mai 17, 2024, 01:37:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Motor som tåler noen mil trengs sårt, Karmøy/Haugesund før slutten av neste uke!  (Lest 1007 ganger)
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« på: august 08, 2008, 20:22:29 pm »

Det har seg slik at jeg skal avgårde på Folkehøgskole på sørlandet om en uke, skal gå på linja bil og mekk, og hadde håpet å få pusst opp en av boblene mine. For å gjøre en lang og frustrerende historie kort sitter jeg nå med en motor som lager en skummel dunkelyd når den er i gang, en motor som ikke er startet men møter stor motstand en gang hver omdreining når jeg snurrer den for hånd og har ca 1 mm endeslark, og en siste bobe (67'en) som motoren antageligvis synger på siste verset i.

Derfor hadde jeg håpet at noen her inne hadde en motor som enda har en del mil i seg, som jeg kan få kjøpe. Jeg bor på Karmøy og er villig til å kjøre et stykke utenfor Haugesund for å hente motoren, noe posting/fraktselskap tror jeg tar lengre tid enn jeg har (men ta for all del kontakt om du klarer å ordne noe slikt). Motoren bør/må være meg i hende senest torsdag 13/8 om jeg skal ha håp om å få den inn og justert ferdig før jeg kjører. Jeg regner med å kjøre nedover på lørdagen (16/8).

Motoren skal inn i en 72-årsmodell boble, 1302. Jeg har svinghjul og trykkplate som passer, og flust av forgassere, innsug, dynamoer og fordelere, så dette er ikke nødvendig. I værste tilfelle kan jeg nok også ta imot en longblock, såfremt denne er garantert i god stand, da jeg også har kjøleblekk osv.

Ta kontakt på PM, mail (purity89@gmail.com) eller tlf (91742228). Jeg er tilgjengelig omtrent hele døgnet om du har det jeg leter etter.

(Sorry feil kategori, men jeg er ganske desperat her. Om moderatorene føler sterkt imot det får de heller flytte den til "Deler ønskes kjøpt")
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
skogan
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Haugesund


Vis profil

« Svar #1 på: august 08, 2008, 22:34:25 pm »

Har en motor stående i Haugesund, 1900 cc. Opprinnelig 1600. Kan nåes på telefon 90515082 lørdag.
Loggført
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: august 10, 2008, 11:20:34 am »

Bump! Håpte å få tak i noe mer originalt, da jeg planla å trimme motor selv i løpet av neste år...
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!