Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9
|
61
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 77 Doka - Takraset
|
på: april 15, 2010, 20:44:14 pm
|
Syns det er sprekt og kult av tistlo å gå på dette. Og det er jo en kjempekombo! Du redder en bil som er råkul, og lærer utrolig mye! Eller kanskje lage Doka cab? Tommel opp - Bjørn Hadde han hatt kun en bil så skulle jeg vært enig men stå på Tistlo. Du bestemmer jo selv hva du vil bruke penger og fritid på.
|
|
|
65
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo
|
på: april 07, 2010, 23:53:53 pm
|
Er nok til "vannoppvarming" så du ikke får ising i innsuget og forgasseren... kan jo ev. kjøre olje gjennom den.
|
|
|
66
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo
|
på: april 07, 2010, 23:46:51 pm
|
ok. mye moro som "går" og er billig, greit med lambda meter så man ikke brenner hull i stempler... for det skjer garantert ikke utenfor garasjen
|
|
|
68
|
Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo
|
på: april 07, 2010, 23:29:24 pm
|
Bare litt nysgjerrig... hva gjør dere med forgasseren for at den skal være driftsikker nok til å håndtere 0,8 bar trykk uten å magre ut? ville valgt en annen større gasser for å være på den trygge siden
|
|
|
73
|
Forum / Problemløseren / Sv: Motor trøbbel
|
på: april 07, 2010, 14:10:34 pm
|
holder en knapp på fordeleren... to forgassere oppfører seg sjelden på samme måte... prøv en orginal fordeler
|
|
|
79
|
Forum / Rat-look / Sv: En rusten bilde-/videotråd
|
på: april 06, 2010, 22:13:44 pm
|
Det er sånn hjulene skal sitte uansett høyde på bilen.... maks utover, men på innsiden av hjulbuene og ikke subbe, får heller la være å svinge så mye
|
|
|
85
|
Forum / Problemløseren / Sv: Dempere
|
på: april 02, 2010, 10:17:55 am
|
om den var til meg så er vi enige mulig jeg skrev meg bort hehe. såvidt jeg ser så er det kun avstanden fra fjærpakka og ut til festet som skal ha noen betydning for demperfunksjonen så lenge demperen er montert i samme retning som orginalt.
|
|
|
86
|
Forum / Problemløseren / Sv: Dempere
|
på: april 02, 2010, 09:56:41 am
|
om man plasserer demperen på øvre arm, like langt ute som på nedre og tilnærmet paralellt med fjæringsveien/retningen så skal det bli som orginalt
|
|
|
88
|
Forum / Type 2 / Sv: M-kode. Identifisering av Bayen din
|
på: april 01, 2010, 18:54:31 pm
|
artig side Production Date: May 16, 1967 Exported To: Norway, Oslo Designation: Engine KW (BHP): Transmission Type: Engine: Transmission Code: Extras Code: Paint / Interior Paint Scheme: Lotus White Paint Codes: L282 Paint Notes: Interior Scheme: dark beige Interior Material: leatherette Interior Notes: Options 042: Tires approved by research and development department and free from import duty and costs 072: Battery under customs seal 119: Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --] 507: Vent wings in cab doors
|
|
|
|