mai 16, 2024, 20:03:54 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
121  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: fjerne forstilling.. på: februar 15, 2008, 23:11:13 pm
ok. takk for tips og råd..
122  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: februar 15, 2008, 20:28:57 pm
det var bedre enn hd merket ja..  Gliser
123  Forum / Snikk-snakk / Sv: senkespindler uten puma? på: februar 15, 2008, 19:18:38 pm
hvordan finner manut om man har long travel ball joints da..  er det noen som har noen mål å gi bort..  ble sagt min har det, men kunne tenkt meg å funnet ut det...
124  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: februar 15, 2008, 19:13:52 pm
joda, det hadde vært kult med noe der..  hvis det var min hadde jeg rotet gjennom noe tyske gamle firmaer og laget en log..  noe tysk hadde vært tøft..  ikke provoserende, (som mange kanskje synes tyske ting er, Gliser), men fra en fabrikk,firma o.l.   sikkert masse å velge i.. eller noe kult norsk noe.. 
125  Forum / Rat-look / Sv: En rusten bilde-/videotråd på: februar 15, 2008, 19:08:20 pm
husker ikke om denne er postet før.. men så kul den er skader det ikke med et bilde til..  ingen panel , men t2d high roof
126  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: februar 15, 2008, 19:05:16 pm
spør du meg er det rimelig harry å kjøre med harley davidson på bilen, hvis du ikke har en sykkel å backe up med..  dessuten synes jeg det merket passer best på en amcar..  men det er min mening.
127  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: fjerne forstilling.. på: februar 15, 2008, 19:03:21 pm
var mer med at det er endel bensin i tanken.. men får bare tappe det da..
128  Forum / Teknisk, teori og praksis / fjerne forstilling.. på: februar 15, 2008, 18:34:11 pm
sikkert et dumt spørsmål, men må man ta ut tanken for å fjerne forstilling..  med tanke på kortere forstilling og styrestag o.l.? 

eller går det bra å ha den i..  må tappes for bensin evt.. 
129  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: felger på: februar 13, 2008, 23:06:37 pm
helt klart.. men noe er kanskje bedre enn ingenting.? kan ikke si at jeg ville sett fram til front krasj med boble nei... Glad
130  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: felger på: februar 13, 2008, 21:26:52 pm
definisjon av å trenge bilbelter da.. jeg ville hatt det selv om bilen ikke kom med det..  er litt som å sykle uten hjem.  trenger ikke værste smellen før det kan skje noe heavy med deg selv..  uansett er jeg litt usikker på årsmodeller det kom eller ikke..  og tror det er noe som at hvis det har vært montert i bilen, så skal men ha det.. rett meg hvis det ikke stemmer...
131  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Herlig svensk splitt på: februar 13, 2008, 12:09:28 pm
gått fra en salgs link til språk diskusjon igjen.. hmmm.  greit bilen er solgt da.
132  Forum / Type 3 og 4 / Sv: Bildetråd: Din type-3/ type-4 på: februar 12, 2008, 23:48:08 pm
min mening med rat fink er at den ble skapt av ed roth pga hans enorme hat til mikke mus, så han ville skape sin egen (rotte)..  så siden ble den brukt av ed som malerier på t skjorter og siden en velkjent logo på masse rodder og pop kulturelle ting..
133  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 72 mod variant på: februar 12, 2008, 00:49:46 am
er en video på youtube som viser hvordan det gjøres.. hans satt også fast nede ved hjulet, så han senket innvendig, ved å løsne på motsatt side å banket inn med hammer til det løsner..  han forklarer ganske bra også..  kan hende du har sett dem, men tenkte bare å bidra litt.
134  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Senking av bobla?? på: februar 09, 2008, 19:58:41 pm
er faktisk rimelig enkelt å senke bak.. jeg gjorde det på maks 40 minutter per side på min.. og det var første gangen jeg prøvde..  såklart er det avhengig av at deler er lette å få løs da..   sjekk ut de videoene , det er så å si det samme, borsett fra demontering av akslingen.. det slipper du...men vær nøye med riktig antall splines.for du ser ikke resultat før du har montert alt og bevegd bilen litt frem og tilbake... have fun...  delene er ikke tunge,så det er ok. men evt rust på skruer og platen sitter ganske bra fast..
135  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: februar 06, 2008, 15:04:36 pm
leste et sted at det med lager å senking så gikk det vanligvis greit med opp til to hakk bak, men lavere fikk man problemer..  vil tro at det er mere problemer ved brede felger også. pga den kraften som blir presset oppover med brede dekk..at det bryter mere på lager o.l. rett meg hvis det er helt på jordet.. 
136  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Oppryddingssalg, seter. på: februar 05, 2008, 17:18:43 pm
noen forseter i fra 62 ca i bra stand.. er vel de med den litt srundere formen evt..  hvis ikke noen bilder av bra forseter med lav rygg i grå farge hvis du kan fikse..  evt send på mail   pmlapland@yahoo.no

