mai 13, 2024, 01:42:07 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: * SOLGT * Takstativ til buss (split & bay)  (Lest 851 ganger)
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« på: september 12, 2012, 13:45:45 pm »

Er det noen interesse for takstativ til buss? Det er helt nytt og passer både til split og bay opp til 1979.
Vurderes solgt, så får jeg et fornuftig bud så lar jeg det gå. Ca. pris USA: 2000,- go figure... Ta kontakt på pm.
Kan sees og evt også prøves på Jessheim hvis ønskelig.



« Siste redigering: september 17, 2012, 12:20:42 pm av SixGun » Loggført
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #1 på: september 12, 2012, 14:10:15 pm »

Skikkelig off topic, men fanken, lurer på om fruen lar meg få bruke mitt stativ som stuebord Glad
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Nordtveit
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #2 på: september 12, 2012, 15:05:49 pm »

Skikkelig off topic, men fanken, lurer på om fruen lar meg få bruke mitt stativ som stuebord Glad
Gliser Gliser
Loggført

"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo" Blunker
facebook.com/nordtveitsgarage
instagram: Nordtveitsgarge

1956 Oval---solgt---
1961 T1, Ratlook "Sjakkbrettet" ---solgt---
1964 Panelbuss "Gulbuss'n"
1958 T1, Ratlook "Rat'n"
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 12, 2012, 15:27:05 pm »

Hvis det er til salgs ved ett fornuftig bud, så er det vel ikke noe du vurderer? Regner med at du allerede har vurdert om det kan selges siden du har lagt det ut her inne?

Jeg antar at du har en formening om hva ett fornuftig bud for deg vil være, hvorfor heller ikke skrive bud over "din pris"?

« Siste redigering: september 12, 2012, 15:30:10 pm av RuneK » Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« Svar #4 på: september 12, 2012, 16:15:43 pm »

Hvis det er til salgs ved ett fornuftig bud, så er det vel ikke noe du vurderer? Regner med at du allerede har vurdert om det kan selges siden du har lagt det ut her inne?
Jeg antar at du har en formening om hva ett fornuftig bud for deg vil være, hvorfor heller ikke skrive bud over "din pris"?

Nå er jeg sikkert jævlig gretten og trøtt etter en lang dag på jobben........ MEN:
Hvorfor ikke bare sende meg en pm som jeg skriver i annonsen (dersom du faktisk var interessert i å kjøpe det), istedet for å bry deg med formuleringen på annonsen??
Jeg er ikke vrang, og svarer mer enn gjerne, men de fleste som vet hva dette er - vet også hva de ca koster. Ellers så er det noe i 2012 som heter Google...og da klarer til og med bestemora mi å finne ut pris på et slikt takstativ ute i verden.

Men siden det antakeligvis er litt vanskelig:

..kjapt søk på Google: ca. 2000,- (i USA) legg på frakt og avgifter, så bør de fleste ha en formening om hva det koster i Norge. Så kan det jo bli opp til hver enkelt å vurdere hva som er fornuftig.
Interesserte kan sende meg en pm, og vrangpeiser kan kommentere andre salgstråder, eller lage en egen off-topic tråd med masse deilig oppgulp..


 Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser Kysser
Loggført
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« Svar #5 på: september 12, 2012, 16:17:04 pm »

Skikkelig off topic, men fanken, lurer på om fruen lar meg få bruke mitt stativ som stuebord Glad

...og ellers så har jeg ikke noe imot litt humor  Gliser
DU er mannen i huset, så det er bare å kjøpe, og si til kona at dere har fått nytt stuebord (ølen kan du få med på kjøpet)  Blunker
Loggført
RuneA
Supermedlem
*****
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn



Vis profil WWW
« Svar #6 på: september 12, 2012, 16:19:04 pm »

Verre var det ikke.
Loggført



1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« Svar #7 på: september 17, 2012, 12:20:08 pm »

SOLGT
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!