mai 10, 2024, 04:47:21 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Solgt!!!1303s '74 Tilnærmet rustfri og Kerscher breddet.  (Lest 2480 ganger)
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« på: august 22, 2008, 07:27:55 am »

Legger ut denne for søstra mi.
















Jeg vet egentlig lite om bilen men har sett litt på den og Skjermene er veldig like Kerscher skjermer så de kan være det. Flared og bredda. Fin inni, med sportstoler og opptrekt. Nytt teppe som må monteres bedre. Motoren virker litt uggen men den går. Nye plugger og litt så er den nok helt fin.
Det beste med denne bilen må være rust, veldig lite av den, noen steder har det blitt sveist men fant ingen hull, reiv ikke ut alt men det så bra ut. Har ikke sett mange 1303 med så lite rust.
Bilen er lakkert med Lilla Benga lakk og det kunne vært penere, men finn fram fint pusse papir og puss ned bølgene i lakken og rubb lakken etterpå så tipper jeg at den vil se veldig bra ut. Antydning til en bulk på ene døra og så er det en på bakplata som må rettes. Høyre hjullager foran er dårlig og må byttes. Kaliperen venstre foran har heng en stund så skivene foran er ikke helt rene for rust, men med litt kjøring så blir nok det bra også.

Turid vil ha 12000,- og det skulle den være verdt, uvanlig rustfri, bredda skjermer, sportstoler.
tlf    41268658
Bilen står på Ottestad mellom Stange og Hamar
« Siste redigering: august 25, 2008, 19:42:34 pm av Gunnar|Rennfahrer2 » Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« Svar #1 på: august 23, 2008, 18:41:08 pm »

Er dette ekte Kerscher skjermer koster de mer en Turid vil ha for bilen....
LØP OG KJØP.
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 25, 2008, 19:42:03 pm »

Solgt...
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!