og hvor i landet befinner du deg. 
137  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: januar 28, 2008, 15:39:01 pm
skulle gjerne funnet en sånn selv..  nice den ja..
138  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: pop out oval ? på: januar 28, 2008, 13:16:24 pm
er ikke bare pop-out som er spy på den der... he he
139  Forum / Type 3 og 4 / Sv: forstilling på type 3. på: januar 26, 2008, 00:17:01 am
ok.. takk...
140  Forum / Type 3 og 4 / Sv: forstilling på type 3. på: januar 25, 2008, 21:55:59 pm
så en video på youtube, hvor det virker som om torsjons stavene krysser hverandre.. stemmer det..  eller er det kun på "nyere" t3.
141  Forum / Type 3 og 4 / Sv: forstilling på type 3. på: januar 25, 2008, 19:36:40 pm
ok. takk for litt info..  er mest om at jeg har fått tak i en fastback.shortnose.tror det er 66-67 og med tanke på evt senking og greier lurte jeg bare på hvordan de var.
142  Forum / Type 3 og 4 / forstilling på type 3. på: januar 25, 2008, 11:10:48 am
er alle type tre like foran.. ang forstilling.. samme type..  eller er det som boble...  og evt ghia er det det samme som type 3?  noen som vet om det er forskjeller ang årsmodeller...
143  Forum / Problemløseren / Sv: Mer senking...... på: januar 23, 2008, 20:49:43 pm
du har vel en link-pin etter års modell. og en puma skal senke ca 10 cm fra original høyde.. dvs ikke lavt nok..  kjøp dropp spindler . tror unneberg har det på lager.. er vel en kingbolt spindel da, krever vel litt mere jobb..  hvis du monterer spindler droppes vel den ca 16cm med puma på.. men bør vel smale inn forstilling.. er i samme dilemma selv.. og tror det blir 3.5 tommer smal pluss spindler..før våren..
144  Forum / Teknisk, teori og praksis / 165/50-15 dekk.. på: januar 23, 2008, 16:37:35 pm
ser de har en tråd på meanbugs om 165/50-15 dekk.. de er betraktelig lavere enn 145/65- 15.. så spørsmålet mitt er da.. hvordan tror dere det hadde passet på 4,5 " felg og 3.5" smalere forstilling og masse senk.. ang subbing og sving... er vel faktisk ca tre cm forskjell i høyde på dekkene.. noen tanker...
145  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Hvorfor har ingen kjøpt denne?? (boble 59 modell) på: januar 23, 2008, 14:59:51 pm
skrev vel at det var betydelig under batteri og i dørstokker.. så er det bare evt snakk om kanalbytte og plate jobb..  så finnes det vel verre.. for de som kan dette ihvertfall..  men som sagt, patina er ødelagt...
146  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Hvorfor har ingen kjøpt denne?? (boble 59 modell) på: januar 23, 2008, 12:34:41 pm
men tenk om patina hadde vært lik over hele bilen. da hadde jeg nok handlet for lenge siden..  synd den er påbegynt og flekk lakket..  da er man liksom tvunget til å lakke hele...
147  Forum / Snikk-snakk / Sv: Fangerspørsmål t2 på: januar 22, 2008, 21:17:07 pm
det er en som bygger en t2b på meanbugs..http://www.meanbugs.com/punbb/upload/viewtopic.php?id=3424  .. han bytter fanger.. har noen bilder.. det er erik nyman(oldschoolvw) som gjør det..  hvis det hjelper...

også enig i at den eldre fanger er mye penere..  pluss de lave blink lysene.. 
148  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Type 1: Ang. heving av girkasse/motor. på: januar 21, 2008, 19:18:33 pm
kommer rett inn på prosjektet via linken min vel???... hvis ikke er det vel bare å melde seg inn da.. det gjorde jeg..  masse å se på der...
149  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Type 1: Ang. heving av girkasse/motor. på: januar 21, 2008, 19:03:02 pm
ser at radikalbugz driver å bygger på en som skal heve girkasse og greier..  de har tatt noen bilder av det , kanskje de hjelper deg litt.. skal prøve å legge ut link, men ikke sikker om det går..  du får sjekke www.radikalbugz.com hvis ikke. på project en cour. på forumet deres.. står på belgisk. men bilder viser litt.http://www.radikalbugz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4620 dette er linken som skal linke til prosjektet.. eller?
150  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: januar 21, 2008, 16:18:11 pm
nice..  tror nok denne bilen blir sikle objekt..  ser bra ut...
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!