faktisk det er best eg går opp i garasjen og begynner med ein gong før nok ein kveld ryk opp i vasing..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1333 på: november 04, 2009, 23:57:46 pm »

No er eine sida stiv som ein senka puma! Vart ferdig med eine sida. Fant ut att eg ikkje monterer døra likevel, men satsar på att ting passar(skal ta litt ekstra mål etc) På den måten fekk eg plass til å laga avstiving i kryss i døropningen! Og den er no so solid att eg kan lyfta heile bilen i den.. Men det eg lurer på: Kan eg no som eine sida er avstiva skikkeleg, kappa ut kanalen på den sida og gjera meg ferdig der, før eg lagar kryssavstiving i døra på andre sida

Kjem bilder av det imorgo forøvrig Glad
« Siste redigering: november 05, 2009, 00:03:31 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1334 på: november 05, 2009, 11:25:25 am »

No er eine sida stiv som ein senka puma! Vart ferdig med eine sida. Fant ut att eg ikkje monterer døra likevel, men satsar på att ting passar(skal ta litt ekstra mål etc) På den måten fekk eg plass til å laga avstiving i kryss i døropningen! Og den er no so solid att eg kan lyfta heile bilen i den.. Men det eg lurer på: Kan eg no som eine sida er avstiva skikkeleg, kappa ut kanalen på den sida og gjera meg ferdig der, før eg lagar kryssavstiving i døra på andre sida

Kjem bilder av det imorgo forøvrig Glad
Javisst, og fløtta den over før du kappar der Blunker Prøv døra der først??
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1335 på: november 05, 2009, 15:19:13 pm »

No er eine sida stiv som ein senka puma! Vart ferdig med eine sida. Fant ut att eg ikkje monterer døra likevel, men satsar på att ting passar(skal ta litt ekstra mål etc) På den måten fekk eg plass til å laga avstiving i kryss i døropningen! Og den er no so solid att eg kan lyfta heile bilen i den.. Men det eg lurer på: Kan eg no som eine sida er avstiva skikkeleg, kappa ut kanalen på den sida og gjera meg ferdig der, før eg lagar kryssavstiving i døra på andre sida

Kjem bilder av det imorgo forøvrig Glad
Javisst, og fløtta den over før du kappar der Blunker Prøv døra der først??

Flott, så sparar eg litt stål Glad

 Fekk tak i platedelene til bak kanalen idag, rett frå vw mexiko. Litt modding så er dei bra!

Bilder kjem
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1336 på: november 06, 2009, 14:01:09 pm »

Gløymte heilt desse bilda..

Men ja, eg fekk delane bak kanalane. Org VW rett frå mexiko. Tunge og skikkelege, men ikkje heilt bra sveist saman, det ordner eg fort, men venstre delen har eit spor med klips for kabel-lefsa som går opp langs baksetet på nymotens meksiko bobler,, eg skal fjerna klipset, men sporet får berre vera der. Vert vel ein slags forsterking det eller?

Tok 'og å prøvemonterte kanalane på bunnplata igår, etter att eg fekk spadd meg fram til ho og snudd ho rette vegen..

Resultat:

-JP kanalen er nok best. Så å sei alle skruehol stemmer overens med bunnplata, kun enkelte er skjeive, og krever utfresing av holet i bunnplata.
-Klokkerholm kanalen fekk ein god andre plass,, Skruehola passa veldig bra med kanalen men enkelte var laaangt frå holet i bunnplata, spesielt den bakerste sveisemutteren!

Felles for begge er att kanalbotnen er altfor stor! Spesielt ved varmeuttaket, der er det altfor brei botn. Så det vert nok litt frisering av botnen før eg er fornøygd.

Er avstivinga bra nok?


* P1015601.jpg (115.06 KB, 733x550 - vist 385 ganger.)

* P1015604.jpg (119.17 KB, 733x550 - vist 361 ganger.)

* P1015605.jpg (140.34 KB, 733x550 - vist 419 ganger.)

* P1015607.jpg (129.32 KB, 733x550 - vist 382 ganger.)

* P1015608.jpg (82.44 KB, 733x550 - vist 363 ganger.)

* P1015611.jpg (93.54 KB, 733x550 - vist 388 ganger.)

