mai 06, 2024, 08:15:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T1; uttrekk torsjonsfjører.  (Lest 2658 ganger)
grepst1
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Førde


Vis profil

« på: desember 30, 2014, 12:09:47 pm »

Har 1959 Boble convertible som eg kjøpte i deler. Har tenkt å gjere ferdig bunnplate, men begge torsjonsfjører er knekt. Vil i utgangspunktet sveise fast kraftige gjengestenger og prøve å trekk dei ut vha hylser, mutter og glidehammer.

Nokon med andre tips; oppvarming + evt kile i midtpunkt mellom fjørene? Eller andre erfaringar?
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #1 på: desember 30, 2014, 14:58:38 pm »

Sett inn fettnippel og press de ut med fettpresse. Luft eller olje press vil vel også gå.
Loggført

Speed is no substitute for direction
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #2 på: desember 30, 2014, 22:55:35 pm »

Er det forran? er ikke det bare å slå dem tvers igjennom fra ene siden. etter å ha løsna låseskruen i midten  Hæ
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
P-stop
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Vinterbro


Ulf


Vis profil
« Svar #3 på: desember 31, 2014, 11:27:49 am »

Vold, vold, vold, skal liksom løse alle problemer da Gliser
Loggført

Stolt medlem av highroofers.
grepst1
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Førde


Vis profil

« Svar #4 på: desember 31, 2014, 12:47:26 pm »

Dette er bakfjører.

Ja, må nok bruke kriminelt mykje vold....dersom dei sit like fast som dei endene som sat på ytterdelene. Får eg ut den eine kan eg nok bruke slagstykke rett igjennom frå motsatt side.

 Fleire med erfaringar?
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #5 på: desember 31, 2014, 13:57:17 pm »

Man kan også varme senterstykket foran girkassa.
Loggført

Speed is no substitute for direction
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #6 på: januar 01, 2015, 02:10:08 am »

Vold, vold, vold, skal liksom løse alle problemer da Gliser
Ja har nå løst det meste gjennom tiden,. Vel og merke meget midlertidig.  Blunker
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #7 på: januar 02, 2015, 10:30:07 am »

går for den enkle løsningen med en greasnippel i midten.da burde en komme ut hvertfall så er det jo mulig å banke ut den siste.Går og ann å borre ett hull og fylle det med rustløser først og så presse greas inn.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #8 på: januar 02, 2015, 16:29:27 pm »

Når den ene har løsnet setter man bare på et jern eller et gammelt lokk over den løse, og så pumper man den andre ut også.
Loggført

Speed is no substitute for direction
grepst1
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Førde


Vis profil

« Svar #9 på: januar 03, 2015, 08:19:05 am »

Hei, og takk for gode tips sålangt.
Greasenippel verkar jo enkelt, men dersom ein då må til med varme vil nok greasen brenne. Sikker ok, men kan og tenke meg å bruke ein punktvarmer (induksjonsvarmer?). Har fått melding frå eit anna bilforum om at det går lage punktvarmer vha elektrodesveiser der ein set inn 6mm bolt istadenfor elektrode og motstanden via bolt vil føre til god punktoppvarming. Punktvarmesystem kan og vere grei  og ha i andre demonteringssamanhengar.
Erfaringar med dette, og evt tips om punktvarmer via ebay?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 03, 2015, 21:38:04 pm »

du treng neppe varme i tilleg. den hydrauliske krafta frå greasen vil pressa ut fjørstagene ganske enkelt. men vist du lurar på induksjonsvarmar kan du ta ein kikk på den som dei har på gasolin sine sider. den finst og på ebay ,men trur prisen var relativt lik
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
grepst1
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Førde


Vis profil

« Svar #11 på: januar 03, 2015, 23:19:27 pm »

Bøyer meg for erfaringar med grease. Er det altså berre å bore i riktig dimensjon, gjenge opp og setje inn greasenippel og så få nok trykk med vanleg handdreven presse?

Er nok litt skeptisk utifrå erfaringar med å få laus dei ytre delane; jekkpresse + oppvarming, men til slutt så gav splinsen etter.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: januar 05, 2015, 01:03:22 am »

solenge presso er av brukande kvalitet går da nok heilt fint ja. du får eit voldsomt trykk inni der og da einaste som kan gje etter er fjørene. da som eg og har benytta meg av før ein gong var å finna fram stor sleggo å gje dei eit kakk inn. då gjer ivertfall rusta og eller den gamle vanen slepp-då vil garantert greasen klara jobben
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
grepst1
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Førde


Vis profil

« Svar #13 på: januar 06, 2015, 00:06:31 am »

Fann ut at eg først ville prøve å sveise fast 16mm gjengestang på den fjøra som hadde knekk lengst ute. Bunnplate hadde stått oppreist over tid så eg hadde fått inn rustløyser. Sette så inn hylse og tjukk fordelingsskive og denne fjøra løysna etter moment frå lang skiftenøkkel.
Snudde så bunnplate med den andre sida opp. Her rauk sveisen på gjengestang to gonger, prøvde på nytt og varma opp i tillegg. Då vart det bevegelse, og begge fjører er ute! Osteaktig

Hadde ikkje dette funka så hadde eg nok gått for tips som eg har fått frå forumet med å bruke grease via smørjenippel. Mange takk!

Ståle Grepstad
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!