mai 03, 2024, 02:21:09 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9
61  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 77 Doka - Takraset på: april 15, 2010, 20:44:14 pm
Syns det er sprekt og kult av tistlo å gå på dette.
Og det er jo en kjempekombo! Du redder en bil som er råkul, og lærer utrolig mye!
Eller kanskje lage Doka cab?  Øyerulling

Tommel opp  Blunker

- Bjørn


Hadde han hatt kun en bil så skulle jeg vært enig Blunker  men stå på Tistlo. Du bestemmer jo selv hva du vil bruke penger og fritid på. Glad
62  Min klubb / Follo VW Klubb / Sv: Bilder fra VW til Tusen 1995 - Tyrigrava Kro - for "15 år siden" på: april 11, 2010, 23:11:54 pm
ja det er en 63 modell Blunker
63  Min klubb / Follo VW Klubb / Sv: Bilder fra VW til Tusen 1995 - Tyrigrava Kro - for "15 år siden" på: april 11, 2010, 22:45:41 pm
Glad bilen min Glad eier den ennå... står demontert i garasjen, eiet den siden 1991 Blunker  ble lakket opp i 97'.....så den ser ikke helt sånn ut lenger.....
64  Forum / Snikk-snakk / Sv: ENDELIG! Ufattelig flaks -trodde ikke det var mulig... på: april 07, 2010, 23:55:41 pm
Gratulerer Glad da blir jo alle i heimen glade også Blunker
65  Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo på: april 07, 2010, 23:53:53 pm
Er nok til "vannoppvarming" Glad så du ikke får ising i innsuget og forgasseren...  kan jo ev. kjøre olje gjennom den.
66  Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo på: april 07, 2010, 23:46:51 pm
Glad ok.  mye moro som "går" og er billig, greit med lambda meter så man ikke brenner hull i stempler... for det skjer garantert ikke utenfor garasjen Blunker
67  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: KDF LOOK på: april 07, 2010, 23:43:55 pm
De siste bildene i fotoseansen var skikkelig flotte Sjokkert) blien er blitt utrolig fin Glad
68  Forum / Problemløseren / Sv: 1600 turbo på: april 07, 2010, 23:29:24 pm
Bare litt nysgjerrig... hva gjør dere med forgasseren for at den skal være driftsikker nok til å håndtere 0,8 bar trykk uten å magre ut? ville valgt en annen større gasser for å være på den trygge siden Glad
69  Min klubb / Follo VW Klubb / Sv: Bilder fra VW til Tusen 1995 - Tyrigrava Kro - for "15 år siden" på: april 07, 2010, 21:08:11 pm
Han hadde en veldig fin orginal rød 1300/1500 boble fra 68- også husker jeg
70  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Racebuss på: april 07, 2010, 21:05:59 pm
De har en her også : http://www.cbsonline.co.uk/remote-brake-servo-remserv-977-p.asp
men den var litt dyr...
71  Forum / Snikk-snakk / Sv: Listepris på bil på: april 07, 2010, 19:43:50 pm
De gamle bilene havner på en verdi av 1000 kr om de ikke har gjort om på noe i år...
72  Forum / Type 1 1946-1957 / Sv: gir olje 52 modell på: april 07, 2010, 15:27:06 pm
GL5 er vel ikke noe bra det heller... bør vel være GL4?
73  Forum / Problemløseren / Sv: Motor trøbbel på: april 07, 2010, 14:10:34 pm
holder en knapp på fordeleren... to forgassere oppfører seg sjelden på samme måte...  prøv en orginal fordeler Glad
74  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Komplett T-1 tak med orginalt soltak, komplett i bra stand noen som har? på: april 07, 2010, 14:07:17 pm
har ett tak fra en 73 1300s m soltak det har den store bakruta.

Det du la ut bilde av i en tråd her tidligere? det røde? er selve luka komplett og iorden?  kommer til å felle det inn i mitt eksisterede tak uansett så årsmodell er ikke så nøye, men må være i god stand....

