mai 20, 2024, 01:41:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Importere deler fra USA  (Lest 1929 ganger)
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« på: februar 28, 2008, 21:41:15 pm »

Skal kjøpe inn rustfrie fangere , Pre67 - T1, og lurer på hvor det er best å bestille disse i USA ? Kan få dem fra England også, men tror det blir billigere fra USA. Noen som har kjøpt.
Loggført

1961 T1 - Custom
.LP
Supermedlem
*****
Innlegg: 523
Bosted: Ranheim, Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 28, 2008, 22:07:47 pm »

En som selger her..

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,2044.0.html

.LP
Loggført

-65 T1 Panama beige
http://tvwk.tripod.com/
-------------------------------------------------------------
Jeremy Clarkson:
 “A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #2 på: februar 28, 2008, 22:24:01 pm »

Vet det,

men er det noen som har gjort jobben selv ? Ikke for å fucke opp for dem som importerer og selger deler, men jeg vil importere slike selv.
Loggført

1961 T1 - Custom
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #3 på: februar 28, 2008, 23:26:49 pm »

Jeg har fulgt med endel på tilbudet av fangere på The Samba og her en stund fordi jeg snart må gjøre noe med bakfangern på Ghian min, og Jørans fangere (i linken over) selges til en VELDIG god pris. Han selger også ekte Harrington-fangere som er det mest seriøse selskapet som produserer rustfrie fangere som jeg kjenner til. Kvalitetsfangere er normalt DRIT-dyrt.

Mitt råd hvis du skal importere selv, er å være veldig forsiktig. Du vet det kanskje, hvis du søker litt rundt på The Samba så ser du at det er en svindler som utgir seg for å representere Harrington og som selger fake fangere. Og det er mye dårlige repro-fangere der ute.

Jørans pris på rustfrie fangere alene er god nok grunn til å handle fra han - mitt regnestykke viser ihvertfall at det ikke lønner seg å importere Harrington-fangere selv. Han har trolig attpåtil kortere leveringstider og man kan være sikker på å handle the real thing fra en man kan stole på. Mine 0.02 dollar.
Loggført

1969 Militær-buss
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #4 på: februar 29, 2008, 08:43:08 am »

Jeg har ikke fått satt meg så nøye inn i dette og satte pris på inlegget her. Da spørs det om jeg ikke kjøper av Jøran allikevel. Lukter julepresang her....
Loggført

1961 T1 - Custom
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #5 på: februar 29, 2008, 09:58:18 am »

Sikkert fornuftig det! Ser ut som Jøran har fått mye godsaker i butikken!

For billighandling i USA nå generelt kan det nevnes at dollaren står i 5,20 nå og Cip1.com har 15% rabatt på nettkjøp ut denne dagen... 
Loggført
Gaston
Supermedlem
*****
Innlegg: 681
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #6 på: februar 29, 2008, 22:53:07 pm »

Sikkert fornuftig det! Ser ut som Jøran har fått mye godsaker i butikken!

For billighandling i USA nå generelt kan det nevnes at dollaren står i 5,20 nå og Cip1.com har 15% rabatt på nettkjøp ut denne dagen... 
Dette måtte jeg benytte meg av! Kjørte akkurat gjennom bestilling med mye bremsedeler.

Loggført

1957 Type 2
Pål A
Seniormedlem
****
Innlegg: 252
Bosted: Akershus


'74 1303 Germanlooker


Vis profil
« Svar #7 på: mars 02, 2008, 13:12:31 pm »

Sikkert fornuftig det! Ser ut som Jøran har fått mye godsaker i butikken!

For billighandling i USA nå generelt kan det nevnes at dollaren står i 5,20 nå og Cip1.com har 15% rabatt på nettkjøp ut denne dagen... 
Dette måtte jeg benytte meg av! Kjørte akkurat gjennom bestilling med mye bremsedeler.





Det veldig lukurativt å hande fra statene nå. Særlig er det ok å handle fra nettbutikkene som oppgir fraktkostnadene med en gang - vwparts.net og cip1.com gjør det. Så er det bare å legge på 25 % så er totalpprisen klar.
Loggført

What kind of wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!