mai 04, 2024, 04:01:43 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SOLGT!!!  (Lest 2129 ganger)
EsJo
Medlem
***
Innlegg: 225
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: september 09, 2014, 20:00:14 pm »

Vurderer å selge bilen jeg sa jeg aldri skulle selge pga muligheten for annet prosjekt. Både veldig trist og litt glad samtidig  Øyerulling

Bilen er fantastisk å se på og har vunnet 1.premie for fineste buss to år på rad på Bug Out.
Den er EU-godkjent i år og går som en klokke. Det som bør gjøres innen rimelighetens tid er å bytte bremser. Min plan var å bytte til skivebremser.
Den har 12V. I tillegg følger det med splitter nytt ledningsnett. Alt det elektriske funker i dag, men kjekt å ha i tilfelle man må bytte en dag.

Mye påkostet bil både med tanke på pussejobben og lakkeringen. I tillegg til omtrekk av seter, Safari vinduer ( original vinduene følger med ), lakkerte originalfelger ( breddet bak ). Følger også med takgrind og surfebrett om man vil ha det Blunker
Retro anlegg med høytalere som man nesten ikke ser, i tillegg til forsterker og sub under og bak setene. Veldig diskrè men fin lyd Glad
Det har ikke blitt gjort noe i varerommet eller motorrommet enda.
Rustmessig vil jeg si den er strøken, men jeg har ikke hatt den i biter så om det er noe småtteri gjømt en eller plass under kan jeg ikke garantere.
Det er litt småplukk som gjenstår, som småjustering av dørene foran, og så klarte jeg å knekke ikke bare en, men begge stagene som gjør at man kan åpne dørene fra innsiden.

Her er link til prosjekttråden.
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=5526.0

Pris er jaggu vanskelig å si. Jeg betalte 85,000kr for den når jeg kjøpte den og har brukt ca det dobbelte i lakkering og deler. Så en plass rundt 150,000kr håper jeg er en realistisk og fornuftig pris.
I tillegg følger det med en haug med deler, det er bilde av de tidlig i tråden.

Reklamen på bilen er klistremerker og kan enkelt fjernes uten å lage merker av noe slag Glad

Er du interessert så ikke nøl med å ta kontakt. Helst seriøse bud og ikke begynn med bud under 100,000kr.
Vennligst ikke skriv bud i tråden men send PM, mail, SMS eller ring Glad

Tlf: 48606876
Mail: espen@ferdinand-motor.no
« Siste redigering: september 10, 2014, 21:22:38 pm av EsJo » Loggført
EsJo
Medlem
***
Innlegg: 225
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #1 på: september 10, 2014, 06:51:25 am »

Det står en 1600dp i den Glad
« Siste redigering: september 10, 2014, 12:39:43 pm av EsJo » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!