mai 04, 2024, 07:37:56 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 8 9 [10]
271  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: motornummer, alder på motor og evt hk.. på: januar 15, 2008, 21:04:45 pm
Har nokre motorer eg lurer på prod.dato til:
Den eine begynner på -1-.......... denne er ok, men
den andre begynner på -20-................ kva betyr dette? kva er skilnaden?
272  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 55 0val på: januar 13, 2008, 20:32:58 pm
Etter avtale med lakkerer vil det bli brukt 2 komponent epoxy grunning på karroseri.
Men kva med smådeler, som til dømes understell deler ( styrestag etc).
Finnes det noko ein komponent som ein har bra resultat med.
Kva med zink-grunning?
Dette vil gjere arbeidet lettere, da ein kan gjere ein del heilt ferdig, uten å samle opp alt til lakkering.
(kun ikkje-synlege deler).
Alt som skal lakkerast i bilens farge vil bli lakkert samla.
273  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 55 0val på: januar 13, 2008, 17:20:31 pm
Er da nokon som har gode erfaringer med grunning, rustbeskyttelse på stålet.(heile bilen blir pussa ned på stålet).
nokre anbefalinger?, både på bunnplate, utvendig og innvendig karroseri, samt deler, synlige og usynlige.
274  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: t1 62 på: januar 03, 2008, 23:25:47 pm
Kom bremseproblemene dine før eller etter du fekk ny hovedsylinder?
var borti at hovudsylinderen ikkje slapp bremsevesken tilbake når det vart varme i systemet, slik at bremsane ikkje ville sleppe etter at eg hadde brukt bremsepedalen...når bilen var kald igjen, gjekk bremsene fint
275  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 55 0val på: desember 29, 2007, 16:28:25 pm
Sitat
Gratulerer med oval - artig med enda et prosjekt!
Reprodeler:
http://www.wolfparts.com/
http://www.hookyspanelshop.com/
(holder vel til i samme bygget som http://www.vwoneonone.co.uk/ , som gjør perfekte restaureringer i UK)
Ja, de koster endel mer enn de masseproduserte fra Veng og Klokkerholm, men satser du på å gjøre jobben skikkelig så er det ingen tvil! Passform og kvalitet gjør at du har det igjen i mangfold - og du slipper å ergre deg gal over skranglete plater som ikke passer skikkelig. Og så vet du at du har brukt de beste bitene i markedet.

Takk for tipset...
276  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 55 0val på: desember 29, 2007, 13:26:41 pm
Her er bilder av slik det ser ut nå...karroseriet blir pusset ned på stålet, før skifting av metall starter.
Er det nokon som har erfaring på repro sveisedeler...angående kvalitet...anbefalinger?
277  Forum / Prosjektgarasjen / 55 0val på: desember 29, 2007, 13:09:59 pm
Hei!
Legger ut bilder av mitt prosjekt.( før oppussing)
Bilen vart kjøpt demontert, og ikkje komplett.
håper å kunne få litt tips og triks når prosjektet går fremover, og hjelp når diverse " problem/utfordringer" dukker opp.
278  Forum / Snikk-snakk / Sv: bilder på: desember 26, 2007, 13:46:08 pm
Takk for linken...den ordnet problemet....Takker
279  Forum / Snikk-snakk / Sv: bilder på: desember 26, 2007, 12:08:02 pm
Bildene er allerede innlagt på pc...trur det skal vere program som reduserer størrelsen på bildet?
Meinar eg har sett noko slikt i forbindelse med sending av bilder i mail blant anna??!!
280  Forum / Snikk-snakk / Sv: bilder på: desember 25, 2007, 21:18:26 pm
Korleis reduserer ein størelsen på bilder slik at dei kjem under grensen?
Sider: 1 ... 8 9 [10]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!