Vis innlegg
|
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
|
122
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vegar`s 1302S Posjekt
|
på: mars 25, 2008, 11:59:53 am
|
Måtte berre ut og sette ting i saman får å sjå:) Neste blir inn med girkassen for å teste shifteren og sjå på plassering av GB midtre girkasse feste og Cup Stag. handlet og 4 stk Dzus Fasteners for å lage hurtig feste til bakplate.
|
|
|
127
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Karosseri løft på en 1303s '73
|
på: mars 25, 2008, 00:15:04 am
|
Såg ein episode av Wheeler Dealers på discovery der dei bygde Buggy av ei std boble, ein annen episode eg gjerne sku ha sitt, er av monster Garage med jesse James der dei bygde Drag boble av ei Splitt Window. Der hadde dei samla fleire av dei mest profilerte personene i Beetle miljøet i usa:) leste også at Jesse dreiv møkje med boble tidligere...
vegar
|
|
|
133
|
Forum / Problemløseren / Sv: spm. ang. motorkode og stempler
|
på: mars 24, 2008, 22:38:29 pm
|
såkalte "slip-in" sylindere trur eg er 87 mm i diameter, er vel dette som blir 1641cc..? Veit at dalhmes har disse settene. består av sylindere, stempler og ringer... husker ikkje pris. meiner sylinder veggene er tynnere på disse settene, og at dette påvirker kjøling, veit ikkje kor møkje dette har å sei på ein relativt std motor, men kan anbefale deg å kjøpe kjøleblekk til ein T-3 samtidig, dalhems har disse og, koster ikkje stort og øker lruftstrømen rundt sylindrene.
vegar
|
|
|
134
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 915 montering i min 1302GT
|
på: mars 24, 2008, 20:50:40 pm
|
Hei. Er utskjæringene i spoileren nåko du har fått gjort i ettertid eller kan den bestillen sånn fra Big Wig? Kor kan eg få tak i sånne fly nagler som du har brukt i stedet for vanlige popnagler?
mvh vegar
|
|
|
138
|
Forum / Problemløseren / Sv: spm. ang. motorkode og stempler
|
på: mars 24, 2008, 20:09:37 pm
|
Blokka er ihvertfall den sterkeste av dei gamle standard blokkene. Ny produserte blokker fra AS serien heiter AS41 og skal vera nåko sterkare. Ikkje så møkjer eg kunne svare på, men håper dette er til hjelp...
vegar
|
|
|
143
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Karosseri løft på en 1303s '73
|
på: mars 24, 2008, 01:43:51 am
|
berre hyggeli spider. det kan hende den henger litt i pakningen ja. her kan du prøve å presse eit skrujern mellom gulv/karosseri. har sjøl vore ute for at sicaflex har blitt brukt som pakning og løysningen blei hammer og meisel. har gjerne ein mann for møkje når du skal løfte av, kjekt å ha hvis du f.eks. har glømt ein ledning... som nevnt tidligere, bruk litt tid på å gå over det som må løsnes, kom på at i forstillingen finner du tre bolter på kvar side, disse må også løsnes. rekner med du har McPherson siden bilen er ein S utgave.
vegar
|
|
|
144
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Karosseri løft på en 1303s '73
|
på: mars 23, 2008, 18:27:29 pm
|
Få bilen opp på bukker, koble fra alt som går mellom karosseri og understell. slange fra Bensintank, elktronikk i motorrom, Fjør/dempere framme, ut med baksete, og løyse bolter under, og boltene som står opp i kanalen, rattstamme. forholdsvis enkelt og greit arbeid, (tar forebehold om at nokon detaljer kan vera glømt her) berre dobbelt skjekk at du har koblet fra alt... så burde dette gå greit.
vegar
|
|
|
146
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hvor bør man handle sveisedeler?
|
på: mars 23, 2008, 11:15:17 am
|
ok, eg har kun handle sveisedeler hos dalhems, (bestilte stor pakke for ei tid tilbake) og ein del hos hotshop, når eg tenker meg om... var vel itte heilt i hundre den heller.... ikkje ute etter å slenge dritt om verken dalhems eller hotshop... men dette var min erfaring ang delene...
vegar
|
|
|
|