* P1015621.jpg (89.84 KB, 733x550 - vist 396 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #1337 på: november 06, 2009, 14:21:22 pm »

Det selges jo org VW mexico kanaler også - men bunnene er løse. Det er vel det beste på markedet?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1338 på: november 06, 2009, 14:28:39 pm »

Det selges jo org VW mexico kanaler også - men bunnene er løse. Det er vel det beste på markedet?

Ja dei ER dei beste,, men det vert jo for enkelt å montera noko som passer? Må jo trena meg opp til å montera repro kanalar på eldre bilar enn 68 der det ikkje finst org. kanaler å få kjøpt..? Rekker tunge

Vel grunnen til repro er att dei orginale er dyre, og todelte. Mykje lettare å sveisa på ein som er ferdig/komplett med botn. Men hadde eg hatt ein punktsveisar då skulle eg ha montert todelt! Då er det jo berre å "kneppa" fast botnen.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1339 på: november 06, 2009, 15:21:55 pm »

Gløymte heilt desse bilda..
Men ja, eg fekk delane bak kanalane. Org VW rett frå mexiko. Tunge og skikkelege, men ikkje heilt bra sveist saman, det ordner eg fort, men venstre delen har eit spor med klips for kabel-lefsa som går opp langs baksetet på nymotens meksiko bobler,, eg skal fjerna klipset, men sporet får berre vera der. Vert vel ein slags forsterking det eller?
Tok 'og å prøvemonterte kanalane på bunnplata igår, etter att eg fekk spadd meg fram til ho og snudd ho rette vegen..
Resultat:
-JP kanalen er nok best. Så å sei alle skruehol stemmer overens med bunnplata, kun enkelte er skjeive, og krever utfresing av holet i bunnplata.
-Klokkerholm kanalen fekk ein god andre plass,, Skruehola passa veldig bra med kanalen men enkelte var laaangt frå holet i bunnplata, spesielt den bakerste sveisemutteren!
Felles for begge er att kanalbotnen er altfor stor! Spesielt ved varmeuttaket, der er det altfor brei botn. Så det vert nok litt frisering av botnen før eg er fornøygd.
Er avstivinga bra nok?
Ja den er nok bra nok for misjonen sin no Tistlo, men det er ikkje tvil om at dersom det hdde vore ein tyngre bil... so burde krysset vore to like lange kryss-stavar uavhengig. Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1340 på: november 06, 2009, 18:01:20 pm »

Trur nok den held eg! Bilen har no ikkje rast saman endå,, og ja kanalen er offisielt ute av bilen! Gliser

Kjem bilder seinare ikveld
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1341 på: november 07, 2009, 01:50:41 am »

Ja idag (igår faktisk ref. klokko) var ein milepel i restaureringa! Den fyrste og mest rusta kanalen kom seg omsider av bilen! Glad Det gjekk faktisk veldig greitt, kun 3 sveisepunkter hadde eg oversett, men eg skal passa på att den vert vist godt i guiden eg skal laga!

Seinare i kveld har eg for det meste jobba baki enden av kanalen, og meisla vekk den utruleg solide karosserikitten som er brukt på bilen, både innvendig og utvendig. Det er godt å få den vekk, for er det rust i nerområdet, så er det STOR sjangs for att det er rusta under kitten og, som bildet viser.

Har og begynt å borre ut sveisepunker i hist og pist for å få av plata bak kanalen(vert dekka i guiden det åg) Er eindel sveiser rundtomkring, og det vert ikkje lettare når eg må jobba oppned..

Imorgo er planen å ha fått av den plata, tilpassa nye plata og forhåpentligvis sveist den på plass. Det er jo ikkje berre på den plata det er rust, innvendig i hjørnet, og kanten på innerskjermen etc er plassar som eg må laga plater til. Men eg har tenkt å saga ut rusta på dei plassane no, og heller sveisa ferdig når bilen er komt i grillen.

Apropo grillen, tirsdag kjem stålet! Så vert det å sveise det saman, få tak i 4 solide hjul med sving og brems og ein liter maling i flott farge.. Med mykje flaks kan bilen ha komt i grillen allerede neste helg, men då må eg finna hjul fort!


* P1015652.jpg (138.48 KB, 733x550 - vist 373 ganger.)

* P1015655.jpg (148.7 KB, 733x550 - vist 358 ganger.)

* P1015662.jpg (109.54 KB, 733x550 - vist 383 ganger.)

* P1015673.jpg (115.22 KB, 733x550 - vist 379 ganger.)