Ola
75  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Komplett T-1 tak med orginalt soltak, komplett i bra stand noen som har? på: april 07, 2010, 14:05:26 pm
Har ett 69 karosseri stående men har fått takras på seg for noen år sia så krever nok litt jobb,kan sjekke tilstand hvis inntr? Glad
Det er interessant om luka og det som skal til er helt, om taket ellers er dårlig er ikke så nøye.

Ola
76  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: tak m soltak på: april 06, 2010, 23:10:45 pm
Er takene komplette? dvs innertrekk på luka er der + sveiv og at lukene går å sveives lett opp og igjen ?

Mvh Ola
77  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Komplett T-1 tak med orginalt soltak, komplett i bra stand noen som har? på: april 06, 2010, 23:06:10 pm
Vurderer å bygge om til stålsoltak.... noen som skal rydde? Glad

Mvh
Ola
78  Forum / Rat-look / Sv: En rusten bilde-/videotråd på: april 06, 2010, 22:47:54 pm
Får lage fjæringen sånn at den løfter bilen når det nærmer seg subb....
79  Forum / Rat-look / Sv: En rusten bilde-/videotråd på: april 06, 2010, 22:13:44 pm
Det er sånn hjulene skal sitte Glad uansett høyde på bilen.... Glad maks utover, men på innsiden av hjulbuene og ikke subbe, får heller la være å svinge så mye Blunker
80  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Racebuss på: april 05, 2010, 00:56:49 am
Noen eldre Fiater ala 127 hadde sånne forsterkere på bremsene.
81  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Er det forskjell på varmepotter? på: april 03, 2010, 00:12:28 am
Må lage utsparringer i bakplata om du skal kjøre med boble potte og ta av fangeren...ev bruke t2 enderør x2 slik at eksosen styres ut på hver side. Blunker
82  Forum / Snikk-snakk / Sv: BUSspotting på: april 02, 2010, 18:30:02 pm
Det er heldgvis ikke samme juletre faktoren på bilen din Martin.... Glad
83  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Martins type2 på: april 02, 2010, 17:04:58 pm
Bilen blir veldig "svampete" med slike dempere om bilen er for myk i fjæringen... passer best på volvoer Blunker
84  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Noen som kjenner denne bobla? på: april 02, 2010, 13:31:21 pm
Teksten i frontruta sier vel alt... Blunker
85  Forum / Problemløseren / Sv: Dempere på: april 02, 2010, 10:17:55 am
om den var til meg så er vi enige Blunker mulig jeg skrev meg bort Blunker hehe.   såvidt jeg ser så er det kun avstanden fra fjærpakka og ut til festet som skal ha noen betydning for demperfunksjonen så lenge demperen er montert i samme retning som orginalt.
86  Forum / Problemløseren / Sv: Dempere på: april 02, 2010, 09:56:41 am
om man plasserer demperen på øvre arm, like langt ute som på nedre og tilnærmet paralellt med fjæringsveien/retningen så skal det bli som orginalt Blunker
87  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Vw type2 "Metal Jacket" på: april 01, 2010, 19:02:32 pm
Se der ja Glad han er allerede ferdig med bilen og xportert den til utlandet Blunker
88  Forum / Type 2 / Sv: M-kode. Identifisering av Bayen din på: april 01, 2010, 18:54:31 pm
artig side Glad

Production Date: May 16, 1967
Exported To: Norway, Oslo
Designation: 
Engine KW (BHP): 
Transmission Type: 
Engine: 
Transmission Code: 
Extras Code: 
Paint / Interior
Paint Scheme: Lotus White
Paint Codes: L282
Paint Notes: 
Interior Scheme: dark beige
Interior Material: leatherette
Interior Notes: 
Options
042:  Tires approved by research and development department and free from import duty and costs 
072:  Battery under customs seal 
119:  Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]
507:  Vent wings in cab doors
89  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Vurderer salg av 59 sika. på: mars 28, 2010, 00:48:47 am
Synd du må kvitte deg med så mye...
90  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: Vurderer salg av 59 sika. på: mars 27, 2010, 22:11:29 pm
Da håper jeg det drypper litt på meg..... Glad
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!