mai 16, 2024, 06:24:22 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fortelt T2  (Lest 1257 ganger)
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« på: mars 02, 2009, 21:49:53 pm »

Pent fortelt til 1976 T2 ønskes kjøpt. Også annet campingtilbehør er av interesse Glad
Loggført
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mars 02, 2009, 21:53:23 pm »

Bosted: Italia?

Sikkert ikke billig å sende ett fortelt dit Tvilende

Har ett ekstra, men aldri pakket det ut og ikke sikker på om det er komplett, kan sjekke dette når snøen blir borte her, hvis du ikke får tak i noe annet, men gidder ikke sende det.
« Siste redigering: mars 02, 2009, 21:56:10 pm av RuneK » Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« Svar #2 på: mars 03, 2009, 12:51:45 pm »

Supert! Ja, bor for tiden i Italia, men kanskje jeg kan prøve å finne en mulighet til å få det fraktet nedover, hentet det e.l.

-Ikke pakket ut, betyr det at det aldri har vært brukt, eller at du aldri har brukt det?
-Er det originalt fra 70-tallet eller en nyere reproduksjon? Hvilken farge har det/er det i god stand?
-Hvor stort/tungt er det pakket?
-Kan du antyde en pris?
-At du ikke gidder, betyr det at du ikke gidder å emballere det og "drasse" det til posthuset?

Erlend
Loggført
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #3 på: mars 03, 2009, 14:38:08 pm »

Supert! Ja, bor for tiden i Italia, men kanskje jeg kan prøve å finne en mulighet til å få det fraktet nedover, hentet det e.l.

-Ikke pakket ut, betyr det at det aldri har vært brukt, eller at du aldri har brukt det?
-Er det originalt fra 70-tallet eller en nyere reproduksjon? Hvilken farge har det/er det i god stand?
-Hvor stort/tungt er det pakket?
-Kan du antyde en pris?
-At du ikke gidder, betyr det at du ikke gidder å emballere det og "drasse" det til posthuset?

Erlend

- Jeg har aldri brukt det, heller ikke tatt det ut av posen og sett på det. Men det er nok ikke ubrukt.
- Tror det er 70 talls.
- Er pakket som ett stort gammelt telt i rund avlang bag, vekt er jeg ikke sikker på, men tungt nok, gamle telt veier jo endel mer enn nye.
- Pris kan jeg ikke tenke på, da jeg som sagt ikke vet noe mer om teltet enn svært lite.
- Ja.

Jeg skal se på det når snøen blir borte her, jeg kommer heller ikke til teltet før den tid da det står i uthuset med over 1 meter snø foran døren.

Har fått noen PM om dette også, men jeg kommer tilbake med mer info når sola skinner og gresset er grønt, så til deg og dere som er interessert så vil dere se det Til Salgs her inne hvis det er noe å ta vare på.
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #4 på: mars 03, 2009, 14:49:37 pm »

Hvis aktuelt, så finner du her nytt telt og motiverte selgere.
De har mye annet stasj også... Kult

http://busdepot.com/details/spacemaker.jsp


http://busdepot.com/view.jsp?group=147&prodgroup=-1
Loggført

Shift Happens !
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #5 på: mars 03, 2009, 20:16:17 pm »

Hvis aktuelt, så finner du her nytt telt og motiverte selgere.
De har mye annet stasj også... Kult

http://busdepot.com/details/spacemaker.jsp


http://busdepot.com/view.jsp?group=147&prodgroup=-1

Spacemaker'en er kongen av moderne folkevognbuss-telt, er endel her inne som er meget fornøyd med sine kjøp vet jeg. Dette teltet selger forresten også Unneberg til lavere pris enn tilbudsprisen til Bus Depot! I tillegg sparer du åpenbart på lavere frakt.
Loggført

1969 Militær-buss
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« Svar #6 på: mars 04, 2009, 12:17:29 pm »

Takk for gode innspill Glad

Genialt telt når man ikke har westfalia-buss, men 8-seter som meg!

Det går jo selvsagt an å legge ned ryggen på bakerste seterad og lage sengepalss i den også!

Loggført
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #7 på: mars 04, 2009, 12:57:37 pm »

www.justkampers.co.uk har også gode tilbud på telt med jevne mellomrom, nå begynner jo snart sesongen så kan jo lønne seg å sjekke de med litt mellomrom også.
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!