* P1015681.jpg (96.1 KB, 733x550 - vist 326 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1342 på: november 07, 2009, 08:18:08 am »

Er imponert over demonteringsteknikken din Tistlo, Dette er store prosjekter...og dess fleire bilar du "overhaler" dess meir trening får du også, me andre nøye oss med mindre enn ein bil...(iallefall majoriteten av oss, he he) så derfor blir du meir og meir ei legende for alle oss andre innom forumet.
Stå på.  Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1343 på: november 07, 2009, 11:16:21 am »

No må du ikkje ta heilt av Mikkel Osteaktig
Men ja eg lerer heile tida, og spesielt når eg gjer ting som dette, som eg ikkje har gjort før Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1344 på: november 08, 2009, 02:28:16 am »

Mission accomplished, fekk plata på plass idag!

Bildene seier att det vert mykje rust når 4 plater ligger oppå kvarandre på ein utsatt plass,
att det er skummelt med eit stort hol i bilen,
at det er kjekt å få ut rusta,
at den nye beten omsider finner plass,
att "measure twice cut once" ikkje er noko eg bryr meg om,
at den henger godt fast Glad



* P1015715.jpg (141.46 KB, 733x550 - vist 367 ganger.)

* P1015745.jpg (151.96 KB, 733x550 - vist 356 ganger.)

* P1015752.jpg (112.16 KB, 733x550 - vist 390 ganger.)

* P1015761.jpg (115.21 KB, 733x550 - vist 338 ganger.)

* P1015764.jpg (127.31 KB, 733x550 - vist 367 ganger.)

* P1015768.jpg (119.03 KB, 733x550 - vist 378 ganger.)
« Siste redigering: november 08, 2009, 02:30:07 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1345 på: november 08, 2009, 07:44:49 am »

Mission accomplished, fekk plata på plass idag!

Bildene seier att det vert mykje rust når 4 plater ligger oppå kvarandre på ein utsatt plass,
att det er skummelt med eit stort hol i bilen,
at det er kjekt å få ut rusta,
at den nye beten omsider finner plass,
att "measure twice cut once" ikkje er noko eg bryr meg om,
at den henger godt fast Glad
Ja det vert bra dette, Er det mangel på karosserikitt mellom plateskøytane som gjer at dette hjørnet frammon bakhjula rustar på dei fleste boblene?
Loggført
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #1346 på: november 08, 2009, 11:42:32 am »

Mission accomplished, fekk plata på plass idag!

Bildene seier att det vert mykje rust når 4 plater ligger oppå kvarandre på ein utsatt plass,
att det er skummelt med eit stort hol i bilen,
at det er kjekt å få ut rusta,
at den nye beten omsider finner plass,
att "measure twice cut once" ikkje er noko eg bryr meg om,
at den henger godt fast Glad
Ja det vert bra dette, Er det mangel på karosserikitt mellom plateskøytane som gjer at dette hjørnet frammon bakhjula rustar på dei fleste boblene?
Tror heller det er for mye kitt ,under gammelt kitt er det som regel mye rust Trist
Loggført

Tlf 92062314
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1347 på: november 08, 2009, 12:26:34 pm »

Det som gjer det er nok att dette er ein veldig utsatt plass, jo meir bilen vert brukt, jo meir stein vert det kasta opp i innerskjermen, og spesielt i hørnet, og etterkvart forsvinn lakken, rusta kjem, det vert hol, fuktigheiten trenger inn og i myllom alle platene, og poff så er det berre rust der. Og rusta kan fint befinna seg under kittet ja.

Idag har eg tengt å Få gjera meg litt meir ferdig bak, med alle dei småplatene eg må laga, og begynna å fiksa leppene som er sveist i kanalen,, mange plassar der det er vekkrusta som må fiksast. so skal eg begynna framme. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1348 på: november 08, 2009, 13:00:27 pm »

Det er ikke lakk mellom doble plater, og kondens og drit oppstår mellom platene derfor ruster bilene fra dag 1.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1349 på: november 08, 2009, 13:03:19 pm »

Derfor så vil det vel hjelpe mykje å bruka volvo sveisegrunning mellom plater(Som skal sveisast) !?
Imorgo skal eg ivertfall få tak i det, sånn att når kanalen kjem inn skal den vera meir beskytta mot rust enn kva den var orginalt!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!